Hotel Summer Village

Hotel Summer Village

7.9Goed

Griekenland, Kos, Marmari

Op vakantie geweest naar Summer Village?

7.9Goed

9 reviews over Hotel Summer Village

• 2019
      8Louise15-10-2019

Heerlijk plekje.

Hotel is goed. Eten Grieks. Wel frietjes. Niet heel bijzonder, maar voor de prijs goed. En de salades zijn heerlijk.Douchen is dweilen, water vliegt alle kanten op uit de slang. Zonnebedjes bij zwembad een ramp. Doorgezakt linnen en vuil, plastic bedjes staan er ook, maar zonder matrasjes. De bar is super. Heel vriendelijke bediening. Na 22.30 uur betalen. Vinden wij vroeg. Geen uitgebreide gratis drankjes. Maar voor ons was het genoeg. De kamer werd elke dag schoongemaakt. En ja, het isniet zoals thuis, maar dan moet je thuis blijven.Schone badlakens en handdoeken. Bed regelmatig verschoond. 1 x per week Griekse avond, wij hebben 2 weken fietsen gehuurd aan de overkant en hebben alle dagen heerlijk gefietst. Van Kosstad tot aan de andere kant Mastichari. Heerlijk! We hebben een heerlijke, zonnige tijd gehad. Voor de prijs die we betaald hebben dat was het dubbel en dwars waard.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
      8Marga24-09-2018

Geweldig

Gezellig familie hotel, laagbouw, fijne kamer prima bedden. Koelkastje, airco en haardroger aanwezig. Afwisseling in de menu's en een gezellige bar. Tevens massage en fish spa aanwezig.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

8A & J01-11-2017

Heel fijn!

We hebben een hele fijne twee weken vakantie gehad! Kamers waren schoon en netjes. Al het personeel bedankt voor jullie goede zorgen. Jullie stonden altijd open voor onze vragen en waren heel erg gastvrij. Klein probleempje gehad met de wc. Dit gemeld en het werd direct opgelost. Heel fijn ook om via het hotel auto's en fietsen te kunnen huren. Ze bellen voor je op en de volgende dag staat je auto klaar of wordt je opgehaald. Het eten is prima van kwaliteit. Bij de salade bar is echt veel keus en wij vonden het lekker!

Voor herhaling vatbaar! :)

Gereisd met partner in september 2017

• 9Frank en Tineke16-10-2017

Wederom geweldig

Het is een echt familiepark waar je gemakkelijk vrienden maakt

Gereisd met partner in september 2017

• 4anoniem27-07-2017

Voor ons niet meer...

Na een verblijf van een week in summer village is het voor ons wel goed geweest. Het verblijf stelde niet veel voor. Handdoeken en beddengoed werden geen enkele keer vervangen. Lunch en diner elke dag bijna hetzelfde. Ontbijt was daarentegen lekker! Lopen wel katten rond wat wij erg onhygiënisch vonden: stonden aan tafels te schooien. Verblijf o.b.v. all in vonden wij het niet waard. Maar dat is het risico van drie sterren.... En goed om te weten dat er veel Duitsers verblijven. Omdat het plaatsje Marmari weinig voorstelt besloten we er op uit te gaan en mountainbikes te huren. In tegenstelling tot wat het hotel ons aanbood, betaalden wij meer voor het huren dan verwacht. Jammer dat we niet zijn ingelicht over mogelijke extra kosten. Toen besloten om ergens anders te huren wat ons erg goed is bevallen. De mogelijkheden om het eiland te verkennen zijn ruim!

Gereisd met partner in januari 2017

• 8Frank en Tineke15-10-2016

super vakantie met klasse accomodatie en personeel

Dit is nou echt een vakantiepark waar je kunt relaxen en party vieren. De mensen sijn super vriendelijk en behulpzaam. Ze doen er alles aan om het iedereen naar de zin te maken.

Bedankt Vicky en Xchristos

Gereisd met partner in september 2016

• 9Y spijkerman19-08-2016

Rustige omgeving

Prachtig en zeer schoon hotel.aardig personeel.Het plaatsje Marmari stelt niets voor, maar met bus taxi auto of bugy etc. voor weinig geld heel het eiland over.natuurlijk ook op de fiets.bus kost 2 euro en.ligt 13 km van Kos-stad af.Bij het hotel lekker koel zwembad.Helaas allemaal handdoekenleggers, dus bijna nooit plek voor een ligbed.Walgelijk!!! Het strand 700 meter is mooi, en betaal je ook voor bedden en parasol.6 euro.We hebben genoten!!!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 5schnell 08-07-2015

nooit meer

Na elke schoonmaak zaten meer mieren in de kamer dan voorheen. ...balkon altijd vergeten.....badkamer een ramp zeepbak hing in de oh zo kleine douchen aan de muur op rug hoogde...badkamer
      zo piepklein dat je met je voeten in de douchebak zat. ..stop van de wasbak afgebroken. ...niet vernieuwd. ..kozijnen van de badkamer vol verrot en dichtgemaakt !met wc papier ...kast stonk bij aankomst en bij vertrek. ..geen legplanken. ..telefoon was niet geïnstalleerd lag alles zo losjes erbij. .....wel een prima matras. .eten heel eenzijdig...voor 1 week net te doen. ....heel vaak stank van de riolering. ....leuke bar maar echt wel voor jongeren. ...bonk muziek. .....heel behulpzame mannelijke receptie medewerker....wifi zo goed als nooit kunnen gebruiken. .nadeel Pool :handdoeken v.a. 6. 00 morgens op ligbed. ...bekende phenomeen. .....

Gereisd met partner in juni 2015

• 10Pauline Gerits13-05-2014

Gewellig hotel

Hotel summer Village is een prima hotel. De eigenaar Xristos en zijn vrouw Vikkie doen zich alle moeite om het hun gasten naar hun zin te maken. Het personeel was vriendelijk.Het eten was perfect. Ook de kamers was niets op aan te merken ze waren heel schoon, iedere dag schonen handdoeken en zelf de douchegordijn werd tussendoor vervangen.De bar bij het hotel was zeer gezellig. Dus echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2014

Hotel Summer Village info