Aparthotel Poseidon

GriekenlandKosKos-Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Aparthotel Poseidon voor je op een rij gezet:

6.4VoldoendeScore uit 36 reviews
+12/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.4VoldoendeScore uit 36 reviews

Aparthotel info

• Recreatieruimte
  • Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten
Meer aparthotel infoTonen op kaart

42 Reviews over Poseidon

• 4Vos28-08-2019

Nooit weer

Wij hadden een appartement was duidelijk gedateerd maar daar is de prijs ook na wel schoon elke dag schone handdoeken alles beetje oud MAAR DAT ZWEMBAD!!!!!! VIES ,OUD, KLEIN WIJ VONDEN HET EEN RAMP. In elk geval NOOIT WEER. ( wel weer op kos 😆)

• 7Nienke15-08-2019

Voldoet

Appartementjes zijn erg gedateerd (>25j oud) en nooit meer geupdate. Kom je er alleen om te slapen is het prima, verder vergane glorie. Klein zwembad met piepklein terras, maar redelijk netjes. Ontbijt is simpel en eenvoudig, maar goed. Vriendelijke eigenaar die het zijn gasten graag naar hun zin maakt. Prima uitgangspunt om het eiland verder te ontdekken. Ga uiteten bij de Taverne recht tegenover het hotel, super!

• 7Jeff29-07-2019

Prima tijd gehad hier

Prima hotel, beetje krappe douche cabine en toilet maar verder best goed te doen. Schoon, netjes, en ik weet niet waar die kakkerlakken waren, maar wij hebben ze niet gezien. Aardige hotel eigenaar, en op maandag is er een soort Griekse BBQ avond met karaoke. Ze doen er alles aan om het je naar de zin te maken.

• 7Ingrid23-02-2019

Hotel Poseidon armoedig en slecht onderhouden

Het hotel was vreselijk. We sliepen de 1e nacht in een kamer die stonk naar chloor. Het was een soort omgebouwd berghok, met meubels die nog slechter waren dan van de kringloop. We hadden ook last van de buren die intiem bezig waren. We hebben de volgende dag meteen om een andere kamer gevraagd en uiteindelijk 1 gekregen aan de voorkant van het hotel. Deze was iets beter maar eigenlijk ook slecht. Er was veel geluidsoverlast van het voorbij razende verkeer. Touroperator zou ons na het welkomsgesprek overboeken naar een ander hotel, tegen een kleine vergoeding, maar na 5 dagen nog niks gehoord te hebben konden we voor bijna hetzelfde bedrag als van de vakantie nog een ander hotel krijgen aan de andere kant van het eiland. Verder zijn mijn kleren weggegooid door de housekeeping, omdat ze dachten dat het vuilnis was. Toen ik een stevig engels accent opzette, gingen ze opeens sneller voor ons rennen en waren ze iets vriendelijker.

• 1Roos14-01-2018

Ga hier niet heen!

Ga er niet heen!!! Ik ben hier geweest en het was zo smerig dat ik een infectie heb opgelopen waar ik nu nog steeds last van heb. Er kopen kakkerlakken, er is schimmel alles is goor, oud en vies. Bespaar jezelf deze ellende en Ga hier niet heen!!!!!

• 9Esther27-09-2013

Erg leuk hotel, zeker meer waard dan 2*!

Wij hebben het erg fijn gehad in hotel Poseidon. Eigenaar erg aardig en gastvrij. Wij sliepen in een appartement, erg schoon en netjes. Paar keer per week werd er grondig schoongemaakt. Ontbijt ook prima, zeker voor de prijs die we betaald hebben. Zwembad beetje klein, maar verder prima. Binnen 10 minuten wandelen ben je op het strand.

• 8Lisa27-09-2013

Gezellig knus hotel met geweldige eigenaar!

Fijn hotel, goede locatie. Eigenaar is zeer vriendelijk en gastvrij, doet er alles aan om het naar de zin te maken. Kamers ok, netjes. Gelukkig geen jongeren in het hotel, maar veel stelletjes. Leuk contact gemaakt. Volgend jaar weer!

• 7Linda26-09-2009

Leuk, gezellig hotel

Hotel Poseidon is een gastvrij hotel met vriendelijk personeel. Wat iedereen al aangeeft is dat de badkamer erg klein is! En dat klopt zeker! Je kunt net aan op de wc zitten... Sommige klagen over kakkerlakken, maar wij hebben daar echt geen last van gehad, de kamer was schoon en netjes. Elke ochtend werd er schoongemaakt als je weg was! Was je er nog, dan kwamen ze gewoon niet! Ook niet later op de dag! Veder een prima hotel als je er komt om te slapen en eten.. Dat doe je toch op vakantie?!?

• 5J. Oudshoorn06-08-2009

Geen aanrader. 3 sterren is onterecht

Zelfs voor de Griekse begrippen (wij zijn wat gewend) is dit hotel wat al 30 jaar oud is, erg smoezelig, veel kapot, slechte schoonmaak. De eigenaars zijn erg vriendelijk en verwachten wel dat je de problemen meldt. Hoe en of de problemen daarna opgelost worden? . . . Ligging is prima, wel fietsen huren.

• 4Lynn20-07-2009

Nooit meer

Poseidon hotel...onze kamer was vies, smerig en onderkomen. En dan vooral de badkamer waar je amper je kont kon keren, de toiletpot los van de vloer zat waardoor er water van de wc op de vloer stond, schimmel en kakkerlakken aanwezig waren en wij schuin op de wc moesten zitten omdat het anders niet pasten...kamers klein, geen koelkast (moest je huren voor 20 euro), zeer gehorig. Ontbijt: keuze uit een verlept broodje en wit brood (evt geroosterd), jam, ei en 3srt beleg. oh ja, je koffie moest je zelf oplossen. Maar vreemd genoeg, na 8dgn ben je eraan gewend. We kwamen er alleen om te slapen en te douchen. Manager en 2 dames vriendelijk en goed engels sprekend. Kos zelf is super, verder heerlijke vak gehad, maar dit hotel nooit meer

Aparthotel Poseidon info

• RestaurantsBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

Room facilities

• Thee-KoffiezetapparaatBeschikbaar

Sport entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • ligstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij