Hotel smartline Cosmopolitan Kos

Hotel smartline Cosmopolitan Kos

8.4Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Cosmopolitan Kos voor je op een rij gezet:

• Animatie

85 reviews over Hotel smartline Cosmopolitan Kos

• 9Leroyvdh198912-08-2020

Geweldig verblijf op kos

De locatie was perfect, vlakbij het strand waar je een geweldig mooie zonsondergang kon zien. Je kan overal fietsen huren hier op kos, waarbij je voor 3 euro per dag het eiland kan verkennen. Met 5 min fietsen zit je al in het centrum van kos. De kamers waren modern en schoon, en daarbij werd elke dag de kamer opnieuw schoongemaakt. De kamer had alles wat we nodig hadden, inclusief 2 balkons. Het zwembad was heerlijk en er waren genoeg bedden om op te zonnen. Ook kon je gratis handdoeken huren. Het ontbijt en diner was lekker, en ook gevarieerd! S avonds kon je bij de bar een drankje doen waar Manolis heerlijke cocktails voor je maakte. Ook bij het zwembad kon je lekker lunchen voor een paar euro. Het personeel hanteert de “Corona” regels strikt en dit zorgde voor een veilig gevoel. Het personeel was erg gastvrij en maakte graag een praatje met ons. Bedankt Kathy, Tony, Manolis, Zerin, Tania, Savvas en de rest! Leroy&bente

Gereisd met partner in augustus 2020

• 9Eveline10-08-2020

Heel fijn hotel, met vriendelijk personeel

We hebben echt een supertijd gehad in Cosmopolitan hotel. Het personeel is heel vriendelijk en stonden altijd voor ons klaar. Het eten is erg goed en elke dag veel variatie. Op fietsafstand is het centrum snel en makkelijk te bereiken. Ook het strand is om de hoek. Het zwembad wordt goed onderhouden en je kunt hier heerlijk relaxen. De kamers zijn ruim en worden elke dag goed schoongemaakt. Klein minpunt: het hotel alleen water aan tegen betaling. Al met al: heel erg aan te raden!

Gereisd met vrienden in augustus 2020

• 2019
    8Amber Wanders24-09-2019

fantastisch

Het eten is erg goed in het hotel en de kamers zijn prima. Naast het hotel kun je een fiets huren om naar Kos-Stad te fietsen. Het zwembad bij het hotel is super en er zijn genoeg ligbedden.

• 9Peeters14-08-2019

Heel goed hotel

Een mooi hotel. De ligging ten opzichte van Kos-stad is goed. De bus stopt voor de deur en het is 20 minuten lopen. De service in het hotel is perfect. Al het personeel is ontzettend aardig en service met een lach is hier zeker op z’n plaats. Wij hadden 2 voordeelkamers geboekt. Deze lagen onder het zwembad en waren heerlijk rustig. De ligging hiervan was perfect en het waren gewoon nette kamers. Het eten was prima en iedere dag was er een afwisselend aanbod.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Scheyltjens rony10-08-2019

Niet meer

Weinig variatie eten luidruchtig

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Serethas09-08-2019

Twijfelgeval

Bij aankomst in het hotel werden we verwelkomd door de nachtportier. Deze man begeleidde ons naar ''onze kamer''. Dit was echter niet de kamer die wij geboekt hadden. In plaats daarvan kregen wij een omgebouwde kamer onder het zwembad. Hier gingen wij niet mee akkoord en vroegen om een andere kamer. Deze kregen wij alleen ook deze kamer was niet naar verwachting met wat wij geboekt hadden. Prima.

Het ontbijt en avondeten zijn prima te doen. Het avondeten is erg gevarieerd met veel keuzes elke dag opnieuw.

Het geen wat ons elke avond weer vrolijk maakte was de receptioniste die de avonddienst draait. Dit is een erg vrolijke en vriendelijke dame.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Rosetta23-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Goed hotel met prima en uitgebreid ontbijt en diner. Nette en schone kamers. Vriendelijk personeel met name de dame van de receptie.

Geboekt bij neckermann
  • 10Philippe Mathys31-05-2019

Geweldig, relaxte vakantie gehad!

Mooi gerenoveerd, gezellig hotel met uitstekende bediening en ligging!

Gereisd met partner in mei 2019

• 9jan van houdt28-04-2019

Geweldig

een top 3 sterren hotel met een familiale sfeer met zeer verzorgde kamers en een lekkere keuken een top team wat altijd zeer vriendelijk voor je klaar staat thank's to Kathy en Maria aan de receptie de barman , andonis aan het zwembad , en de hele crew in het restaurant wij hadden hier een perfecte vakantie

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10lesley04-11-2018

Subliem our home far from home

Echte aander top personeel. Lekker eten . Mooie kamers komen er altijd graag terug. Ouders waren mee met ons en zyn intussen al terug geweest

Gereisd met partner in mei 2018

Hotel smartline Cosmopolitan Kos info