Appartement Sandy's Studios & Log Villas

Griekenland, Kos, Kos-Stad

7.8Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy's Studios & Log Villas voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Op het Griekse eiland Kos vind je Sandy's Studios. Hier heerst een relaxte sfeer en kun je bijvoorbeeld om half 12 komen ontbijten, maar ook om 8 uur. Een geschikte bestemming voor rustzoekers, die toch dichtbij de stad willen zitten. Met de fiets ben je in een paar minuten in het centrum van Kos-Stad, maar ook op het strand.

132 reviews over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• 8Yvonne30-08-2017

Heerlijk

Een gemoedelijke accommodatie in een rustige omgeving. Schoon appartement elke dag weer. Wij hadden een studio met groot balkon. Heerlijk eten en een top bediening een schat van een barman die alles voor je regelden.. Mooi eiland waar je heerlijk kan fietsen ook dat werd voor je geregeld je wordt gebracht naar de fietsenwinkel wat een service. Wat wij ook heel prettig vonden was geen herrie van te harde muziek. Al met al wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10Sylvia Scheffelaar Klots27-08-2017

Een heerlijk, gemoedelijk en gezellig verblijf.

Sandy's is een Kleinschalig appartementencomplex met ontzettend vriendelijk personeel! Petros doet de bar, restaurant, telefoontjes naar fietsverhuur en noem maar op...alles op z'n gemakje en heeft het helemaal onder controle en doet verschrikkelijk z'n best om Nederlands te praten. Fantastische vent die een dikke 10 verdiend!! Werkt alle dagen in de week, gaat alleen s'middags even naar huis om bij te tanken voor de avond. Het eten was erg uitgebreid en ontzettend lekker en niet duur. Na het eten kreeg je watermeloen en een lekker drankje van de zaak. De appartementen worden elke dag schoongemaakt en linnengoed op tijd verschoond. Dikke 10 ook voor de schoonmaakster! Douche erg klein maar schoon. Toiletpapier mag je niet door de wc spoelen. Daar moesten we wel even aan wennen. Wij sliepen met de schuifpui open maar dan hoor je heel veel beesten. Iedere nacht hoorden we er weer een nieuw beest bij. Honden, kippen, hanen, kalkoenen, pauwen, krekels, koeien, ezels en zelfs een eend. Eigenlijk moesten we er ook wel om lachen, het was net of we in de dierentuin sliepen. Neem oordopjes mee. We zaten 15 dagen hier en wel met alleen maar Nederlanders! Super gezellig. Geen gedoe met handdoekjes leggen, er was plek voor iedereen. Klein zwembad maar ook dit was geen probleem. Kindertjes allemaal blij ondanks dat er geen animatie was. Iedereen vermaakte elkaar gewoon. We hebben 2 weken fietsen gehuurd en met z'n vijven kregen we een leuke korting. Als je vanaf Sandy's naar de kust fietst hoef je je trappers de hele weg niet te gebruiken. De terugweg is alleen het laatste stukje beetje pittig, maar in z'n eerste versnelling goed te doen. Erg leuk ook om 1 of 2 dagen een auto te huren en het eiland te verkennen. Paradise beach is een echt aanrader, prachtig daar! De 3 Eilanden toer met de boot is ook leuk om te doen. Gewoon vooraf in Kos stad de leukste boot uitzoeken en reserveren voor evt de dag erna. Kortom, ik, m'n man, dochters en schoonzoon hebben een heerlijke vakantie gehad. Voortaan wil ik naar Griekenland!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Martin26-08-2017

Fantastische vakantie

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt, zo vriendelijk, behulpzaam en aardige mensen . Goed/redelijk sprekende bediening. Restaurant is geweldig, voor goed eten hoeft men niet helemaal naar Kos-stad. In de bouwvak 90% Nederlanders. Jong en oud door elkaar. Ga der gegarandeerd weer naar toe. Afstand naar strand 15 minuten, stadscentrum 40.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 10Daniël07-08-2017

Mooie rustige plek.

We zijn net terug van een 10 daagse vakantie bij Sandy's appartements. Meteen bij aankomst goed ontvangen. We kregen een lekker welkomstdrankje uit eigen tuin. Er werd meteen overal uitleg over gegeven hoelaat alles open was en wat er allemaal voor faciliteiten waren op het complex. Naar het strand of kos stad kon je op de fiets doen voor 20 euro per week. Om deze te huren kon je terecht bij sandys zelf zij belde dan het verhuurbedrijf die je op kwam halen met de auto waarna je zelf terug kon fietsen. zelfde met een scooter quat of buggy. Zelf met de buggy in 1 dag het hele eiland verkend super leuk. Vergeet alleen niet op tijd te tanken...... Het eten was super, personeel super vriendelijk echt een aanrader.

