Géén boekingskosten

Hotel Thalassa

GriekenlandKosKos-Stad

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Thalassa voor je op een rij gezet:

8.1FantastischScore uit 83 reviews
+2/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.1FantastischScore uit 83 reviews

• Airconditioning
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

85 Reviews over Thalassa

• 10Conard-Winnen18-09-2019

Wij gaan al meerdere jaren naar dit hotel. De kamers worden alle dagen netjes gepoetst met dank aan de poetsvrouwen. Theodora aan het onthaal en Edyta de front Office manager zijn fantastisch, zij hebben altijd tijd voor de gasten en doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Het zijn 2 topvrouwen ! !

Dimitrios - Hotel Manager, General Manager, 20-09-2019

Beste Conard-Winnen.

Bedankt voor uw geweldige beoordeling en beoordeling.

Het team van Atlantica Thalassa staat altijd voor u klaar.

We wensen je weer te zien.

Dank je

Dimitrios

Hotel Manager

• 6Jules20-05-2017

Geen aanrader

Hotel is geen aanrader en al zeker niet voor mensen die moeilijk te been zijn. Geen liften, overal trappen, om naar de kamer te gaan, naar het restaurant, naar het zwembad. Dit hotel is in vergelijking met andere Atlantica hotels zeker geen 4 sterren waard. Het restaurant leek eerder op een cantine dan op een restaurant. Heel kleine, en ook niet altijd lekkere buffetten, niet wat je van een 4-sterren hotel verwacht en al zeker geen variatie, bv bijna elke dag dezelfde vis, bijna geen desserts, geen gedekte tafels bij het ontbijt, plastic bekers aan de poolbar tijdens de avondanimatie. Wel is het personeel overal heel vriendelijk. Ook de service van de Belgische touroperator host(ess) in het hotel is niet om over te spreken, we hebben ze niet gezien, het informatieboek was helemaal niet in orde, geen enkele aanduiding wanneer zij/hij in het hotel was, geen informatie over de terugvlucht, gewoon niets ! Er werd ook heel wat foutieve informatie gegeven tijdens de welkom meeting. De service van de touroperator hostess England daarentegen was Super. De service zou in het begin van het seizoen, zowel wat de Belgische touroperator host(ess) betreft, als de buffetten in het restaurant, net dezelfde moeten zijn als op het einde en deze indruk hadden we helemaal niet. We gaan zeker niet terug naar dit hotel.

Elias Touliaris - Hotel Manager, General Manager, 12-09-2017

Dear Jules,

Thank you very much for taking time to write about your experience at the Atlantica Thalassa hotel.

We are deeply sorry, if your stay was not up to your expectations.

It is with regret to see that you were not quite satisfied. Your input and impressions are noted and taken into consideration and each one has passed to the relevant department so as to make adjustments, where needed.  Your feedback is essential and valuable for us as it helps us highlighting the areas that may need further attention.

We thank you once again for your review as the opinion of each guest is very important for us.

We hope to have the chance to welcome you back to any of the Atlantica hotels in the near future.

Best Regards Elias Touliaris Hotel Manager

• 9Ursula04-10-2013

Prima vakantiebestemming!

Voor wie twijfelt; boeken! Prima verzorgde accommodatie met gevarieerd smakelijk buffet, elke dag weer. Het personeel (Roberto en zijn crew) in het restaurant is erg behulpzaam en doen verschrikkelijk hun best. Ik was hier aan het eind van het seizoen (26/09/13 - 03/10/13) en het personeel was goed gemotiveerd Elke dag schone handdoeken op de kamer en elke dag schoonmaak. Het bed qua hardheid goed te doen, zeker vergeleken met de standaard keiharde matrassen/bodems in appartementen in Griekenland elders. En de douchekop hangt aan de muur!!! :D Het was voor mij de eerste keer vakantie met een all-inclusive concept en het was prima! Een aanrader voor wie een rustige plek zoekt met het strand vlak naast de deur en fijne verzorging.

• 8Ria29-09-2013

Prima hotel,

We zijn net terug uit Thalassa en hebben een prima vakantie gehad. Het hotel ligt voor ons iets te rustig en er was alleen overdag animatie en dat maakte de avonden erg rustig. Op woensdag was er een muziek en dansgroepje. Zonder fietsen is het bijna niet te doen. De kamers zijn behoorlijk gedateerd en zijn wel aan een opknapbeurt toe.Wij hadden een kamer aan de achterkant van het hotel en dan is het uitzicht niet je van het. Schoonmaak was dagelijks en de bedden werden ong 2 x per week verschoond. Eten is prima, wel vaak hetzelfde maar er was altijd ruim voldoende en het smaakte prima. Leo houd wel van een grapje en maakte het verblijf aan de bar gezellig. De rest van het personeel was ook erg vriendelijk. Dus, hou je van rust dan is dit een prima hotel maar hou je van een levendige omgeving dan raad ik dit hotel niet aan.

• 10niels28-09-2013

Supervakantie

Mooie verzorgde accomodatie,zoals op de foto's. Kamers met goede airco die elke dag schoongemaakt worden, elke dag propere handdoeken. Er is ook een gratis handdoekenservice voor aan het zwembad. Gelegen in een rustige buurt, vlakbij het strand, op een half uurtje fietsen van Kos-stad. (fietsen te huur in het hotel voor 5€ per dag) Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten is zeer goed en veel afwisseling, 12 soorten warm + koud buffet bij elke maaltijd!

• 8Willem25-09-2013

leuk

Wij verbleven van 12 - 22 sep. in hotel S.Thalassa. Zoetwaterzwembad werd goed onderhouden. Onze badkleding werd, na lang zwemmen , groen van de chemicaliën.Het eten was erg goed en werd steeds aangevuld. Met de bus ben je zo in Kos stad( 1,60pp). Taxi kost 9 euro. Gezellige poolbar. Elke dag schone handdoeken. Twee kamers naast elkaar (we waren met twee stellen) was een probleem.

• 8lenicees23-09-2013

Warm, wind, water

Dankzij touroperator cashback-actie uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Verzorgde kamer, gratis airco; ruim balkon met uitzicht op zwembad en zee. Badkamer gedateerd. Onfrisse lucht uit afvoerputje. Om de dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel. Eten prima in orde. Voor elk wat wils. Elke dag naar tevredenheid gegeten. Opmerkelijk is dat er geen toilet- en opbergruimte is in de lobby van het hotel. Onplezierig bij vertrek na uitchecktijd (12.00 uur). Strandstoelen zijn aan vervanging toe. Moet kunnen; je betaalt 3 euro per stoel per dag. Hotel heeft een nogal geisoleerde ligging. Voor avondlijke gezelligheid buiten complex moet je de bus naar Kos Stad nemen.

• 9Hans20-09-2013

Mooi hotel met groot zwembad

Wij zijn net terug van Kos en het hotel is ons prima bevallen. Elke dag werden de kamers gepoetst en elke dag nieuwe handdoeken.Het personeel was super vriendelijk het eten was ook goed. Wat volgens sommige bezoekers niet zo was . Maar dat zijn de zo genaamde beroeps klagers die zelf niets gewend zijn. Jammer dat er zulke mensen zijn en dat ze ten onrechte een hotel afkraken. Wij hebben er een super vakantie gehad.Veel leuke mensen ontmoet.Van allerlei nationaliteiten .veel Nederlanders . Je kunt ook fietsen huren bij het hotel om naar Kos stad te gaan . Is twintig minuten fietsen zeer goed te doen. Wij hebben gehoord dat het hotel deze winter een zeer grondige renovatie te wachten staat zodat het er nog mooier uit komt te zien. Ook aan de pool bar is 's avonds gezellig met Leo als gang maker. prima vent. Kort om dit hotel is een aan rader. Het was voor het hele seizoen volgeboekt .Dus volgend jaar moet je er wel op tijd bij zijn.

• 7phyliscia19-09-2013

Leuk hotel

Leuk hotel, goede prijs/kwaliteit verhouding. Gezien de prijs mag je niet verwachten dat je ni een vijfsterren hotel zit. Gezien de negatieve reactie die er gegeven zijn den kik dat die mensen goed moeten kijken naar de prijs. De kamers zjin klein maar schoon en netjes. De ligging is iets minder; wel direct aan zee, maar om naar Kos stad te gaan moet je de taxi gebruiken (9 euro), of 15 min fietsen. Het eten is goed, niet erg afwisselend maar hetgene dat ze aanbieden is lekker. Personeel is vriendelijk. Enige nadeel vond ik dat er weinig ligbedjes waren. Als je niet op tijd bij het zwembad bent kun je altijd je handdoek op het gras leggen, een beetje camping gevoel (vond ik niks mee mee).

• 9Ria17-09-2013

Voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad in hotel Thalassa! Het hotel is zeer goed verzorgd; van kamer tot tuin, alles ziet er prima uit. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. De eerdere beoordelingen over het eten vind ik onterecht. Het eten was goed en gevarieerd van ontbijt tot diner. Alles werd met zorg bereid en was in overdaad aanwezig.

Hotel Thalassa info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar