Appartement Oscar

6.6Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad

Op vakantie geweest naar Oscar?

6.6Voldoende

• 5.2Inrichting

Appartement info

Meer appartement info

55 reviews over Appartement Oscar

• 3Luuk14-01-2016

Wat een ellende

De vraag: wat vond je wél goed, kan ik kort beantwoorden: de ligging. Verder was alles verschrikkelijk. De kamer vast vies, heel vies. Vlekken op het beddengoed, vervallen muren, een totaal beschimmelde badkuip, en kookplaat waar in 40 jaar geen pan op heeft gestaan. 3 glazen, 2 bestek sets en een waterkoker met beschimmeld laagje water. Daarnaast was het personeel vanaf het begin dat we binnen kwamen tegen ons. Wij kregen van alles de schuld (ik denk omdat we 5 jongens van 20 uit Nederland waren). Toen we dachten dat het niet gekker kon lopen zijn we in ons appartement overvallen.. Toen we onze reisorganisatie belde zijn die met de receptie gaan praten. De receptie had het over ''waterpistolen'' en een ''grapje''. De 4 Griekse mannen kwamen met serieuze wapens binnen, ik zal niet in details treden.

Uiteindelijk gelukkig 2/3 van ons geld terug gehad. Boek dit niet!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

• 4L, D en L12-08-2015

Nooit meer!

We hebben een hele leuke vakantie gehad in Kos! Dit was echter niet te danken aan hotel/appartement Oscar waar wij verbleven..

Na inchecken in het hotel werden wij in een heel smerig "hok" geplaatst, wat ze een appartement noemde. Je kan het echter meer vergelijken met een hotelkamer, waar een keuken in gepropt is. Dat terzijde was de kamer vreselijk smerig, met vlekken in ons beddengoed, op de muren, in de handdoeken, alles was vies!

We zaten op een verdieping waar erg veel mensen uit Noorwegen zaten, en deze mensen zijn echt heel luidruchtig. Tot 09.00uur sochtends is het een en al geschreeuw op de gang en gebonk op de deuren geweest. Ook hebben ze twee avonden bij ons ingebroken. Hier deed het hotel niets aan. Kortom.. We raden niemand aan om in dit hotel te verblijven, en wij gaan hier nooit meer heen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 7Stefan26-09-2014

Prima appartement voor schappelijke prijs

Mede door het lezen van recensies gingen wij met een laag verwachtingspatroon heen. Het appartement heeft deze verwachtingen overtroffen. Natuurlijk het is vrij en oud en de inrichting is minimaal .Maar er is een ruim zwembad, vanaf ons balkon op de 4e verdieping hadden we een mooi uitzicht over Kos/Bodrum. Personeel was erg vriendelijk, zo werd defecte balkonlamp dezelfde dag nog gerepareerd en werd de kamer iedere dag schoongemaakt met ook iedere dag schone lakens en handdoeken. Ligging is ideaal, op vijf minuten lopen van centrum en strand en fietsverhuur om de hoek van het appartement. Wij vinden het een aanrader in deze prijsklasse!

Gereisd met vrienden in september 2014

• 6Sanne25-04-2012

Erg oud en versleten

De kamer was erg oud en versleten. In principe was het een hotelkamer met een keukenblok erin. Erg weinig ruimte dus! Douchekop deed het niet, na herhaaldelijk klagen en vragen om een nieuwe kregen we aan het eind van de vakantie een nieuwe douchekop. Het keukenblokje was echt heel erg oud en vies. (dus niet tot nauwelijks gebruik van gemaakt) Personeel was verder wel vriendelijk. Ik had een huisarts nodig en voor ik het wist hadden ze er eentje gebeld en die kwam toen langs op de kamer!

Gereisd met partner in januari 2010

• 5xxjoankexx10-09-2011

Eerste en laatste keer

Het hotel was goed om in te slapen maar daarmee is ook alles gezegd. Het hotel oogt van buiten erg netjes, maar van binnen is het een kleine kamer, slechts geschikt voor slapen. Koken wordt lastig op 2 kleine, vieze gaspitjes. De kamer troffen wij aan met haren op de grond, een vieze toiletbril en een gasfornuis dat eruit zag alsof het de gehele zomer nog geen schoonmaakmiddel had gezien. De schoonmaak die iedere dag wordt gedaan stelt niet veel voor, je treft je kamer vrijwel even smerig aan na de schoonmaak. De doucheruimte is groot genoeg om in te staan, maar te klein om in te bewegen. Haren wassen was elke dag weer een interessante opgave. Ligging van het hotel is echter wel prettig, 10 min lopen van de haven en het stadje. Personeel was echter zeer (!!!) onvriendelijk. Voor mij persoonlijk, wegens slechte hygiene, te kleine ruimtes en onvriendelijk persooneel absoluut nooit meer.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8van de Riet29-07-2011

