Hotel Kosta Palace

8.1Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad

8.1Fantastisch

Travel store

In Aparthotel Kosta Mare Palace verblijf je in hartje Kos-stad. Wakker worden met een goed ontbijt met uitzicht op de haven. Waarna je de dag rustig begint op het dakterras met zwembad. Bij de bar drink je lekkere cocktails en het personeel is vriendelijk. Stap de deur uit en sta op de bruisende strip of wandel in 5 minuten naar het strand.

Contact

496 reviews over Hotel Kosta Palace

• 2019
    10Fam Kok07-10-2019

hier is het thuiskomen!

Top locatie, dichtbij het centrum en het strand. Prima ontbijt. Fijne kamer (gewoon alles wat je nodig hebt) altijd mooi weer, prima transfer en vriendelijk personeel

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7Boom28-09-2019

mwah.. :-)

Costa Palace ligt aan de haven, en dat is een prima plek .. het gezellige centrum op 100 meter. Het hotel zelf is wat ons betreft geen 4 sterren waard als het gaat om de appartementen. Betrekkelijk eenvoudig, saai ingericht echter wel schoon. Wij hadden geen lift tot onze beschikking, dus zorg dat je weet welke kamer/appartement je boekt.

Gereisd met partner in september 2019

• 8Familie R. Jansen12-09-2019

Perfect gezien de prijs ligging en service hotel.

Wat een schitterende locatie, aan de haven dichtbij het mooie strand en centrum wat allemaal te voet binnen 5 minuten te bereiken is, en wat een vriendelijk en service gerichte medewerkers in dit hotel . Er wordt van alles aan gedaan om je vakantie aldaar zo comfortabel te maken Wat zijn de Griekse mensen op Kos toch vriendelijk en geduldig. Zeker voor herhaling vatbaar dan wel weer in kamer 246. (uitzicht haven)

Gereisd met partner in augustus 2019

• 7R. van Beek10-09-2019

Leuk voor 1 keer

Op een goede locatie gelegen hotel, aan de haven met zicht op de stad. Als je hier boekt zou ik wel een kamer met haven- of zeezicht boeken. Wel zijn de kamers aan renovatie toe, echt een beetje houtje touwtje, gelukkig wel schoon. Kledingkast zo gammel dat je de kast vast moest houden als een kastdeur open deed. Goed ontbijt met voor ieder wat wils. Gezellig terras aan de haven, waar je terecht kan voor een heerlijke koffie of een cocktail. Vriendelijke bediening. Net als heel Kos is het ook een Hollandse kolonie.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Fam Hoekstra10-07-2019

Het is een pracht hotel en app midden in Kos-stad Je kunt als je wilt op knieen naar huis S morgens kun je de plaatselijke vissers binnen zien komen met verse vis van zee. Deze keer voor de derde keer geweest en het altijd weer feest om hier te komen. Elke dag een heerlijk ontbijt met vele soorten brood. Als hier goed ontbijt hoef je de gehele dag niets meer te eten Veel variatie in gerechten Kamer met havenzicht echt heel goed Zembad zeer goed ,heel hygienisch Vriendelijk personeel Echt een aanrader Volgend jaar weer

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Jaqueline Fleischmann05-07-2019

Geweldig! Voor herhaling vatbaar.

De ligging is perfect, midden in Kos stad. Je kunt te voet naar het centrum en met de fiets ( die je de eerste 3 dagen gratis krijgt) naar het strand. De kamers zijn ruim en erg schoon. Het ontbijt vonden we niet zo maar we hebben meerdere hotels in Kos gehad en daar waren we ook niet over te spreken. Maar een lekker ontbijtje in het centrum vonden wij ook gezelliger dus was voor ons geen probleem. Sochtends zie je de bootjes binnen varen met hun vangst terwijl je een cappuccino drinkt op het mooie terras. Als verrassing stonden er een paar personeelsleden op mijn verjaardag voor de deur met een fles wijn en een schaaltje fruit, hoe lief is dat! Dus wat ons betreft een geweldig hotel.

Gereisd met oudere kinderen in september 2018

• 8Cries Haasnoot04-07-2019

Kom hier graag terug

Prima hotel aan de haven van Kos stad Goede en schone kamer en een prima ontbijt

• 6Lejon16-06-2019

Helaas Nooit meer

Wij komen al n jaar of 12 in Kos,en hebben al het nodige meegemaakt in Kosta Palace.Alles is werkelijk goed. Alleen Iron lady verziekt de boel.Sinds haar zoon getrouwd is met de dochter v/d eigenaar denkt zij het allemaal wel te regelen. Tot 2x toe is de gehele staff ontslagen, de gezelligheid is weg. Geen bloemen meer op tafel, geen muziek in de hal.En tot overmaat van ramp kregen wij ineens de mededeling toen wij net aankwamen, dat wij voor onze kamer € 15,00 pen nacht bij moesten betalen voor uitzicht over de haven. Nooit meer Kosta Palace

• 9Grebert24-04-2019

Geweldig

Fijn hotel/app goed ontbijt (echt voor ieder wat wils) een zwembad op dak met prachtig uitzicht over de haven van kos

• 2018
    8Sandra25-11-2018

Super!

Mooie ruime kamers, centraal gelegen, mooi uitzicht vanaf het balkon en een lekker ontbijt buffet!

Gereisd met vrienden in juli 2018

Hotel Kosta Palace info