Hotel Theonia

Hotel Theonia

2.9Onvoldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad

Op vakantie geweest naar Theonia?

2.9Onvoldoende

4 reviews over Hotel Theonia

• 2019
    2Anoniem22-09-2019

Nooit meer

Kamer zijn klein, airco 5,- per dag, douche slang moet je zelf in je hand houden geen standaard. Bedden zijn echt waardeloos een plank ligt nog beter. Schoonmaak is ook niet al te best. We kregen handdoeken waar vlekken op zaten. Waarop de vrouw bij de receptie zij dat het van mijn make up was. Terwijl ik niet eens make up draag op vakantie. Ontbijt was een drama plakjes stokbrood jam, kaas en dikke plakken ham. Koffie niet te drinken. Gingen iedere ochtend naar de bakker op de hoek.
    Al met al echt een waardeloos verblijf nooit meer naar dit hotel. Gelukkig vermaken wij ons prima in Kos en waren we er weinig..

Gereisd met vrienden in september 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

6farisa jolink26-09-2013

eenvoudig hotel

de ligging is perfect,vlak bij het strand en de winkels kamers zijn eenvoudig, wel schoon en netjes. personeel mag vriendelijker, vooral aan de receptie toilet bij de receptie was heel smerig en werd na aangegeven te hebben niet eens schoon gemaakt, de ontlasting lag op de bril en de grond en tegen de muur, bah!

Gereisd met partner in september 2013

• 7DK09-09-2009

Eenvoudig maar goed hotel

Eenvoudig hotel, maar heeft alles wat je nodig hebt. Paar minuten lopen naar strand, ligbedjes gratis, maar wel af en toe wat drinken bestellen. 10 minuten lopen naar haven + centrum/uitgaan ed via leuke winkelstraat. Hotel heeft rustige ligging, geen last van verkeer oid. Personeel heel behulpzaam. Ontbijt simpel, maar meer heb je niet nodig. Makkelijk om auto te huren en het eiland te touren.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Esther Willems18-08-2009

Goed hotel voor kort verblijf

Hotel Theonia ligt niet in het centrum van Kos stad, maar vlakbij het Lambi strand, wat voor mij een goede ligging is. Hooguit 5 min lopen naar het strand, met leuke strandtentjes, en 15 min via een gezellige winkelstraat naar het centrum. Bedden waren redelijk. De douche was minder, douchekop moest je zelf vasthouden, haakje hing ter hoogte van de kraan :( + punt: airco inbegrepen in de prijs, weinig overlast verkeer. ontbijt stelde niet veel voor, wit stokbrood, met kaas, ham of jam. keuze voor drank was melk, koffie, thee of jus d'orange. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Helaas geen courtesy room om op laatste dag te douchen na uitchecken, wel een douchen in de kelder, daarbij krijg je echter geen handdoeken, dus daar moet je zelf aan denken. Of zoals wij deden, meenemen van de kamer en daarna achterlaten in de douche.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Hotel Theonia info