6 tips over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• Helene Busser, 02-09-2012 Rapporteren

Tip; dagtrip naar Turkije; Restaurant, cafe Blue Phoenix ook geweldig om daar aan het strand te liggen, goede service.

• Sanne, 24-08-2018 Rapporteren

Leuke uitjes: - 3 eilanden tour: wij hadden oor frederike, deze word niet volgepropt met toeristen zoals op andere boten wel gebeurt. - paradise beach: met de bus vanuit kos centrum kun je hiernaartoe voor €4,80, dit is een van de mooiste zandstranden op Kos! - Lido waterpark: veel leuke glijbanen voor jong en oud, hier kun je gratis met de bus heen vanaf Kos hotel. De entreeprijs is €17,- - Sunset Zia: erg mooie zonsondergang en een leuk dorpje (€8 met de bus)

• corry_kramer, 06-09-2014 Rapporteren

Restaurant Mavromatis is een echte aanrader! Je fietst naar beneden, steekt de weg over en je gaat rechtsaf. Na een klein eindje fietsen zie je aan de linkerkant een restaurant waar aan de bovenkant met grote letters Mavromatis staat. De straatkant ziet er niet aantrekkelijk uit maar het restaurant zit dan ook aan de zeekant en je kunt dus op het strand, maar ook binnen, heerlijk en goedkoop eten.

• S, 13-06-2015 Rapporteren

Als je met kleine kinderen gaat, zou ik vragen om een chalet aan het grasveldje. Dan kunnen ze daar heerlijk spelen, terwijl je zelf, indien gewenst, op de veranda kunt zitten.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy's Studios & Log Villas voor je op een rij gezet:

Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Jack2011, 22-07-2015 Rapporteren

Wissel vakantie dagen af met leuke activiteiten, fietsen, boottochten, wandelen, taverne's en mooie vergezichten. Echt! VAKANTIE!

• Rogier_de_mol, 10-08-2015 Rapporteren

Wij hadden kamers in het linker complex, deze zijn fijner omdat je geen last hebt van verkeer. Wij zaten beneden, is met kinderen ideaal. Wanneer je uit het appartement rechts af gaat de brug over en dan rechts af is een supermarkt met iedere dag verse broodjes, aardige broers. Tip trek geen nieuwe zwemkleding aan, alles wordt groen van het zwembad. Al nu drie dagen is alles groen.