Aparthotel Pelagos

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer aparthotel info

Vanaf Hotel Pelagos heb je een mooi uitzicht op zee. De kamers zijn netjes en ruim en tijdens het diner staat er elke dag wat anders op het menu. Het strandje bij het hotel is wat klein, maar er zijn wel verschillende mooie zwembaden. Huur zeker eens een fiets bij de fietsverhuur naast het hotel en ga het eiland Kos verkennen.

785 reviews over Aparthotel Pelagos

• 9Petra en Piet23-08-2020

Geweldig!

Gezellig, netjes, prima eten, mooie grote studio met groot balkon. Minpunt ondanks all inclusive cappuccino en flesje water niet bij inbegrepen. Alle bedjes bezet met handoeken. Baileys geschonken in een groot longdrink.

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    7Danny30-12-2019

Prima, maar niet bijzonder.

Prima hotel met mooie familiekamers. De opzet en bouw van het resort zijn mooi. De zwembaden zijn mooi en groot. Er is geen verwarmd zwembad, dus de watertemperaturen in april/mei zijn vrij laag! Peuterbad is eveneens niet verwarmd! Medewerkers zijn vriendelijk. Bij de front-desk verloopt niet alles even soepel. Afspraken worden moeilijk en pas na herhaaldelijk vragen nagekomen. Eten en drinken zijn prima, maar na een aantal dagen vrij eentonig. Het all-inclusive concept is niet geheel all-inclusive, bijvoorbeeld voor een cappucino dient behoorlijk bijbetaald te worden. Al met al een prima hotel, maar qua prijs-kwaliteitverhouding toch wat aan de prijzige kant.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2019

• 10Paul05-10-2019

Top Hotel

Een geweldig hotel. Lekker luxe vooral de Junior suite is geweldig met op het terras je eigen lounge bed. Vriendelijk personeel en goed eten. Lekker zwembad en geen handdoekje leggen. Dit hotel is echt voor mensen die alleen willen relaxen.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Laarberg10-09-2019

Een fantastische droom die werkelijkheid is!!! 😍

Het is echt een geweldig resort waar het je aan niks ontbreekt, heerlijke schone kamers, vriendelijk personeel, heerlijk eten als je echt wilt genieten moet je hier naartoe. Wij gaan er al voor de derde keer heen en zullen zeker nog vaker gaan. Het voelt bijna als thuis komen😍

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9Fam Faas09-09-2019

Fantastisch!

Gewoonweg een top hotel. Super vriendelijk personeel wat aales doet om jou te ontzorgen. Alles is enorm schoon. Het All-in verblijf geeft je net dat extra wat je zoekt. Het eten is op zich goed, maar niet helemaal wat wij als nederlanders gewend zijn. De keuzes zijn ruim, maar veel engels georiënteerd. Kortom: echt een heerlijke vakantie gehad op dit verblijf en komen waarschijnlijk spoedig terug!

Btw, Kos stad is echt leuk, de lange winkel straat, de opgravingen en het gehele plaatje is zeker de moeite waard om te gaan bekijken.

Gereisd met partner in september 2019

Geboekt bij neckermann
  • 9Denise01-09-2019

Top vakantie!

Zeer mooi en schoon hotel. Het eten is erg gevarieerd en goed. Elke avond een ander thema. Er zijn verschillende zwembaden voor jong en oud. 1 nadeel van het grote zwembad is dat de regels van de vloer loslaten.

Personeel van het hotel is erg vriendelijk.

Tip: als je met kinderen komt koop in NL je opblaas speelgoed / emmer set. Hier extreem prijzig. Emmerset kost al gauw 10-12 euro. Een opblaas flamingo 30 euro.

• 8Evelien15-08-2019

Heerlijke vakantie

Prachtig complex. Wij hadden een familiesuite, dit was echt top. Vele zwembaden, in het grote zwembad lieten echter wel tegeltjes los van de vloer. Er worden wel handdoeken gelegd, zelfs erg vroeg. Veel al voor 7u15🥴 anders heb je geen parasol of bedje, ondanks dat er vermeld staat dat het niet mag. Eten is gevarieerd met elke avond andere thema! Het all inclusive concept is niet volledig all inclusieve. Er zijn bepaalde dingen uitgezonderd; zoals ice tea, verse jus. Je moet daar volle pond voor betalen. Schoonmaak kamers was bij ons zeer netjes. Klein min puntje, afvoerputje in douche zeer slecht. Water loopt badkamer in. Leuk om naar Kos-Stad te fietsen met een bakfiets, 15-20 min. Fietshuur niet duur! Strand/zee bij hotel stelt niet veel voor! Door wind zee onrustig bij het hotel. Grote keien als je zee in wilt lopen. Iets verderop mooie stranden.

• 8D.Balvert12-08-2019

Heerlijk hotel met onze kids.

Leuke vakantie en ons gezin met jonge kinderen. Het hotel ligt wat afgelegen, maar met de taxi of huurauto zit je zo op het strand of in de stad. Het restaurant van het hotel is goed, goede dagelijkse variatie aan eten en voor de kinderen altijd wat lekkers. Voor onze jongste zoon is het soms wat onhandig aangezien hij koemelk allergie heeft. Wel vragen we elke avond om een sorbet ijsje voor hem. Heerlijke zwembaden vooral voor kids, deze worden elke dag goed schoon gehouden. Wel handdoekje leggen voor een bedje, terwijl het hotel duidelijk aangeeft dat dit niet mag. Handhaven doen ze alleen niet. Het schoonmaken van onze kamer is zeer slecht, ook na herhaaldelijk aangeven nog steeds niet goed. Bij aankomst lagen er al heel veel haren in onze badkamer, sommige zelf maar weg gehaald. Na 8 dagen en 3 keer melding maken werden de haren eindelijk weg gehaald. De schoonmaakster van onze kamer krijgt zeker een 1. Dweilen doet ze niet.

• 9Jo-Ann11-08-2019

Geweldig!

We hebben een geweldige vakantie gehad in dit hotel. Prachtig aangelegd, keurig schoon, heel erg vriendelijk personeel en een super animatie team die jong en oud de hele dag vermaakt. We gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 8Marjolein04-08-2019

Dikke prima! (Kleine puntjes voor verbetering)

Het is een zeer prettig hotel. Het oogt allemaal erg netjes. Men doet echt de moeite om je vakantiegevoel te geven. Personeel zeer vriendelijk. Kamers zijn netjes.

Echter zijn er ook paar kleine puntjes van kritiek. Het zwembadwater is niet echt heel schoon. Zet vooral geen duikbril om de bodem te bekijken. Wij hadden een campingbedje voor ons zoontje. Erg verouderd. En plastic matrasje. Zweten dus! Helaas kroop er bij ons ook een kakkerlak de kamer in. Toch jammer. En met een kinderwagen is het ook behoorlijk irritant met alle trappetjes.

Maar verder wel een mooi hotel. Genoeg zwembaden waardoor de drukte goed verspreid. Je merkt weinig van de drukte. Het eten is prima. Het is geen groot hotel, dus de keuze qua eten is niet te vergelijken met grote ketens als in Turkije. Voor hier dikke prima.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Geboekt bij neckermann