Appartement Sandy's Studios & Log Villas

Griekenland, Kos, Kos-Stad

7.8Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy's Studios & Log Villas voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Op het Griekse eiland Kos vind je Sandy's Studios. Hier heerst een relaxte sfeer en kun je bijvoorbeeld om half 12 komen ontbijten, maar ook om 8 uur. Een geschikte bestemming voor rustzoekers, die toch dichtbij de stad willen zitten. Met de fiets ben je in een paar minuten in het centrum van Kos-Stad, maar ook op het strand.

132 reviews over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• 2018
    8Dennis04-09-2018

Leuke accommodatie.

Mooi en verzorgd complex.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 5Mirjam30-08-2018

Ga hier geen reclame voor maken

Het verblijf is voor mensen die van rust houden of 3 km van Kos stad willen verblijven acceptabel. Hou je van strand en gezelligheid dan zou ik iets anders aanraden Ben je met kleinere kinderen en geef je niets om animatie en/of vriendelijkheid dan ben je hier op het goede adres.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geboekt bij neckermann
  • 4Sanne24-08-2018

Kos is een aanrader, Sandy’s niet!

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door de eigenaar met een welkomstdrankje! Wij hadden type A2A met zwembadzicht geboekt. Bij aankomst kwamen we erachter dat ons appartement (nr.130) dat niet had. Voor ons niet heel erg maar niet wat er op de boeking stond. In net appartement was airco aanwezig, deze kon je ter plaatse erbij kopen. Dit is zeker een aanrader, echter wel prijzig (€42 voor 1 week)! Bij aankomst werd ons verteld dat de handdoeken niet dagelijks werden verschoond omdat dat niet mogelijk was. Wel werden de handdoeken opgevouwen door de schoonmaker. Niet handig omdat je zo niet wist van wie welke was. Uiteindelijk 1 keer 2 schone handdoeken gehad. Helaas waren deze niet schoon, op de handdoek zaten vlekken. Ook werd 1 keer het beddengoed verschoond. Helaas zat op 1 laken ook een grote vieze vlek! De schoonmaak was dus zeer matig! Dit was ook te zien aan de keuken (lades en kastjes)...

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Kimberly D21-08-2018

Heerlijk

Dit was onze eerste keer op deze accommodatie en ik vond het heerlijk. Het personeel was erg vriendelijk. De prijzen en de kwaliteit van het eten waren erg goed. De Log-villa was erg goed schoon en ruim de bedden lagen heerlijk. We hadden de privacy die we graag wilde en we konden ook onder de mensen komen. We konden fietsen huren en toen we opgehaald werden om naar huis te gaan konden we de fietssleutels bij de receptie afleveren zij zorgden er dan voor dat de fietsen terug kwamen bij de verhuurder. Het zwembad is niet groot maar groot genoeg om lekker in te zwemmen. Kortom het was er heerlijk en als we terug gaan naar Kos gaan we zeker terug naar Sandy's Studios & Log villas

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8T.11-08-2018

Genoten maar er zijn verbeterpunten

Badkamer is te klein: douche is een kleine vierkante bak met douchgordijn dat aan je lijf plakt. Douchestang zat los. Als je op de wc zat, zat je tegen dat gordijn aan. Zwembad eigenlijk te klein. Je kan afkoelen, voor zwemmen is het te klein. Zeker gezien het aantal gasten. Temperatuur prima! Wel vaak vrije bedjes. We vonden de handdoekenwissel te weinig: 2x per week:pp 1 grote en 1 kleine handdoek. Die kon je op het balkon drogen. Ze werden dan opgevouwen door de schoonmaakster en op een stapel gelegd waardoor het lijkt alsof je schone handdoeken hebt.... maar je weet niet meer van wie welke handdoek was....

Gehorig: behalve de honden, pauwen en kippen vanaf 4 uur smorgens hoorden we vaak geschuif van houten meubel over stenen vloer. Toch erg genoten: vrolijk personeel, broodjes, restaurant... allemaal erg goed! Het werd goed schoongehouden. En het eea is gedateerd, maar dat heeft ook zijn charme. Wel op fiets naar stad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Cris Kicheleer11-08-2018

Geweldig complex voor herhaling vatbaar

Wij hadden een houten chalet geboekt met standaard airco en kluisje. Wat ruimte betreft hadden wij niks te klagen meer dan genoeg. Slaapconfort was perfect goede bedden en ruime slaapkamer. Bij complex zelf zit een winkeltje voor de eerste levensbehoefte tevens kun je voor elke dag brood bestellen zodat je niet naar Kos zelf hoeft te rijden. Ook is er een restaurant waar je heerlijk kunt eten voor weinig geld. De eigenaars ontvangen je met eigen gemaakte limonade van eigen tuin. Bij aankomst bleek ons koffiezetapparaat kapot te zijn en we kregen direct een nieuwe gebracht. Fiets of auto huren is wel aan te raden want je ligt iets buiten het centrum. Voor mensen die de rust opzoeken zit je hier perfect. Al met al ga ik hier zeker nog 1x terug.