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Paulien24-07-2017

Superplek vlakbij Kosstad

Sandy's is een superplek op het eiland Kos. Wij hebben het heerlijk gehad. Helaas hebben wij de aardbeving meegemaakt van 20 juli. Wij zijn toen zo goed opgevangen door George en het personeel! Iedereen die nog naar Kos wil gaan moet dit beslist doen. De Grieken hebben zo hard gewerkt om geen ongemak te ervaren. Er was na 3 dagen al weer weinig te zien dat er een aardbeving geweest is voor de toeristen. Dus ga er heen en geniet van het mooie eiland!

Gereisd met partner in juli 2017

• 10Edwin17-07-2017

Heerlijk!

Zat in een appartement. Ruim, schoon en alles wat nodig is, is er. Super vriendelijke barman en prima eten en drinken bij de bar of restaurant. Hangt een leuke, rustige en gemoedelijke sfeer. Met de fiets is alles makkelijk te bereiken en voor 4 euro per dag hoef je dat niet te laten. Als je buiten zit hoor je wel veel geluid van allerlei beesten(went snel), maar als je 's nachts alles dicht doet, hoor je hier niks meer van.

Perfect appartement!

Alleen gereisd in juli 2017

• 9Frans En Anja24-06-2017

Weer voor herhaling vatbaar

Gemoedelijk klein complex met fantastisch gastvrij personeel. We hadden een bungalow geboekt die je door de ligging het camping gevoel geeft Erg schoon en op tijd verschoning van linnengoed. In het restaurant elke dag een lekkere maaltijd tegen een klein prijsje, vers sinaasappelsap en citroenlimonade uit eigen boomgaard. Barman Petros maakt het plaatje compleet , altijd in voor een geintje en hij doet moeite het Nederlands te leren. Fiets huren is een aanrader om het gezellige Kos stad te bezoeken en daarna terug te fietsen voor de rust bij Sandys Voor de tweede keer een top vakantie gehad en we sluiten niet uit dat we nog vaker terug komen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 10Monique24-06-2017

Geweldig, intiem, familiair overzichtelijk complex

Wat een heerlijke plek om te verblijven. Even buiten Kos tegen de voet van de berg aan mooi groen en onderhouden familie complex. Schoon, overzichtelijk, zalige muziek op de achtergrond. Gouwe ouwe. Je voelt je welkom, ze hebben leuke gepaste humor. Al het eten wordt vers bereid uit eigen tuin wat achter het complex ligt, de eigenaar doet dat met zorg. Wij waren (helaas) maar 6 dagen naar willen heel graag oogde andere familie leden hier naar toe slepen. We hadden fietsen gehuurd, 4 dagen voor 12 euro een gingen daarmee op pad. Daarmee kom je een heel end en dat is prima te doen. Ook de bus verbindingen zijn makkelijk om nog verder wat te gaan. Van vluchtelingen merk je hier niets anders dan dat het soms nog onderwerp van gesprek is. Kortom, bezoek het complex, absolute aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Sophie20-06-2017

Sfeervol, schoon en vriendelijk personeel

Last minute een weekje bij Sandy's geboekt. Het ontvangst was warm, we kregen meteen van de eigenaar een koude limonade gemaakt van citroenen van eigen land. We werden meteen meegenomen naar ons appartement waar de eigenaar uitlegde hoe alles werkte. Wat me direct opviel was hoe schoon alles is. Iedere dag is er een schoonmaakster die alles brandschoon achterlaat. Prima bedden, fijne douche. Het zwembad is ook superschoon, net als het terras. Koken in het appartment kan prima, pasta'tje met saus. Niet teveel van verwachten en vooral lekker gaan eten in het restaurantje. Er is een klein winkeltje waar je water en brood kunt halen. Wij hebben vooral de omgeving verkend, wat perfect kan met de ligging van het appartement. Het ligt op een heuvel dus geen overlast. Al met al een topweek gehad, topservice, schoon, prima prijzen. Go Sandy's!

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Joeri28-03-2017

Rustige locatie op loop/fietsafstand van kos

prachtige locatie net buiten Kos-stad. Het is lopend te doen, maar zeker in de zomer is een fiets huren een must. Bijkomend voordeel is dat je met fiets ook binnen Kos-stad zelf overal makkelijk komt. De Griekse avond is zeker aan te raden als je zowel locals als mede-toeristen wilt ontmoeten. De eigenaar en barman zijn zeer vriendelijk. Ik zou Sandy's aanraden, mist je bereid bent om net buiten Kos-stad te verblijven.

Gereisd met partner in juli 2015

Appartement Sandy's Studios & Log Villas info