Hotel Zephyros

7Goed

161 reviews over Hotel Zephyros

• 8Theo31-07-2020

Goed hotel top locatie

Goed hotel voor de prijs. Geweldige locatie aan de kleine haven. Personeel aardig, Ja ook mamma Jammer dat er vanwege corona niet veel gasten zijn. Maar heb met Kostelijk vermaakt met de Grieken die s'avonds aan de bar komen.

Alleen gereisd in juli 2020

• 2019
    8Ine janssen20-09-2019

Leuke ervaring

Prima hotel. Alles is schoon. Wel wat gedateerd. De badkamer is erg klein. Ontbijt is genoeg, maar wat eentonig. Elke dag hetzelfde.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Carola18-09-2019

Prima

Wij verblijven hier voor de tweede keer.Het is voor een perfect basis hotel. We slapen er alleen .Als je geen luxe behoeft is dit hotel perfect Het is oud maar schoon en dat vinden wij het belangrijkste De eigenaresse is vriendelijk en ze kan heus lachen echt waar !

Gereisd met partner in september 2019

• 6Rob12-09-2019

Kos is mooi, maar hotel niet

De ligging van het hotel was prima, mooi op loopafstand van de stad circa 10 min.

Het ontbijt was niet lekker, heb het 1 keer gegeten, maar was niet te doen.

Er was iemand die mensen belachlijk maakte en ik vroeg aan het personeel of ze weg kon gaan. Het personeel gaf hier geen gehoor aan en lieten de dame verder met mensen lastig vallen.

Het belangrijkste vind ik hygiene en goede bedden. De kamers werden elke dag schoongemaakt dit was prettig. De bedden waren echt slecht. Ook de dekens waren vies of zaten bloed vlekken op. Heel vies

Gereisd met partner in juli 2019

• 2Nel van Berkel.10-09-2019

Nooit meer

Verschrikkelijk slecht. Heel onpersoonlijk behandeld. Geen uitzicht op zee waar ik voor geboekt heb. Toilet iedere x kapot. De veren staken bijna uit het matras. Ben echt heel vernederd behandeld

Alleen gereisd in september 2019

• 5Briann de Zinger02-09-2019

Nooit meer

Bij aankomst een vriendelijk ontvangst en kregen de sleutel voor onze kamer, kamer niks op aan te merken prachtig uitzicht en voor de prijs nog een best goede kamer grote koelkast ideaal. Wat wij niet wisten is dat je je sleutel weer moet inleveren als je wegging omdat er te vaak een sleutel is kwijt geraakt, daarentegen een kluis huren kosten 15 euro voor 7 dagen maar de kluis was ook niet op je eigen kamer. Dimitri in de bar was fantastisch maar de moeder van het gezin was verschrikkelijk, onze douch liep over dus het water kwam in de hal van het hotel ik kwam net uit de douch en mevrouw komt binnen lopen met de sleutel zonder kloppen niks begon te schreeuwen tegen ons dat het een catastrofe was en ook de kamer meisjes begonnen tegen ons te schreeuwen op de dag van aankomst omdat onze kamer niet netjes was. Het zwembad zat te veel chloor in en was super klein niet aan te raden dus.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Sab19-08-2019

Top!!

Onbegrijpelijk waar al de slechte recensies vandaan komen. Wij hebben een top vakantie gehad. Personeel was super vriendelijk (oudere vrouwtje lijkt chagrijnig maar met een "goede morgen" word ze een stuk vrolijker), kamers waren prima en schoon. Kamers zijn simpel maar ach hoe vaak zit je nou in je kamer als je op vakantie in Kos bent. Ontbijt is niet bijzonder maar de basis behoeftes zijn aanwezig. Ben je realistisch en hoef je niet voor een dubbeltje op de eerste rij dan zou ik hier zeker naar toe gaan. Wij hebben ons prima vermaakt en een heerlijke vakantie gehad .

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7a oldenkotte13-08-2019

Dit moet je zelf ervaren, genieten

Een familie hotel . Het ontbijt is eenvoudig. In het zwembad is het goed vertoeven. Wij hadden een kamer met uitzicht op de haven . mooie zonsopkomst. Ligging van het hotel is goed .Met de fiets of lopend ben je zo in hartje Kos. Strand dichtbij. Heerlijk weekje met 33 graden gehad. aardige , leuke familie die dit hotel runt. Ik denk als ze meer variatie in het ontbijt aan zouden brengen hebben ze zeker 3 sterren verdiend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Tessa lotgerink30-07-2019

Top vakantie

Prima verblijf, simpel hotel, simpel zwembad, je kunt zien dat ze druk zijn geweest met vernieuwing van de bar & zwembad aangezien de foto’s er minder modern uitzien dan het daadwerkelijk is!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Miriam23-07-2019

Heerlijke vakantie

Eenvoudig maar prima hotel. Leuk klein zwembad met fijne ligbedden. Heel aardig personeel. De bazin haar humeur wisselend maar zij is ook op leeftijd. Met de gehuurde fietsen alle kanten op gefietst maar het centrum is lopend ook goed te bereiken. Ontbijt eenvoudig maar dat past ook bij 2-sterren. Kamer elke dag weer schoongemaakt door hele aardige schoonmaaksters . Ook elke dag schone handdoeken. Voor een 2-sterren hotel een prima hotel. Wij hebben genoten en onze zonen van (18,15 en 15 ook)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Hotel Zephyros info