Gereisd met partner in juni 2018

• 7Mootje06-08-2018

Net wat meer van verwacht.

Net terug van een verblijf bij Sandy's. Pluspunten, waren de mooi gelegen blokhutten met airco. Die goed schoongemaakt werden. Restaurant eten was goed, redelijk geprijsd. Wi-Fi top in orde! Je kan er ontbijten maar ook brood bestellen. Dit van te voren doen, is alleen op bestelling. Minimarkt niets anders dan een paar Lidl producten voor het 3 dubbele van de eigenlijke prijs. Bediening bar/restaurant netjes door Petros. (barman) Eigenaar vonden we niet echt een gast vriendelijke man, Nam toen wij vertrokken niet eens even de moeite om persoonlijk afscheid te nemen. Dat kennen wij niet van Griekenland. Het restaurant en bar waren gedateerd ingericht en miste het echte Griekse sfeertje. Het wat verouderde zwembad was veel te klein voor alle gasten, daardoor helaas snel vies. Met oorpijn tot gevolg. Veel grote groepen pubers, bijna geen kleine kinderen. Met veel herrie tot gevolg. Helaas niet helemaal wat we er van verwacht hadden...

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8gent blondeau25-06-2018

Beslist een aanrader.

Sandy's Studios een goede keus geweest. Rustig gelegen, iets buiten het centrum. Fietshuur aanwezig. De vriendelijke eigenaren ( familie ) en personeel zorgen voor een ongedwongen sfeer. Goed onderhouden appartementen zijn ruim en worden dagelijks schoongemaakt. Ook het complex inclusief het zwembad wordt dagelijks onderhouden. Prima restaurant. Elke dag een Dagmenu en à la carte. Kortom, een aanrader voor mensen die het iets rustiger zoeken.

Gereisd met partner in juni 2018

• Oude reviews

9Peter25-09-2017

Voor de eerste keer, en super!

Appartement complex ligt iets buiten centrum, (500 meter) maar iedereen huurt een fiets dus geen probleem. Mooi rustig gelegen en alles goed geregeld. Goede bedden, elke morgen werd de kamer netjes gemaakt. Bediening vriendelijk. Op complex ook een mini supermarkt aanwezig met normale prijzen. Minpuntje: Het goede ontbijt werd geserveerd door Petros ( leuke man) maar was wel elke dag hetzelfde. Tip: Reserveer standaard niet een ontbijt, maar ter plekke bij het appartement zijn de kosten hetzelfde. Kan jezelf bepalen of je zelf iets maakt of gaat ontbijten bij Petros.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Huisman09-09-2017

Genieten!

Wij hebben 2 weken gelogeerd in een appartement van Sandy's. Het is schoon, bed ligt goed en de ruimte is prima. Douche is wat aan de kleine kant, maar je kunt je er prima redden. Petros en George zijn uitstekende gastheren. Je bent geen nummertje, ze weten waar je slaapt en onthouden wat je graag wilt bij het ontbijt. Het eten is heerlijk, prijzen zijn goed. Wij hadden ontbijt erbij geboekt en elke dag kregen we toast, broodjes, ham, kaas, koffie, thee en verse jus d'orange. Je kunt kiezen uit een gebakken of gekookt ei. Ook zit er elke dag nog iets kleins bij zoals een plak cake, croissant of iets anders. Erg lekker! Zwembad is schoon en ruim genoeg voor iedereen. De sfeer is gemoedelijk, rustig en vriendelijk.

Wij hebben fietsen en 3 dagen een buggy gehuurd bij Emerald. Service was goed en met deze middelen kun je goed het eiland verkennen. Ook kun je hierdoor overdag of in de avond naar het strand of de stad. Wij hebben heerlijk genoten en raden de accommodatie zeker aan!

Gereisd met partner in september 2017

Appartement Sandy's Studios & Log Villas info