Hotel Maritina

Hotel Maritina

8.5Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad

Op vakantie geweest naar Maritina?

8.5Fantastisch

9 reviews over Hotel Maritina

• 2019
    9Genieter27-10-2019

Prima hotel

Prima hotel op loopafstand van het centrum en niet ver van het strand. De kamers zijn netjes en schoon . Alles wat je nodig hebt zoals een koelkastje, een waterkoker en een kluisje zijn aanwezig. Theezakjes en oploskoffie ligt er ook. De prijzen van de drankjes en het snoep zijn zeer redelijk. Een flesje water kost maar 0,70 cent. Iedere dag worden de handdoeken vervangen en je bed netjes opgemaakt. Het zwembad op het dak is niet groot maar je kunt er heerlijk naast liggen . Het ontbijt is prima, er is voldoende keus uit diverse broodjes.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 10Reiziger22-10-2019

Top, blijvertje.

Het eiland Kos is super met hele aardige mensen. Bovenal heb ik me altijd veilig gevoeld. Het hotel ligt perfect, vlakbij strand en bij het gezellige centrum. Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles werd altijd gelijk aangevuld als er iets op was. Veel broodjes en de cake worden hier in de eigen keuken gebakken. Heerlijk. De kamer was niet heel groot en mijn douche was piepklein maar alles functioneerde goed. Ook op het schoonmaken viel niets aan te merken Kortom, zowel Kos als dit hotel zijn geweldig.

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Ruud Demas10-10-2019

Alles aanwezig in dat in een notendop

Voor ons was Kosstad een heerlijk vakantieoord. Er was voor ieder wils iets aanwezig (grof zand)strand, een zee met mooi helder water, een leuke (winkel)stad met kleine haven en oude (Griekse en romeinse) cultuur. Het eiland is niet groot (ci. 58km) en alle bezzienswaardigheden op het eiland zijn goed met het openbaar vervoer bereikbaar. Ook met een fiets of brommer kom je goed uit de voeten. Ons hotel (Maritina) was voor ons perfect. De prijs kwaliteit verhouding was prima, het ontbijt was niet super uitgebreid maar er was meer dan voldoende aanwezig. De kamer was functioneel en de matrassen waren voor ons goed. Ben reumapatiënt en ik heb er goed op kunnen slapen en dat wil wat zeggen. De ligging was optimaal, zeer centraal gelegen. Op soms minder dan 5 minuten wandelen ben je bij de haven, bussen en centrum. Ook de service in het hotel was prima de gastvrouw(en) stonden altijd paraat met raad en daad.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Coen07-10-2019

Net hotel in centrum van Kos.

Stadshotel in centrum Kos. 5 minuten lopen naar haven. Eenvoudig maar nette accommodatie. Ontbijt prima in orde. Kamers netjes en schoon. De balkons aan de achterzijde bieden een wat deprimerend uitzicht. Op 3 meter afstand het balkon van de “overburen”

Gereisd met partner in september 2019

• 7Mw van Oosten30-06-2019

Hotel heeft niet zoveel uitstraling en charme. Heeft een goede ligging voor het centrum

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 8Annika04-06-2019

De ligging van het hotel is perfect. Binnen enkele minuten ben je midden in het levendige centrum en aan de haven. Het personeel van het hotel is erg vriendelijk en behulpzaam. Op het dak een prachtig dakterras met leuk zwembad. De kamers zijn ietwat klein maar gezien de prijs mag daar zeker niet over geklaagd worden.

Al met al een top ervaring.

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Hans en Nelly03-11-2018

Heel tevreden.

Eenvoudig hotel. Prijs/kwaliteit is goed. Ontbijt eenvoudig maar goed. Perfecte ligging. Bij halfpension mag je eten in een grieks restaurant. Eten was goed. Minpunt: Hard bed.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Jelle15-10-2018

Zeker om nog een keer terug gekomen, top

Hotel ligt in de nieuwe stad van Kos. Je bent redelijk dicht bij het oude centrum nog geen 10 min lopen. Ontbijt is goed je kan binnen en buiten ontbijten. Goede schoonmaak en elke dag schone handdoeken. Kamer iets te klein maar na 2 dagen ben je gewend.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

7Nina12-10-2017

Heerlijk stadshotel!

Het hotel ligt nét buiten het drukke centrum van Kos, maar alles is op loopafstand. Er is een minimarkt in de buurt, en je loopt binnen 10 minuten naar de haven [restaurants] en andere bezienswaardigheden. Het ontbijt is voldoende. Wat erg fijn is : op de 3e etage is een dakterras; een soort van zitzakken om op te liggen [maar ook tafeltjes met stoelen]. Dat is écht genieten. Het water van het zwembad is wél ijskoud! Je ziet dus ook niemand in het zwembad :-)

Minder prettig is de relatief kleine kamer en voorál de piepkleine badkamer. De badkamerdeur kan niet helemaal open, want dan stoot je tegen de toiletpot. De doucheruimte daarentegen is redelijk van formaat. Op de foto's van de website ziet het er toch wat ruimer uit.

Alleen gereisd in oktober 2017

Hotel Maritina info