GriekenlandKosMarmariHotels MarmariHotel OKU Kos (ex Casa Cook Kos)

Hotel OKU Kos (ex Casa Cook Kos)

GriekenlandKosMarmari

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.6FenomenaalScore uit 7 reviews

• Airconditioning
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

Bekijk de beschikbaarheid

7 Reviews over OKU Kos (ex Casa Cook Kos)

• 8hi22-09-2019

fantastisch

super vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie locatie, geen massa toerisme hier, wel op Kos zelf, mooi hotel, prachtig interieur

• 10Harry Lubberdink06-09-2018

Briljant!!

Geweldige locatie. Prachtige sfeervolle kamers met eigen zwembad. ( zonder kan ook) Aan alles is gedacht in een heerlijke ontspannen sfeer. Tot in de puntjes verzorgd en alles kwalitatief zeer goed. Heerlijk restaurant met voornamelijk niet Griekse gerechten. Op elk moment van de dag kun je aanschuiven. Fantastisch strand ( fijn zand) op loopafstand met super lekkere ligbedden. Nu twee keer geweest in augustus 2017 en mei 2018. We kregen een fles champagne omdat we voor de tweede keer waren. Hoe attent. Sta op het punt om voor de derde keer te boeken.

This is Paradise!

Deine Casa Cook Kos Crew, Reservation Manager, 01-09-2019

Dear Harry,

Thank you so much for your lovely feedback!

We are so glad that you had a wondeful stay with us and thank you for all your kind words regarding our hotel & staff We will share your praise with them!

We would love to welcome you back soon to our "paradise."

Sunny regards,

• 10Aylin09-08-2018

Traumurlaub

Am Besten hat mir unsere Junior Suite gefallen, die zum Entspannen einfach nur perfekt ist.

Am wenigsten hat mir gefallen, dass man einen fahrbaren Untersatz benötigte, um andere Ortschaften zu erkunden, obwohl dies nur ein kleiner Negativaspekt ist, da die Fahrten mit dem Roller sehr spaßig waren und dem Urlaub den gewissen griechischen Flair verliehen haben.

Deine Casa Cook Kos Crew, Reservation Manager, 01-09-2019

Liebe Aylin,

lieben Dank für das tolle Feedback!

Super, dass wir Dir wahrlich einen Traumurlaub ermöglichen konnten und danken Dir für die freundlichen Zeilen. Hoffentlich dürfen wir Dich bald wieder begrüßen!

Liebe Grüße

• 9Malte03-08-2018

Liebevolles design Hotel

Ich konnte eine Woche im Casa Cook Kos verbringen. Vorweg ist es das most instagramable Hotel, dass ich bis Dato gesehen habe. Eine harmonische Architektur und bis in die letzten Ecken liebevoll designed. Tolle Drinks (Kreiert von Weltklasse Barpersonal), Essen (von der Haus eigenen Farm), Personal und Gäste haben neben unserem beinah privaten Pool in der Junior Suite das Erlebnis abgerundet. Wer eine Woche einfach mal die Seele baumeln lassen will ist hier genau richtig. Auch wenn das Personal immer freundlich ist, könnte es doch einen zacken Geschwindigkeit mehr vertragen. Ich komme gerne wieder aber freue mich schon darauf die anderen Casa Cooks zu entdecken.

Deine Casa Cook Rhodos Crew, Reservation Manager, 11-07-2019

Liebe Malte,

besten Dank für diese tolle Bewertung!

Wir sind sehr erfreut darüber, dass wir Dir eine solch schöne Zeit ermöglichen konnten, sodass Du gerne wiederkommen würdest. Besser geht es nicht! Wir danken Dir für all die netten Komplimente und hoffen, Dich bald wieder willkommen heißen zu dürfen.

Beste Grüße

• 10Anne13-05-2018

Liefst elk jaar!

Pluspunten: - prachtige ligging - heerlijk zwembad (zowel openbaar als privé) - mooie schone kamers - gratis strandbedjes en water activiteiten (bodyboarden, subben) - lekker eten - heel goed (zowel vegan) ontbijt - Aardige bediening

Verbeterpunt: - Na heel hard nadenken is het enige verbeterpunt voor Casa Cook meer bediening aannemen. De staff is ongelofelijk aardig, maar omdat ze maar met weinig zijn moesten we soms wat langer wachten.

Casa Cook Kos, Reservation Manager, 01-06-2018

Dear Anne,

Thank you very much for your positive feedback on Zoover. It is always fantastic to read that our guests had a wonderful time in our hotel and could enjoy their stay. Also thank you for your comment regarding wating times in the restaurant. Please be informed that we take all comments very serious and have started to train our staff continuasly in order to be more effective and faster. Hope you will visit us soon again.

Sunny regards

Your Casa Cook Kos Crew

• 10Wanda09-11-2017

Fantastisch mooi complex om te relaxen!!

Als je aankomt begint meteen je vakantie. Heel erg relaxed. Ga lekker ergens zitten en ze komen naar jou toe om in te checken. Prachtige accomodatie. Wij hadden een juniorsuite met een gedeeld zwembad. Was echt fantastisch en precies zoals op de foto's. Wij hadden hp geboekt. Smorgens een heel uitgebreid ontbijtbuffet. Zelden zo divers gezien. Savonds keuze menu maar genoeg keuze en dagelijks een daggerecht. Eten was erg goed! Consumpties zijn voor Kos wel aan de hoge kant. Maar gezien alle luxe op het resort onder andere de heerlijke ligbedden met handoeken op het strand hadden wij daar verder geen problemen mee. Een huurauto auto is wel aan te raden als je wat wilt zien want het is echt afgelegen. Om te relaxen vonden wij dat heerlijk rustig. Personeel allemaal erg vriendelijk en gastvrij. Wij werden vanwege onze huwelijksreis verrast met een fles Cava en walnoten met honing! Echt top complex!!

• 10Suzanna30-10-2017

Casa Cook is fantastisch!

De foto's op de site geven een goed beeld van het hotel. Sfeervol, relaxed, geweldige welness, fantastich ontbijt en diner. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een prachtige kamer (junior suite) met gedeeld zwembad. En overal Wifi, zelfs op het strand! In de hotelbar aansluitingen om je telefoon op te laden. Echt aan alles is gedacht. Het hotel ligt nogal afgelegen zodat onze keuze voor half pension een goede is geweest. Geen standaard menu's maar keuze uit 'culinaire specialties', waardoor we iedere dag weer bijzonder positief werden verrast. Als je iets van het eiland wilt zien is een huurauto aan te bevelen. Kortom het verblijf in Casa Cook was fantastisch!

Hotel OKU Kos (ex Casa Cook Kos) info

Payment

• VisaBeschikbaar
  • MastercardBeschikbaar

Facilities

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • Wlan internetBeschikbaar

• ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • zonneterrasBeschikbaar (1)

Meals