Hotel Pyli Bay

Hotel Pyli Bay
7,4

9 tips over Hotel Pyli Bay

Rob, 27-8-2014

Shahin achter de bar. ( topgozer )

Eten: ga naar Stavros in het straatje naar het strand toe. Heerlijk eten voor een prikkie!

Kijk goed naar je glas, want deze worden slechts afgespoeld met water als het druk is. ( mijn bier smaakte soms naar lippenstift ;-) )

Vergeet je muggenspray niet!

Mathieu, 4-8-2014

*Het stadje heeft een paar leuke restaurantjes en een leuk keramiek winkeltje.

* Marmari is een rustige stad. 4km oostelijker ligt Tigaki, wat veel meer reuring had en een leuke uitstraling.

*Fietsen en auto's zijn er in overvloed te huren. Het eiland is in 1 dag te bekijken met de auto. voor 2 euro heb je een enkeltje met de bus naar Kos-Stad.

*Strand was erg mooi. Voor 6 euro per dag had je een setje ligbedden + parasol

Stephanie, 23-7-2014

Houd je van 's avonds lekker nog ergens een drankje doen, zou ik eerder voor een hotel in Tigaki gaan of Kos-stad. Het hotel beloofde Wifi in de lobby die werkte gewoon 9 van de 10x niet. Nou is wifi niet het belangrijkste, maar als je ergens bent geweest is het wel even fijn om in de lobby te zitten en even met je mobiel je ding te kunnen doen!

Hotel kamers vond ik goed, elke dag word er schoon gemaakt en als je nog in je kamer bent kun je vragen of ze zo terug willen komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Pyli Bay voor je op een rij gezet:

vjmeerveld, 14-7-2014
Tigaki, vooral in de avond!
esther, 18-6-2014

huur een fiets of ander vervoermiddel om vanuit deze centrale positie op het vlakke deel van Kos heerlijk te toeren.

Als je graag iedere avond door winkelstraatjes wilt lopen en verschillende terassjes aan wilt doen is dit mogelijk niet de goede locatie

Jan Groenenberg, 23-9-2013
Kamer is met TV, BVN, en in de hal bij de receptie is WiFi. alleen soms slechte ontvangst. het middageten is van 12.00-13.30 uur. maar bij de meeste reisbureau's staat tot 13.00 uur.

Ingrid, 30-8-2013
Het eiland leent zich goed om per fiets of quad te herkennen.
melvin_kerr17, 16-7-2013
Vergelijk wel even de prijzen voor scooter verhuur die wat 200 m verder op zat was bijna de helft goedkoper.
Frits, 4-10-2011
Marmari is een kustplaats met een mooi zandstrand. Verder id met de fiets Pyli en Zia goed te bereiken en de moeite van een bezoek waard. Met de bus, mits je vroeg weggaat is ook Kos Stad een aanrader. Een bootexcursie naar Nissyros het vulkaaneiland is ook een aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Pyli Bay voor je op een rij gezet: