Hotel Palazzo del Mare

Hotel Palazzo del Mare
9,2

10 tips over Hotel Palazzo del Mare

Geert, 23-8-2014

* Vele kamers zijn swim-up kamers, maar hiervan zijn er een aantal die niet meteen aan het centrale gedeelte (de grote zwembaden) liggen, maar aan de achterzijde, wat meteen een veel minder "goed" gevoel geeft.

* Wie de vooropgestelde kamer niet bevalt, meteen aan receptie vragen voor een andere. Hierop wordt snel ingegaan indien mogelijk/beschikbaar en men helpt zelfs met de "verhuis"...

Hans, 25-7-2014
Tip: koop geen water in de supermarkt bij het hotel (4.50 per fles) maar loop even 10 min naar de supermarkt aan de hoofdweg daar kost dezelfde fles 0.39 cent
E, 4-1-2014
De eilandtour en lazy day cruise (Arke) zijn niet aan te bevelen. Reisleiding vergeet nog wel eens mensen op te halen bij hun hotel.Daarnaast inhoudelijk eilandtour erg matig, met de auto zelf rond rijden bij nader inzien een stuk leuker. Lazy day cruise naar drie omliggende eilandjes was een boot vol gepropt met zoveel mogelijk mensen, eilandjes wel leuk en ook dolfijnen gezien, maar boten zijn te vol om een 'lazy day' te hebben.

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo del Mare voor je op een rij gezet:

Roger, 21-10-2013
    als je een swim up kamer neemt, vraag de kamers aan de rechterzijde, dat is de zonzijde na de middag.
    Gerwin, 16-7-2013

Scooters etc. zijn direct te boeken bij het hotel. Je wordt dan opgehaald en naar Marmari gebracht. Bij het terugbrengen van de scooters etc. wordt je ook weer netjes teruggebracht.

Aan de andere kant van het eiland kan je heerlijk lunchen bij AgiosTheologos. Een absolute aanrader en enorm mooi plekje! Kardamena is ook super leuk!

Mingelinckx jos, 3-5-2013
    Zeker doen , het eiland met de buggy verkennen gewoonweg adembenemend het zicht op zee vanuit de bergen

Harm ten Zijthoff, 28-9-2012

De hotelkamer is voorzien van een mini-bar, dat hoeft van ons niet zo. Aanrader is een wandeling over het strand naar het dorpje Marmari en daar lunchen of wat gebruiken bij Artemis. Vriendelijke locals! Zeker als ze weten dat je van Palazzo komt.

Autohuur via Tigaki Tours (kantoortje om de hoek in Marmari) aan te bevelen! Ook excursies, wij deden Bodrum en Patmos

Jannie, 16-9-2012

Het is aan te raden om meteen bij het boeken van de reis een auto te huren,dat is goedkoper.

En laat je niet afschepen met een halve tank benzine en weer tot de helft te vullen bij inleveren,want dat is altijd erg moeilijk in te schatten zeker als de benzine meter het niet niet goed doet. Tip volle tank!!!!!!!!

Mario Haeck, 20-8-2012
    Een vakantie waar echt tot rust komt, wil je veel activiteiten en lawaai moet je een ander hotel kiezen, het is niet aan te raden met kinderen want er is voor de kinderen geen animatie. Het zwembad is super groot, plaats zat voor iedereen en zorgen te maken voor een ligzetel, plaats zat. Het enige minpunt is dat er heel weinig wifi is, voor wifi moet je naar de lobby.
    Heikamp, 8-7-2012
    Bij Snackbar Sunset kan je o.a. heerlijke salades, tzaziki en gyros eten voor een klein prijsje. de obers zijn heel vriendelijk en je zit in een mooie binnentuin met veel bloeiende planten.

We hebben een aantal aanbieders voor Palazzo del Mare voor je op een rij gezet: