Géén boekingskosten
GriekenlandKosKos-StadAparthotels Kos-StadAparthotel Sentido Pelagos Suites Hotel & Spa

Sentido Pelagos Suites Hotel & Spa

Aparthotel
GriekenlandKosKos-Stad

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Sentido Pelagos Suites Hotel & Spa voor je op een rij gezet:

9FenomenaalScore uit 765 reviews

• Kinderopvang
  • Bubbelbad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Wil je een luxe vakantie op Kos beleven? Kies dan voor een vakantie bij het luxe vijfsterrenhotel Pelagos Suites Hotel & Spa. Het vriendelijke personeel ligt je in de watten en het hotel heeft een hele gunstige ligging. Verder zijn er meerdere mooie zwembaden en een spa. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de uitgebreide all inclusive formule!

Pelagos Suites & Spa is een luxe hotel en de reviews liegen er niet om: andere vakantiegangers zijn dik tevreden. Vooral de service en de zwembaden ontvangen hoge cijfers. Er komen allerlei soorten vakantiegangers bij dit hotel, van gezinnen tot stellen en groepen vrienden. Een anonieme vakantieganger is met het hele gezin op vakantie geweest bij Pelagos Suites & Spa en is zeer tevreden. De gast zegt: “Het is echt een geweldig resort waar het je aan niks ontbreekt, heerlijke schone kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten als je echt wilt genieten moet je hier naartoe. Wij gaan er al voor de derde keer heen en zullen zeker nog vaker gaan. Het voelt bijna als thuis komen. 😍” Ook stellen gaan een heerlijke, ontspannen vakantie tegemoet bij Pelagos Suites & Spa. Zo zijn Petra en Piet hier op vakantie geweest en geven ze zelfs een 9 gemiddeld, al hebben ze wel een paar verbeterpunten. Ze zeggen: “Gezellig, netjes, prima eten, mooie grote studio met groot balkon. Minpunt ondanks all inclusive cappuccino en flesje water niet bij inbegrepen. Alle bedjes bezet met handdoeken.”

De ligging

Pelagos Suites & Spa ligt in Kos-Stad op het Griekse eiland Kos. Het hotel heeft een fijne ligging ten opzichte van het strand. Je hoeft namelijk alleen maar een weg over te steken voor je met je voeten in het zand staat. Een apart gedeelte van het strand is gereserveerd voor gasten van het hotel. Je maakt hier gratis gebruik van de ligbedden en parasols. Het is ongeveer 1 kilometer naar het centrum van Lambi en 1 kilometer naar het centrum van Kos-Stad. In de omgeving is dus meer dan genoeg te beleven! Je ontdekt de rest van het eiland met een huurauto, taxi of bus. Er is namelijk een bushalte voor het hotel!

Het hotel en faciliteiten

Pelagos Suites & Spa heeft meerdere zwembaden en een apart kinderbad met glijbanen, waardoor jong en oud een vakantie vol waterpret tegemoet gaan! Jij ontspant op het zonneterras, terwijl de kids van de glijbaan racen. Op het zonneterras staan ligbedden en parasols, wat het tot een fijne plek maakt om van de Griekse zon te genieten. Het hotel heeft een gratis badhanddoekenservice en je kan tegen betaling cabañas huren bij het zwembad voor wat extra luxe. Naast het kinderbad met glijbanen is er voor de kleine vakantiegangers een miniclub, minidisco en een speeltuin. Toe aan rust en ontspanning? Ga dan naar het wellnesscentrum van Pelagos Suites & Spa. Hier maak je tegen betaling gebruik van het Turkse bad, de sauna en het binnenzwembad. Ook kun je massages en andere behandelingen boeken. Sportieve gasten kunnen hun ei kwijt dankzij de verschillende sportmogelijkheden, zoals aerobics, yoga, darts en fitness. Het animatieteam zorgt vaak ook voor leuke, sportieve activiteiten, zoals basketbal en voetbal. Sommige activiteiten, zoals biljart, tafeltennis en tennis, zijn tegen borg en/of betaling.Tot slot bevindt de receptie van Pelagos Suites & Spa zich in de lobby met zitjes, waar ook een bagageruimte aanwezig is. Het personeel staat 24 uur per dag voor je klaar bij de receptie om vragen te beantwoorden en met tips voor in de omgeving. In de openbare ruimtes en in de kamers is gratis WiFi aanwezig. Verder heeft het hotel tegen betaling een wasservice, kapsalon, winkeltje en doktersservice (op aanvraag). Ook is er privé parkeergelegenheid, waar je eventueel een huurauto kwijt kunt.

De kamers

Pelagos Suites & Spa heeft ruim 200 kamers. Deze zijn verdeeld over 11 gebouwen met maximaal twee verdiepingen. In enkele gebouwen is een lift aanwezig, maar niet in allemaal. Alle kamers bij Pelagos Suites & Spa beschikken over airconditioning, gratis WiFi, televisie, kleine koelkast, koffie- en theefaciliteiten en een kluisje. Tegen betaling maak je gebruik van de telefoon. De badkamers zijn voorzien van toilet, bad of douche, televisie en haardroger. Daarnaast hebben alle kamers een balkon of terras met zitje. Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar. Geef je voorkeur tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid. Het verschil in kamersEr zijn verschillende kamers beschikbaar bij Pelagos Suites & Spa, zo is er voor ieder wat wils. De standaardkamers worden ook wel studio suites genoemd en zijn geschikt voor maximaal twee volwassenen en één kind. Deze kamers beschikken over alle bovengenoemde faciliteiten. Er zijn ook voordeel studio suites beschikbaar. Deze zijn grotendeels vergelijkbaar, maar dan lager gelegen en zonder balkon of terras, waardoor je beperkt zicht hebt.De junior suites van Pelagos Suites & Spa zijn ook geschikt voor maximaal twee volwassenen en één kind. De faciliteiten zijn hetzelfde als bij de studio suites, maar dan met een luxere inrichting. De junior suites sharing pool zijn hetzelfde als de gewone junior suites, maar hebben een gratis minibar, badjassen, badslippers en toegang tot het gezamenlijke zwembad vanaf het terras.De suite superior is geschikt voor maximaal vier gasten, waarvan maximaal twee volwassenen met twee kinderen of drie volwassenen met één kind. De faciliteiten zijn hetzelfde als bij de studio suite alleen dan ruimer. Er is een aparte slaapkamer met bedden en in de woon- en slaapkamer staat een slaapbank.De grand suite is geschikt voor maximaal vijf gasten, waarvan maximaal vier volwassenen en een kind. Ook hier vind je alle standaard faciliteiten, maar dan ruimer en met twee badkamers en twee aparte slaapkamers. In de woon- en slaapkamer staat een slaapbank.De familiekamer suite is geschikt voor twee tot vier gasten, waarvan maximaal twee volwassenen met twee kinderen. De kamer kan in twee delen gedeeld worden door een schuifdeur. Zo ontstaat een woon- en slaapruimte met slaapbank en een aparte slaapruimte met bedden. In beide ruimtes is een televisie. Verder beschikt deze kamer over de standaard faciliteiten.De superior villa met private pool is geschikt voor maximaal drie gasten, waarvan maximaal twee volwassenen en een kind. In de woon- en slaapkamer staat een slaapbank en er is een aparte slaapkamer met kingsize bed. In de badkamer vind je een bubbelbad, badjassen en badslippers. Daarnaast maak je gratis gebruik van de minibar en heb je een privé zwembad.De grand villa met private pool is geschikt voor twee tot vijf gasten, waarvan maximaal vier volwassenen en één kind. Deze villa’s hebben twee badkamers en twee aparte slaapkamers. Daarnaast staat er een slaapbank in de woon- en slaapkamer. In de badkamer vind je badjassen en badslippers. Daarnaast maak je gratis gebruik van de minibar en heb je toegang tot een privé zwembad.

Eten en drinken

Je verblijft bij Pelagos Suites & Spa op basis van halfpension of all inclusive verzorging. Bij halfpension zijn het ontbijtbuffet en het dinerbuffet bij de reissom inbegrepen. Bij de all inclusive verzorging zijn alledrie de hoofdmaaltijden bij de verzorging inbegrepen, evenals een selectie aan hapjes en drankjes. Het ontbijtbuffet wordt opgediend van 7.30 tot 10.00 uur, maar laat ontbijt is op aanvraag mogelijk. Het lunchbuffet staat klaar van 12.30 tot 14.00 uur en het dinerbuffet van 18.30 tot 21.30 uur. Wanneer je op basis van all inclusive verzorging verblijft kun je één keer gratis dineren in het Griekse of Italiaanse à la carte restaurant. Hiervoor moet je wel reserveren. Vaker kan ook, maar dan tegen betaling.Verder zijn er drie bars, waarvan één alleen toegankelijk is voor volwassenen. Hier kun je allerlei hapjes en drankjes halen. Wanneer je op basis van all inclusive verzorging verblijft zijn tussen 10.00 en 17.00 uur verschillende snacks en ijsjes beschikbaar. Tussen 16.00 en 17.00 uur is het koffie- en theetijd met koekjes. Tussen 10.00 en 23.00 uur zijn verschillende alcoholvrije en alcoholische drankjes bij de all inclusive verzorging inbegrepen. Import dranken, espresso, cappuccino, sommige cocktails en water in flessen zijn altijd tegen betaling.

