Hotel Atlantica Club Marmari Beach ****

Hotel Atlantica Club Marmari Beach ****

Hotel Atlantica Club Marmari Beach
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Atlantica Club Marmari Beach voor je op een rij gezet:

6 tips over Hotel Atlantica Club Marmari Beach

rudy verlinden, 21-7-2015

Muggenmelk voor 's avonds is geen luxe!!! (lees noodzakelijk)

Voor 's avonds geen grootse boulevard , enkel een paar bars/eetgelegenheden/winkeltjes maar dat weet je als je in Marmaris boekt.

Renzo, 11-5-2015
Wij zaten in het blok 1300 bij het derde zwembad. Aanrader voor als je voor je rust komt (geen 'last' van animatie-team). En vlak bij strand.
Familie Goderis, 30-7-2014

Let erop dat je wel degelijk de kamer krijgt die je boekte!

Voor 2 euro kun je met de bus naar Kos-stad wat zeker eens de moeite is.

Joris, 18-7-2013

- vermijd kamers in 900 en 500 serie - oude troep die niets met de foto's op de website te maken heeft, keiharde bedden en stank naar mottenballen

- ga eens uit eten bij Tavrena Stravos om de hoek, dan heb je nog het idee op Griekenland ipv het Oostblok te zijn, vriendelijke mensen en goed, echt Grieks eten

- kamers uit 1200 serie zijn wel goed en modern, liggen wel wat achteraf en hebben veel mieren

NVerheyen, 3-6-2013
Bezoek met een gehuurde fiets de carting van Marmari of het stadje Tigaki, leuke bars en kleine winkeltjes.
janvissen, 27-5-2013

Om niet gestoord te worden drukt u op het knopje aan de binnenkant van de deur, deze gaat rood knipperen.

Midden mei is het lekker rustig, maar het weer is aangenaam met soms een beetje bewolking en een buitje, tegenover het hotel een soort buggy gehuurd, super om het eiland te verkennen.(50Euro p/d)