Aparthotel Giakalis

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°20°
Aparthotel Giakalis
7,9

7 reviews over Aparthotel Giakalis in het Nederlands

Eenvoudig appartement met redelijke ligging

Jessy & Jo
13-6-2011

Dit aparthotel ligt tussen Marmari en Tigaki. Een vervoermiddel is wel aan te raden. Wij hebben ALLES met de fiets gedaan, maar als je ook naar Kefalos, Kardamena en Kos-stad wil, moet je misschien denken aan een scooter of eventueel de bus.

Het complex wordt redelijk goed onderhouden, de tuin meer nog dan de kamers.

Wij hebben er een leuke vakantie gehad. Het eten (voor ons alleen ontbijt) was in buffetvorm, maar nogal saai (altijd hetzelfde) Maar in Griekenland is dit normaal of je zou misschien naar de luxere hotels moeten gaan, maar dat is weer niet echt grieks. Een week geen warm water gehad, maar ook dat komt nogal eens voor in Griekenland. Verder vriendelijke mensen!

Leuk familie appartement/hotel

Anton van Alphen
5-9-2010

Wij zijn met ons gezin, 2 volwassenen met 2 kinderen van 9 en 5 jaar, zojuist terug van een 2 weekse vakantie. Onze uitgangsbasis voor de uitstapjes op het eiland Kos was dit keer Giakalis appartement/hotel in Marmari. In mei zijn we ook 1 week op Kos geweest in Hotel Kipriotis Village te Psalidi, maar Giakalis app.hotel was een verademing. Een echt kleinschalig familiehotel, ook gerund door Kosta's ?, inderdaad een vrolijke jongen met gevoel voor humor. Geen vraag was teveel en altijd klaar voor raad en daad. De sfeer rondom Giakalis (spreek uit: "Ijjakkallies") was heerlijk rustig. Het zwembad als centraal punt in het complex prima van temperatuur en ook voor kleinere kinderen (die nog niet kunnen zwemmen, zoals onze zoon van 5 jaar) prima te gebruiken door de niveauverschillen in het bad. Er is naast het grotere bad tevens een kleiner ondiep (ca. 60cm) kinderbad. Onze zoon van 5 jaar heeft in het grotere bad zelf leren zwemmen door het langzaam dieper wordend vloerniveau.

zeer eenvoudig appartementencomplex

doetinchem
11-10-2009

wij zijn in het hoogseizoen met een lastminute reis naar dit appartementencomplex geweest. We hebben een leuke vakantie gehad, mooi strand (wel veel wind), lekker weer, maar verder zeer eenvoudige faciliteiten. Zowel de kamer, als het eten waren zeer eenvoudig.

Paradijsje!

noortje
22-8-2009

Net terug uit Kos; eerst maar even een berichtje. Voorafgaand aan de vakantie wat negatieve (engelse) berichten op diverse fora gelezen, meestal betreffende het 'all-inclusive experiment' van dit hotel enkele jaren geleden. Nu is er logies ontbijt/ halfpension. Het eten is heerlijk grieks, ook lekker uitgebreid ontbijt. Aardig personeel, mooi zwembad, schone kamers.

Het dorpje Marmari is op het strand en wat hotels na tamelijk rustig. Hoewel het ook bij de tavernes vaak leeg is, is het eten er heerlijk!

Een fiets huren is een aanrader, daarmee kun je in de buurt naar Tigaki, Mastichari en Pyli en voor de sportievelingen is ook Zía en Kos stad te doen.

Ik zeg..doen!

Lekkere vakantie, voor herhaling vatbaar!

Rogier van der Weijden
18-4-2009

We zijn in de zomer van 2008 met 2 volwassenen en 2 kinderen van 17 jaar oud hierheen geweest. Hadden verwacht dat het dichter bij het centrum van marmari lag, maar was toch nog een wandeling van rond de 2km.

Hebben erg genoten van de vakantie, de service was prima. De manager die er rondloopt is ook altijd voor een geintje in.

We komen hier zeker nog een keer terug!

2007

Wij zijn in september 2006 in dit appartement geweest en hebben het erg naar ons zin gehad.Het is een keurig appartementencomplex.We hebben fietsen gehuurd wat een perfekt vervoermiddel is.Zo blijf je nog een beetje in conditie.Elke dag naar Tigaki op het strand liggen,heerlijk.En de gezellige restaurantjes natuurlijk.Kortom ik zou zo weer terug willen.

2006

Ik deel mijn mening volledig met G

P. van de Vijver
20-9-2006

Ik deel mijn mening volledig met G.A.Buitenhuis, 02 augustus 2006. Wij waren er trouwens in begin september en hadden weinig last van muggen (misschien omdat we niet achter de boom zaten). In de poolbar kun je eenvoudig, maar prima eten. Mooi zandstrand op 400 meter afstand. Supermarkt op 50 meter. Heerlijk rustig, 's nachts hoor je alleen de krekels. Breakfast voor 3 euro pp. Met een auto of brommer kun je het eiland heel goed ontdekken. Slechts één nadeel: erg harde bedden, maar wij zijn een waterbed gewend. Veel restaurants in de buurt hebben klein speeltuintje voor de kinderen.

Kortom erg tevreden!

We hebben een aantal aanbieders voor Giakalis voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Giakalis in Marmari, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Giakalis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.