Hotel Stella Maris

4 reviews over Hotel Stella Maris in het Nederlands

Nooit meer

Van ewijk
22-8-2016

Het ontbijt is stokbrood stukjes met ham en kaas en "sinaasappelsap" water dus. En dit elke dag. Het zwembad is troebel een en al zand en alg. De kamers: schimmel op het douchegordijn, kakkerlakken. Er is niets in de omgeving maar dan ook niets. Auto huren rond de €210 euro per 3 dagen en ook die zijn alles behalve veilig. Onze kinderen hebben amper gegeten dus waren wij genoodzaakt een aito te huren om naar kos stad te rijden en fatsoenlijk te eten. Niemand maakt het zwembad schoon en er is geen personeel te bekennen.

2008

Mooie ligging, sober eten.

Ada Rens
26-8-2008

Hotel ligt pal aan het zandstrand. Wel wat zeewier hier en daar. Rustige omgeving. Eten in hotel is zeer sober. Het ontbijt gaat nog wel en ze hebben lekkere koffie. Het diner stelt echter niets voor. Erg weinig keuze. Wel altijd salades en stokbrood. Als vlees een keer vissticks en kipnuggets gehad. De ligging van het hotel maakt echter een hoop goed. De kamer wordt elke dag schoongemaakt. Om de dag krijg je schone handdoeken. Wij hebben het erg naar ons zin gehad omdat het er zo heerlijk rustig was. Wel wat last van muggen gehad.

pal aan het strand, eten zeer weinig keus

Ada Rens
26-8-2008

We hebben hier een heerlijke strandvakantie gehad. De sfeer is erg relaxed. Ontbijt is goed maar sober. Lekkere koffie. Diner valt erg tegen. Erg weinig keuze. Als vlees een keer vissticks gehad en kipnuggets. Wel altijd rauwkost, stokbrood en rijst.

gemiddeld

ramona burggraaf
1-7-2008

het is er wel gezellig allen het eten in dit appertement viel tegen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Maris in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Maris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.