All inclusive vakantie

Op zoek naar een all inclusive accommodatie voor je vakantie naar Kos? Of je nu alleen, met partner, vrienden of het hele gezin weg wil, iedereen gaat een droomvakantie tegemoet bij Pelagos Suites & Spa.

Goed om te weten

De toeristenbelasting is niet bij de reissom inbegrepen en dient ter plekke te worden voldaan.Op aanvraag zijn er babybedjes beschikbaar. Geef je voorkeur tijdens of direct na het boeken aan in verband met de beschikbaarheid.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

765 Reviews over Sentido Pelagos Suites Hotel & Spa

• 8Mathilde Lai07-10-2022

Super 😃 Geweldig 🥰 en

Super mooi hotel , Vriendelijk personeel. Behalve het bar personeel. We hoeven niet te rennen voor een stoel aan het zwembad, en je kreeg iedere dag schone handdoek bij het zwembad. De entertainment was super. Wij hebben genoten van deze vakantie ✅

Fatma, Eigenaar, 08-10-2022

Dear Mathilde Lai,

thank you for taking the time to provide our team with your feedback.

We are happy to hear that you had a great time with us, enjoying the friendliness of our staff as well as our entertainment.

It was our pleasure to host you at Pelagos Suites Hotel & Spa.

• 10Cindy Mertens22-09-2022

GE WEL DIG

In een woord TOP. Wat een geweldig resort. Genoeg variatie qua eten. Ligbedjes genoeg. Je hoeft niet vroeg op te staan km je handdoek te leggen. Zeer vriendelijk bediening van de ochtend tot de avond. Service op en top. Voor herhaling vatbaar👍👍👍 let wel op de grote sprinkhanen.

Fatma, Eigenaar, 28-09-2022

Dear Cindy Mertens,

thank you very much for taking the time to share your wonderful experience following your most recent stay at Pelagos Suites Hotel & Spa.

We are proud to know that you had a great time with us and that you were impressed with the variety of our food, our facilities as well as the service of our staff.

Your feedback will be shared with our entire team who will continue to be inspired and encouraged.

It will be our pleasure to host you again in the future.

• 9Thomas de Roos12-09-2022

Thuiskomen

Wat ons betreft het beste hotel op Kos! Je wordt perfect ontvangen, de kamer/suites zijn luxe en de bedden top, het eten en het entertainment zijn super en het personeel altijd vriendelijk en lief voor de kinderen. Op 20 minuten fietsen bevindt zich Kos Stad dus het ligt perfect als je daar heen wilt. Dit was onze 3e keer naar Pelagos maar voor het eerst in de zomervakantie, het was dus iets drukker maar wel gewoon goed te doen.

Fatma, Eigenaar, 18-09-2022

Dear Thomas de Roos,

thank you for taking the time to provide our team with your feedback.

We appreciate your beautiful words of praise concerning our rooms, the food, the entertainment, as well as the friendliness of our staff.

Receiving an excellent review, especially from our repeaters, is our greatest reward.

It was our pleasure to host you at Pelagos Suites Hotel & Spa and we warmly hope to have the chance to welcome you many more times in the future.

• 9Melissa29-08-2022

GEWELDIG hotel

Wij waren met een gezin + aanhang om het 25 jarig huwelijk van mijn ouders te vieren. Hiervoor hadden we meteen een warm welkom met een fles champagne op de kamer. Super leuk geregeld! Verder was alles perfect. Super leuke eetruimte, luxe zwembaden en alles netjes verzorgd en schoon op het complex. Eten ook goed afwisselend, behalve het ontbijt dat was elke dag hetzelfde. Leuk en super vriendelijk personeel en animatieteam was top! Ik zou hier zeker nog eens terug willen, we hebben echt genoten met z’n alle!

Fatma, Eigenaar, 31-08-2022

Dear Melissa,

thank you for taking the time to post your wonderful review on Zoover.

It is really nice to hear that we contributed to your nice memories and that you were satisfied with the warm welcome upon your arrival.

We also appreciate your kind comments concerning our facilities, the cleanliness, the variety of our food as well as the friendliness of our staff.

Our team is looking forward to grand you once more the experience of warm hospitality and luxury we offer to our guests.

• 9Jolanda08-08-2022

Fantastisch!!

Pelagos Suites is echt een super mooi hotel. Prachtige zwembaden, mooi aangelegde tuin en heerlijk eten. Bij veel all inclusive resorts eet je in zo n grote ongezellige eetzaal, nou bij Pelagos niet hoor. Je kunt hier ook heerlijk buiten eten. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Fatma, Eigenaar, 13-08-2022

Dear Jolanda,

thank you very much for taking the time to share your wonderful feedback following your most recent experience at Pelagos Suites Hotel & Spa.

