Hotel Grecotel Royal Park

KinderhotelWeer vandaag27°17°
Hotel Grecotel Royal Park
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Grecotel Royal Park voor je op een rij gezet:

137 reviews over Hotel Grecotel Royal Park in het Nederlands

Anders

Prima

Farm. Koster
30-9-2017

Wij zijn vorig jaar naar het Grecotel Marina place geweest, en dat was super!!

Dus de verwachtingen waren hoog. Grecotel Royal Park valt dan toch een beetje tegen.... en wat valt er dan tegen, nou vooral eigenlijk de service.... De vriendelijkheid van het personeel was niet hoog, je had zeker geen welkom gevoel. Het zijn de kleine dingen. Je wordt niet naar je kamer gebracht, ze komen niet serveren bij het zwembad, je werd niet naar je tafeltje gebracht.De koffie/thee/ wijn moet je zelf allemaal pakken. Het leek wel of ze er allemaal niet meer zoveel zin in hadden...

Dit was in Het Grecotel Marine Palace, veel beter!!!! En dat is voor mij wel een echt vakantie gevoel!

Maar....wat was er wel goed..Het eten was super!!! Kamer schoon. En het hotel staat op een super plek!

Ideaal met kinderen

Melissa
30-9-2016

Niet zo ver van de luchthaven,

Verzorgde kamers,

Uitgebreid buffet (' s avonds apart voor kinderen)

Dagelijks ijsjes en pannenkoeken,

Vriendelijk,

WiFi aan receptie, restaurant en zwembad,

Kamers aan vernieuwing toe (toch wel verzorgd),

Ligging: marmari is niet groot/ niks te doen,

Geen WiFi in bungalow

Algemeen:

Kos stad te doen met bus (€2,10/persoon)

Voor herhaling vatbaar

Koen
27-7-2015

Kamers deels vernieuwd. Rand van het zwembad bij het hoofdgebouw was glad. Over het algemeen erg positief.

S u P e r

Korrievander van nimwegen van der gaag
20-7-2015

echt zo genoten waren met kinderen en kleinkinderen

Algemeen gezien is het Grecotel Royal Park een uitstekend hotel.

Plusplunten:

- Ongelooflijk vriendelijk personeel. Hulpvaardig, beleefd, niets op aan te merken.

- Het hotel is zeer proper. Kamer, bar, lobby, restaurant, zwembad,... alles goed gepoetst.

- Voor gezinnen met kinderen: veel animatie en 2 zwembaden waarvan eentje met 2 glijbanen

- Keuken/ het eten is vers en verzorgd. Er is genoeg variatie , en ze doen ook wel wat 'speciallekes' zoals sushi, BBQ,...

- Het hotel heeft een privéstrand vlakbij (5 minuutjes). Dat is ook zeer proper, en best wel rustig. Voldoende ligstoelen voor de zonnekloppers.

- De kamer heeft een gratis kluis

Nadelen:

- Het hotel ligt afgelegen. Qua ligging ten opzichte van het strand is het ideaal, maar daarbuiten is er eigenlijk niet veel.

- Enkel Wifi in de lobby en de bar, niet in de kamers

Topper!

denis_van_den_heuvel_1
23-9-2014

Zeer kindvriendelijk hotel vooral voor jonge kinderen. Het personeel is zeer klantvriendelijk. Het eten was lekker en zeer uitgebreid. Onze bungalow nr 492 voldeed aan onze verwachtingen. Kamer werd grondig gekuist. Animatie-team deed echt zijn best. Eigenlijk heeft er ons niets gestoord aan dit hotel.

Prima maar niet bijzonder

Zwitser
20-9-2014

Kleinschalig opgezet resort met weinig faciliteiten voor jonge kinderen (3 jr.--> zeker geen paradijs voor kinderen). Kidsclub aanwezig maar alleen Duits en Russische begeleiding (periode september). Bungelow kamer (beg. grond) ruim met aparte kamer slaapkamer, ruim terras direct aan grasveld/ tuin. Beperkte all inclusive, eten wel goede kwaliteit. Zandstrand zeer prettig, echter niet direct op resort (geen eet-/drink-/sanitair-faciliteiten). Ligging resort is goed, 20 autominuten van luchthaven, 20 autominuten van Kos-stad, loopafstand naar Marmari centrum bedraagt 15 minuten. Tijdens ons verblijf voornamelijk Duitse en Russische nationaliteiten.

Geen vier sterren!

H. Remijnsen
10-8-2014

Hotel Royal Park is een goed drie sterren hotel maar zeker geen vier sterren! Het heeft niet de luxe die je van een vier sterren hotel mag verwachten. Kamers zijn gedateerd en vrijwel alles is self service. De avondanimatie is minimaal, vroeg klaar en buiten het hotel. Iedere dag werden we verschillende malen geconfronteerd met stroomuitval.

Hotel voor gezinnen met kleine kinderen !

Johan en Claire
2-8-2014

Alles is aanwezig voor een geslaagde vakantie met kleine kinderen. Voor tieners en volwassenen valt er niets te beleven. De avond-shows zijn van laag niveau, geen disco. Enkel een terras om een glas te drinken bij een leuke babbel. Het dorpje Marmari stelt echt niets voor. Voor ambience en lekker eten neem je de bus naar Kos-city voor 2,€ pp. Het hotel en zijn bungalows zijn mooi (meubilair en sanitair absoluut verouderd, maar soit), mooi strand waar je kilometers lang kan wandelen zonder al teveel mensen tegen te komen maar niets van gemotoriseerde sporten : dus geen waterski, jetski, parasailing enz. , eten en service zijn goed, personeel zeer vriendelijk. Voor deze prijs vind je veel betere locaties !

Heerlijke vakantie beleefd

isabelle
15-7-2014

We hebben genoten van een heerlijke vakantie in Grecotel Royal Park. Ja, het hotel ligt wat afgelegen (maar je hebt hierdoor wel mooie uitzichten op berg, zonsondergang,...) en het hotel is voor 90% bezet door Duitsers en Russen (maar wel heel fatsoenlijke). Het personeel is heel vriendelijk. Wij sliepen in een bungalow met tuinzicht. Je hebt er leuk gras aan dus kids kunnen nog wat buiten spelen en je hebt 2 eigen ligbedjes. Eten is prima, al misten we misschien wat typische Griekse gerechten. Maar je kon ook reserveren in het restaurant ah andere zwembad en daar zou wel echt griekse keuken zijn. Animatie: OK, maar enkel in het Duits. Kortom, we hebben genoten van onze vakantie in het rustige Grecotel!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grecotel Royal Park in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grecotel Royal Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.