Goed appartement voor jongeren

we zijn 8 dagen met 5 vriendinnen op vakantie geweest. We zijn allemaal 18 en hebben echt genoten in Kos-stad. Het strand is gewoon op loop afstand en de barstreet ook. Iedereen schrijft hier dat er zo weinig ruimte was maar dat valt wel mee. We waren met z'n vijven en hadden gewoon genoeg ruimte. Met kinderen moet je er niet naar toe gaan. Op het moment dat wij er zaten zat het gewoon helemaal vol met jongeren, en deze zijn niet altijd even stil. Ook aardig personeel elke dag komen ze ook poetsen en je krijgt vaak schone handoeken. Ook kan je 's avonds als je uitgaat de sleutel in het appartement laten. De sleutels worden gewoon 24 uur per dag bewaakt. Als je als jongere naar Kos gaat, zou ik Oscar gewoon aanbevelen!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 6Inez Knol10-08-2010

prima prijs/kwaliteit verhouding

Zijn net terug met 6 volwassenen en 3 tieners. Wij hebben het erg naar ons zin gehad!Appartement was zeer schoon, elke dag schone handdoeken en lakens. Zelfs afwas werd gedaan. Vriendelijk personeel. Alles was gedateerd en oud, maar gezien de (lage) prijs was alles dik in orde. Ligt dicht bij centrum. Laatste 2 dagen wel wat overlast van Noorse jongeren, was wel blij dat we dat niet de volle 2 weken hadden. Aanrader strandtent Kouros met eigenaar Yannis en restaurant Alexandros (achter kerk met blauwe kruis). fam. Knol, Staal en v.d. Akker

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 4selma.mellberg11-02-2010

Oordopjes meenemen!

Weekje zon geboekt met een vriendin, het budget was laag, en we kwamen uit bij appartementengebouw Oscar. Driekamerappartement geboekt omdat we graag wat ruimte hebben, maar die bleken er helemaal niet te zijn. "Foutje" in de reisgids, dat zou nog aangepast worden. Het toegewezen tweekamerappartement was een oud bij elkaar geraapt zooitje met een schaduwbalkon boven een drukke straat, en we hebben daarna vrijwillig gekozen voor een eenkamerappartement met zicht op het zwembad. Piepklein keukentje waar je nog niet eens een eitje zou kunnen koken, badkamer met douche/toilet was oud en maar redelijk schoon. Zwembad was klein, alle ligstoelen altijd bezet door de badlakens van medegasten (dag en nacht). Bedden waren goed en schoon. De schoonmaak was prima in orde. Enorm nadeel: de enorme herrie vanaf de straat. Auto's, brommers, geschreeuw.... oordopjes meenemen dus of gewoon een week niet slapen. Leuk appartement als je jonger dan 20 bent en niet van plan bent er tijd door te brengen.

Gereisd met vrienden in oktober 2004

• 7Karola22-09-2009

prima hotel

We zijn net terug van 11 dagen Kos. We hadden een studio gehuurd o.b.v. logies, we kregen een suite in het blauwe gedeelte. Net appartement ondanks dat het niet het nieuwste hotel was. De schoonmaak was sober maar wel elke twee dagen schone lakens en elke dag schone handdoeken. We hadden gratis airco en ktv en een mooi ruim balkon. Het personeel was vriendelijk, m.u.v. van de dame die er s'morgens zat, wat een chagrijnig stuk vreten was dat. Katie werkte s'avonds en dat is een supergezellig persoon, altijd tijd voor een praatje en altijd vrolijk. Het hotel staat lekker dicht bij het centrum, 5 minuutjes lopen en je staat bij de rotonde met de dolfijnen. Om de hoek zit een fietsverhuurbedrijf, altijd makkelijk. Wij zijn niet echt strandmensen, dus dit was de eerste en gelijk ook de laatste keer Kos. Verder wel een goeie vakantie gehad.

Gereisd met partner in september 2009

• 8marian21-08-2009

goede ligging, perfect voor jongeren!

Wij zijn net terug, van een zon zee strand feest vakantie en het was super. de kamers en de douche zijn erg klein maar door wat kleine dingen te veranderen zoals de nachtkastjes opstapelen, heb je genoeg ruimte om je spullen kwijt te kunnen, elke dag word er schoongemaakt en afgewassen. maar wat wil je voor dat geld met een goede ligging? in 5 min ben je lopend bij barstreet! wij hebben het super gehad in Oscar! het is een jongerencomplex, dus bedenk je of jij er heen wil? jongeren leven snachts;) Wij hebben geen last gehad van geluidsoverlast!

Gereisd met vrienden in augustus 2009

Appartement Oscar info