Appartement Sandy's Studios & Log Villas

Griekenland, Kos, Kos-Stad

7.8Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy's Studios & Log Villas voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Op het Griekse eiland Kos vind je Sandy's Studios. Hier heerst een relaxte sfeer en kun je bijvoorbeeld om half 12 komen ontbijten, maar ook om 8 uur. Een geschikte bestemming voor rustzoekers, die toch dichtbij de stad willen zitten. Met de fiets ben je in een paar minuten in het centrum van Kos-Stad, maar ook op het strand.

132 reviews over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• 2019
    7Bibi26-07-2019

Gemoedelijk!

Mooie gemoedelijke leuke,lokatie. Vriendelijke personeel en altijd behulpzaam. Appartement schoon als je niet onder de bedden kijkt. Lieve schoonmaakster die erg haar best doet elke dag. Zelf iets eenvoudigs klaarmaken is goed te doen. Eten op complex is prima en betaalbaar. Genoeg leuke restaurantjes in de omgeving. Een fiets huren is aan te raden. Via receptie goede service met brengen, ophalen, goede prijs. Geen gebruik gemaakt van de 3 dagen gratis fietsen, lokatie verder en zelf ophalen en terugbrengen. Kos stad dichtbij met de fiets, zeer gezellig en sfeervol. Goede grote supermarkt op fietsafstand, vlakbij fietsverhuur of de bam bam. Strand theofilos gratis drankje bij bedjes ( 4 euro pp) WiFi en fruit. Bij mavromatis gratis bedjes als je daar wat drinkt of eet. Waterschoentjes mee! Jammer dat de touroperator niet op het complex komt. Excursies zelf geregeld. Helaas geen georganiseerde avonden zoals wel staat aangegeven.

Bij aankomst hartelijk ontvangst met een heerlijke citroen limonade uit eigen tuin. Uitleg van de eigenaar en je wordt naar je accomodatie gebracht. Goede bedden en kussens. Geregeld schone handdoeken en lakens. Neem contant geld mee je kunt op het complex niks pinnen! Alles contant betalen! Mini supermarkt is ook mini, beperkt assortiment maar fijn om drinken en iets te eten te kopen als je net aangekomen bent. Buiten het complex: supermarkt, restaurantjes en winkels kun je wel bijna altijd pinnen. Geld opnemen bij een automaat kost 2,50a 3 euro per keer. Dat kan op elke hoek in Kos stad. Fijn zwembad, niet al te groot met ligbedjes, gelukkig zonder gedoe met handdoek erop leggen om een bedje te reserveren. Gezellige bar van ‘ s ochtends tot ‘s avonds laat open geen lawaaierige bedoening. Gevarieerde gasten van alle leeftijden. Over het algemeen veel Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 9Mitchell22-07-2019

Fantastische accommodatie en gastvrije mensen

Fantastische accommodatie met super gastvrij personeel! Prijzen voor eten en drankjes zijn normaal dus maakt het ook makkelijker om lekker bij het zwembad te ontbijten, lunchen of avond eten! Heel gezellig personeel en echt super leuk om een praatje mee te maken, je kan met al je vragen terecht bij ze en er word zeker veel gelachen!

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 7Fam. uit Limburg14-07-2019

Prima verzorgt

Het verblijf was prima en verzorgt. Het keuken gereedschap was minder en zou wat verzorgder mogen zijn! Voor de rest was alles schoon en werd het zeer netjes bijgehouden. Het zou fijn zijn geweest als er op de eerste dag iemand van de reisorganisatie zou zijn geweest voor evt. vragen, uitstapjes te regelen, auto, scooter of fiets huren! Er was wel iemand van andere touroperator aanwezig waar ik vragen aan heb kunnen stellen maar had dit uiteraard het liefste bij mijn touroperator willen doen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Koos11-06-2019

Fantastisch verblijf 10 dagen bij Sandys

Als je niet houdt van All-inclusive maar van rustige omgeving en zeer vriendelijke gastvrije mensen, prima keuken enz: ga dan eens naar Sandys. Wij hebben voor de vijfde keer echt genoten. Fietsen gehuurd. Dus overdag er op uit.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Kees24-01-2019

Mooie complex, rustig net buiten de drukte.

Wij verbleven in 2018 voor de zesde keer in een Logvilla. Dit zijn de houten huisjes die achter het complex staan bij de citrusbomen. Heerlijke accommodatie. Mooie aangelegd. Leuke bar en gezellige restaurant. Zwembad prima. En, hele vriendelijke eigenaar en personeel. Dus, geweldige plek voor een Kos-vakantie.

• 2018
    8Peter N.G. Vlasveld13-10-2018

Hopen terug te komen!

Prima accommodatie, erg vriendelijk personeel, goeie keuken.

Geboekt bij vakantiediscounter

• 8Hedi van Delden13-09-2018

Weg van de drukte maar met de fiets binnen paar minuten in bruisend Kos-stad. Uitstekende service. Kleine badkamer, geen douchecabine of gordijn, dus met douchen werd alles nat. Dit was een minpuntje maar door de warmte was het ook zo weer droog. Goede bedden en appartement op zich had voldoende ruimte. Wij hadden zwembadzicht geboekt maar dat hadden we alleen als de voordeur openstond. Voordeel was dat wij een appartement op de begane grond hadden dus makkelijk in- en uit konden lopen. Niets is teveel voor het personeel. Of je nou om 8 uur wilt ontbijten of om 11.30 het maakt niets uit. Betaal je na het eten of doe je het morgen. Relax het is vakantie was het motto.

• 9Jose ten Doeschot12-09-2018

Helemaal naar onze zin!

We hebben genoten. Het appartement was ruim, schoon. De bediening was goed. We hebben een elektrische fiets gehuurd bij d'Emotion. We kregen een prachtige nieuwe fiets. We hebben veel van het eiland gezien. Kos is een gezellige stad, met mooie stranden en gezellige terrasjes.

• 10Irene de Groot10-09-2018

Gezellig netjes schoon. Heel warme en lieve mensen bij Sandy's.

• 9Liesbeth Valstar09-09-2018

Fantastisch!!

Dit complex is een aanrader voor mensen die van rust houden en toch overal dichtbij willen zitten. Op de fiets is het ongeveer 7 minuutjes naar het (vreselijk) drukke centrum van Kos. Naar het strand 4 minuutjes op de fiets. Voor een rustiger strandje, ga je van het centrum af (ongeveer 10 minuutjes fietsen). Wij hadden een 1 kamer appartement en dit was voor ons echt perfect. Het werd elke dag keurig schoongemaakt, 1x per 3 dagen schone handdoeken, super goeie bedden en een goede airco. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt wordt aan tafel geserveerd en is erg smakelijk. Ook kun je er heerlijk dineren. Als je van drukte, animatie en herrie houdt, moetje hier niet zijn. Wij hebben een heel fijne vakantie gehad en dit complex heeft daar voor 100% aan bijgedragen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Appartement Sandy's Studios & Log Villas info