We are pleased to read your kind words regarding our pools, the gardens as well as the taste of our food.

It is also an honor to know that you intend to come back and we are looking forward to welcoming you again soon.

• 10Hanspr23-05-2022

Is maar een woord “Perfect”

Wat een complex, wij hebben veel hotels mogen bezoeken. Dit hotel komt op het onze lijst, waar wij zeker terugkomen. Lekker kleinschalig wij hadden een familie suite, met een ruim balkon inclusief bed. Deze kamer was ruim, aparte douche en bad. Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. bv wij vroegen aan de bar over er tomatensap was, nee maar de volgende dag was er tomatensap en dit is maar een voorbeeld. Eten was goed en gevarieerd, bediening was top. Voor het hotel is een bushalte en wij waren zo in Kos stad.

Dear Hanspr,

thank you for taking the time to post your exceptional review.

We are proud to read that you enjoyed your holidays with us and really appreciate your kind comments regarding your room, our food, the service and the friendliness of our staff.

Receiving such a nice feedback is the biggest award for us.

Our team is looking forward into welcoming you back soon.

• 8Dianne22-05-2022

Heerlijk!!

Fijn Hotel, shows iets minder, kinderdisco wel laat…. Heerlijk eten en vriendelijk personeel, vooral Natalia, aan het achterste zwembad, zo’n lieve spontane meid!! Hele mooi gezellige week gehad!!

Dear Dianne,

thank you for taking the time to submit your review.

It makes us really happy to know that you were satisfied with the food and the friendliness of our staff.

We hope to have the chance to welcome you back soon.

• 9Schelberg02-09-2021

Een echte aanrader

Wij zijn op dit moment nog aan het genieten in Pelagos en kunnen dit hotel met een gerust hart aanbevelen. Het is een mooi opgezet resort (laagbouw) met prachtig onderhouden tuinen en zwembaden. Wij hebben kamer 726, een prachtige, moderne grote kamer met een kingsize bed, een zitgedeelte met hoekbank en een moderne, nette badkamer met zowel ligbad als (regen)douche en een ruim balkon met schitterend uitzicht op zee en (wij denken) Bodrum. Het eten is goed, elke avond met een ander thema (Greek night, Mexicaanse avond, Italiaanse avond, specialiteiten van Kos, enz). Het is niet altijd warm, maar zeker wel smaakvol. Het enige minpuntje wat wij hebben is dat bij dit hotel all inclusive niet echt all inclusive is, aangezien je bijv een cappuccino, espresso of frappe moet betalen en zo zijn er meer drankjes die er niet onder vallen. Beetje jammer, want verder kunnen we geen minpunten opnoemen. Al met al dus een echte aanrader!

Dear Schelberg,

thank you for recommending our hotel and for taking the time to post your review.

We really appreciate your kind words regarding our facilities, your room and the variety of our food.

All your comments have been taken into consideration.

We would also like to apologize for our late reply and we sincerely await the opportunity to welcome you back soon.

• 9Petra en Piet23-08-2020

Geweldig!

Gezellig, netjes, prima eten, mooie grote studio met groot balkon. Minpunt ondanks all inclusive cappuccino en flesje water niet bij inbegrepen. Alle bedjes bezet met handoeken. Baileys geschonken in een groot longdrink.

• 9Waardering

Dear Petra en Piet,

thank you for reviewing our hotel.

We are happy to know that you enjoyed our food and your room.

Rest assure that your feedback has been taken into consideration.

We would also like to apologize for our late response and we hope to have the chance to welcome you back in the near future.

• 9Carola Limberger18-06-2020

Zijn net terug van app. Pelagos in Kos, voor de tweede keer deze app. bezocht. Wederom erg goed bevallen, mooie app., goed schoon gehouden. Mooie tuin en zwembad, dicht bij het strand met eigen strandstoelen behorende bij de app. Een aanrader is een boottocht naar drie eilanden met de Karoline.

Fatma, Eigenaar, 02-10-2022

Dear Carola Limberger,

thank you for choosing the Pelagos Suites Hotel & Spa for your holidays and for taking the time to share your experience with other travelers.

It makes us happy to read that you were satisfied with the cleanliness of our hotel, the gardens as well as our facilities.

We apologize for the late response and we sincerely await the opportunity to welcome you many more times in the future.

Aparthotel Sentido Pelagos Suites Hotel & Spa info

• AirconditioningBeschikbaar
  • LobbyBeschikbaar
  • 24-uurs receptieBeschikbaar
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • Aqua-aerobicsBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• LigstoelenBeschikbaar
  • ParasolsBeschikbaar
  • Direct aan het strandBeschikbaar
  • Door weg gescheiden van strandBeschikbaar

• Adresgegevens
    Lambi Beach, GR-85300