Appartement Sandy's Studios & Log Villas

Griekenland, Kos, Kos-Stad

7.8Goed

• 7.5Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy's Studios & Log Villas voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

Op het Griekse eiland Kos vind je Sandy's Studios. Hier heerst een relaxte sfeer en kun je bijvoorbeeld om half 12 komen ontbijten, maar ook om 8 uur. Een geschikte bestemming voor rustzoekers, die toch dichtbij de stad willen zitten. Met de fiets ben je in een paar minuten in het centrum van Kos-Stad, maar ook op het strand.

132 reviews over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• 7Claudette van dongeren29-08-2020

Zalig

Wij zijn in coronatijd naar kos geweest en het was heel goed te doen. Sandy is een heel schoon complex met een fijn zwembad en schone appartementen. Met een fiets kom je overal.... het strand is dicht bij en in kos stad zit je ook binnen 10 minuten fietsen. Zat keus uit supermarkjes en een grote op iets meer afstand. De prijzen vallen reuze mee en ook uit eten gaan is echt goed te betalen. Het personeel van sandy is super vriendelijk en spreken heel goed Engels. Prima om iets te drinken of een ijsje maar het eten vonden wij tegen vallen. Maar er is zat keuze in kos stad. We komen zeker nog eens terug hier...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    9Adri09-10-2019

Voor derde keer hier verbleven !

Voor de derde keer hier verbleven. Gemoedelijke sfeer, heerlijk zwembad, aardig personeel, lekker eten en prima accommodatie. Kortom: genoten !

• 8Danny schaeffer30-09-2019

Heerlijke week gehad in het gemoedelijke sandy's

Heel fijn verblijf gehad bij sandy's. Heel vriendelijk personeel en vooral petros met zn grapjes weet het de mensen naar de zin te maken. Ook sophia de dame die de studio's schoonmaakt was top. Gaan zeker nog een keer terug.

• 8Sandra24-09-2019

Helemaal goed

Een hele fijne gezellige en kleinschalige accommodatie Hier komen veel mensen elk jaar steeds weer terug. En ook wij zijn besmet en gaan volgend jaar weer met veel plezier terug. Hele lieve familie en ook Petros de barman is niet weg te denken .wij hadden een verzorgde kamer met prima bedden en een groot balkon . Wij hadden ontbijt bij geboekt , het ontbijt is goed maar erg eentonig.volgende keer gaan we dit lekker zelf verzorgen .Kos stad op fiets afstand en fietsen huren is zeker een aanrader.kos stad gezellig druk en leuke stranden richting Lambi .perfecte vakantie gehad

• 7B.G22-09-2019

Top , komen zeker keer terug!

Super leuk , gastvrij , schoon en netjes! Lekker zwembad , goed eten. Hele lieve schoonmaakster Sonya

• 8Walter13-09-2019

Fantastisch relax

Het is een geweldig kleinschalig verblijf , net buiten het centrum, raadzaam om een fiets te huren

• 7Samplonius12-09-2019

Prima vakantie

Rustig gelegen, fiets of scooter is hier wel nodig.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Josine11-09-2019

Rustige ligging, genoten!

Sandy's, een mooie en rustige ligging. Ruime appartementen, goede bedden. De badkamer is minimaal, douche werkte niet optimaal. Schoonmaakster komt elke dag, lieve vrouw en doet haar werk goed. Ontbijt is lekker, wel elke dag bijna hetzelfde. Het enige wat veranderd is een plaatje cake of croissantje. Petros, de barman wil het iedereen naar de zin maken en maakt je aan het lachen. Bij aankomst een erg vriendelijk ontvangst door het personeel, welkomstdrankje uit eigen tuin. We kwamen laat aan 's avonds en konden nog avond eten bestellen, erg fijn na zo'n reis. Een fiets huren is aan te raden, makkelijk om naar Kos stad te fietsen of naar de supermarkt. Lopen naar Kos stad doe je ongeveer 40 minuten over.
    Als je van rust houdt en het niet erg vindt om te fietsen is dit zeker een aanrader!

• 8B.V.10-09-2019

Gezellig en knus!

Kleinschalig, wat wij heel fijn vonden! Lieve medewerkers die echt proberen je een fijn verblijf te geven. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Maasen21-08-2019

Gezellig klein complex

We zijn in juli 2019 hier geweest, leuke ontvangst door de eigenaren met een drankje gemaakt uit eigen tuin. Vriendelijk personeel maar vooral Petros de barman doet erg z'n best om het iedereen naar de zin te maken. We hebben vaak een manbier bij hem gedronken. We hebben scooters gehuurd en konden hiermee het hele eiland verkennen, echt een aanrader als je meer wilt zien dan alleen Kos stad. Nadeel is het handdoekje leggen bij het zwembad, niet nodig, over het algemeen waren er voldoende bedjes. Let op, maar het 3x per week schone handdoeken. Zeker een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Appartement Sandy's Studios & Log Villas info