Hotel Palladium ***

Hotel Palladium

4 reviews over Hotel Palladium in het Nederlands

geweldig

remko de gilde, 12-10-2017

een hotel waar men weet hoe je het de gasten naar hun zin kan maken en daarom bijna altijd gevuld met stamgasten

Zeer schoon hotel met fantastisch eten

Rutten, 4-8-2007

Zeer schoon hotel met fantastisch eten. Veel variatie in het eten. Dessert zeer in trek bij de kinderen. In de avond heerlijk buiten op het balkon gegeten.Voor kinderen t/m 12 jaar zeer geschikt. In de avond erg rustig. Afstand strand inderdaad 800 meter, een saaie weg om te lopen. Fiets huren is een aanrader. Auto huren kost circa 43 Euro en op één dag kun je erg veel zien van het eiland. Het hotel is echt een een aanrader.

Geweldig hotel, een echte aanrader! Superschoon, heerlijk eten, supervriendelijke mensen.

Enige nadeel is de wat afgelegen ligging, maar dat komt de rust ook wel weer ten goede. Prachtige tuin met zwembad. Bushalte op 50 m, fiets, auto en scooterverhuur op diverse locaties in Marmari. Het verhuurbedrijf naast Palladium werd ons afgeraden door de mensen van het hotel, wij zijn een stukje doorgelopen en in het minicentrumpje van Marmari hadden we voor 80 euro een hele week een goede scooter.

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium voor je op een rij gezet:

Ontzettend schoon en verzorgd hotel

M. van Kleef en F. van Loosbroek, 6-9-2005

Ontzettend schoon en verzorgd hotel. Aardige bediening, prima service. Het hotel ligt wat verder van het strand, maar de fietsverhuur zit naar het hotel. Uitstekend ontbijt -en dinerbuffet. Echt een aanrader!

We hebben een aantal aanbieders voor Palladium voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palladium in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palladium zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Palladium scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.