Hotel Casa Cook Kos

7 reviews over Hotel Casa Cook Kos

• 2019
    8hi22-09-2019

fantastisch

super vriendelijk personeel, heerlijk eten, mooie locatie, geen massa toerisme hier, wel op Kos zelf, mooi hotel, prachtig interieur

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 2018
    10Harry Lubberdink06-09-2018

Briljant!!

Geweldige locatie. Prachtige sfeervolle kamers met eigen zwembad. ( zonder kan ook) Aan alles is gedacht in een heerlijke ontspannen sfeer. Tot in de puntjes verzorgd en alles kwalitatief zeer goed. Heerlijk restaurant met voornamelijk niet Griekse gerechten. Op elk moment van de dag kun je aanschuiven. Fantastisch strand ( fijn zand) op loopafstand met super lekkere ligbedden. Nu twee keer geweest in augustus 2017 en mei 2018. We kregen een fles champagne omdat we voor de tweede keer waren. Hoe attent. Sta op het punt om voor de derde keer te boeken.

This is Paradise!

Deine Casa Cook Kos Crew, Reservation Manager, 01-09-2019

Dear Harry,

Thank you so much for your lovely feedback!

We are so glad that you had a wondeful stay with us and thank you for all your kind words regarding our hotel & staff We will share your praise with them!

We would love to welcome you back soon to our "paradise."

Sunny regards,

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Anne13-05-2018

Liefst elk jaar!

Pluspunten: - prachtige ligging - heerlijk zwembad (zowel openbaar als privé) - mooie schone kamers - gratis strandbedjes en water activiteiten (bodyboarden, subben) - lekker eten - heel goed (zowel vegan) ontbijt - Aardige bediening

Verbeterpunt: - Na heel hard nadenken is het enige verbeterpunt voor Casa Cook meer bediening aannemen. De staff is ongelofelijk aardig, maar omdat ze maar met weinig zijn moesten we soms wat langer wachten.

Casa Cook Kos, Reservation Manager, 01-06-2018

Dear Anne,

Thank you very much for your positive feedback on Zoover. It is always fantastic to read that our guests had a wonderful time in our hotel and could enjoy their stay. Also thank you for your comment regarding wating times in the restaurant. Please be informed that we take all comments very serious and have started to train our staff continuasly in order to be more effective and faster. Hope you will visit us soon again.

Sunny regards

Your Casa Cook Kos Crew

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

10Wanda09-11-2017

Fantastisch mooi complex om te relaxen!!

Als je aankomt begint meteen je vakantie. Heel erg relaxed. Ga lekker ergens zitten en ze komen naar jou toe om in te checken. Prachtige accomodatie. Wij hadden een juniorsuite met een gedeeld zwembad. Was echt fantastisch en precies zoals op de foto's. Wij hadden hp geboekt. Smorgens een heel uitgebreid ontbijtbuffet. Zelden zo divers gezien. Savonds keuze menu maar genoeg keuze en dagelijks een daggerecht. Eten was erg goed! Consumpties zijn voor Kos wel aan de hoge kant. Maar gezien alle luxe op het resort onder andere de heerlijke ligbedden met handoeken op het strand hadden wij daar verder geen problemen mee. Een huurauto auto is wel aan te raden als je wat wilt zien want het is echt afgelegen. Om te relaxen vonden wij dat heerlijk rustig. Personeel allemaal erg vriendelijk en gastvrij. Wij werden vanwege onze huwelijksreis verrast met een fles Cava en walnoten met honing! Echt top complex!!

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Suzanna30-10-2017

Casa Cook is fantastisch!

De foto's op de site geven een goed beeld van het hotel. Sfeervol, relaxed, geweldige welness, fantastich ontbijt en diner. Supervriendelijk en behulpzaam personeel. We hadden een prachtige kamer (junior suite) met gedeeld zwembad. En overal Wifi, zelfs op het strand! In de hotelbar aansluitingen om je telefoon op te laden. Echt aan alles is gedacht. Het hotel ligt nogal afgelegen zodat onze keuze voor half pension een goede is geweest. Geen standaard menu's maar keuze uit 'culinaire specialties', waardoor we iedere dag weer bijzonder positief werden verrast. Als je iets van het eiland wilt zien is een huurauto aan te bevelen. Kortom het verblijf in Casa Cook was fantastisch!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenNiet gratiis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Grieks, Internationaal, Italiaans, Lactosevrij, Regionaal, Steaks, Tapas / Fingerfood, Turks, Vegan, Vegetarisch, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Juwelier, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Gebieden met beperkte toegang, Lees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Lichaamsbehandelingen, Massages, Oosterse behandelingen, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Snorkelen, Surfen, Zeilen