Hotel International

28 reviews over Hotel International

• 2019
    8A10-06-2019

Top hotel!

Als je niet te veel eisen en verwachtingen hebt is dit een top hotel!

Lieve en behulpzame dames bij de receptie

10 min lopen en je zit in t stadje

Strand tegenover het hotel valt tegen maar als je fietsen huurt en een stukje verderop gaat heb je veel mooie strandjes. (Strand bij Tigaki is mooi)

Kamers zijn wat gedateerd , simpele douche met douchegordijn, 2 aparte bedden, airco moet je apart voor betalen

Ontbijt is goed, elke dag verse bolletjes, komkommer, tomaat, paprika en wat fruit.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

7Nanouk Wijgers23-01-2015

Prima hotel

Na een overboeking in ons andere hotel, in dit hotel opgevangen. Kamer is prima, bovenste verdieping met enorm dakterras tot onze beschikking. Ontbijt is simpel maar prima. Eigenaar kwam soms verstrooid over, ivm de ontzettende drukte op het eiland en in het hotel, (hierdoor is ook aantal keer stroom uitgevallen) Met de fiets ben je in paar minuten in kos stad en op meerdere strandjes.

Gereisd met partner in augustus 2014

• 7Sarah25-07-2013

Simpel en kleine kamers, maar heel schoon!

De hotelkamers zijn klein, ter voorstelling: het was passen en meten met de meubels zodat beide koffers open op de grond konden liggen. Je moet niet veel verwachten van het hotel, interieur is ouderwets en simpel. Maar onze prioriteiten lagen bij een schoon, netjes hotel waar je kunt slapen zonder geluidsoverlast. En dat is bij dit hotel absoluut het geval, waardoor ik het zeker zou aanraden. Maar het is dus maar net waar je prioriteiten liggen.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Jan23-09-2012

Leuke ligging 12 min lopen van het centrum

Zeker 3 sterren waard Niets mis met het ontbijt ,er staat zelfs een dame brood te roosteren zoals je wilt, plus verse paprika ,tomaat ,komkommer , druiven en perzik ontbijt nu tot 9.30 Douche is wat klein, wel nieuwe mengkranen met douchkop die wel aan de muur kan.

Gereisd met partner in september 2012

• 6Jacinta10-08-2012

Niet in hoogseizoen boeken

Hotel International is schoon, ziet er aardig uit, goede bedden, loopafstand van het centrum en leuke beaches. Maarrrr het ontbijt is niet te eten; oploskoffie, koude melk, aanmaaklimonade, droge broodjes, droge komkommer, harde tomaten, geen fruit enz. Wij hadden de pech dat het hotel vol zat met jonge Scandinaviërs die een 'stapvakantie' hadden. Muziek keihard, gebons op deuren, gegil gedans en geschreeuw op de gangen evenals make-up en ondergoed. Wij verbaasden ons dat het management hier niets aan doet. Pas op onze klacht dat het tussen 04.00 en 06.00 de spuigaten uitliep kwam er actie maar die hielp niet veel.
    Het personeel is chagrijnig en spreekt slecht Engels. Beter is dit een Hostel, een zgn Jeugdherberg of Summercamp.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Jo13-08-2011

Eenvoudig hotel

Een eenvoudig en schoon hotel,met eenvoudig ontbijt. Leuk zwembad,wij hadden een kamer aan de voorkant mooi uitzicht. Vriendelijk personeel.We hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in augustus 1999

• 7Ben24-08-2010

Sober maar voldoende

Ik ga over het algemeen akkoord met de beschrijvingen hieronder. De uitbaters zijn strikt maar vriendelijk. Het ontbijt is naar mijn bescheiden mening zwaar ondermaats en dit wou ik nog eens benadrukken. Steeds hetzelfde, bijna geen keuze en helemaal niet lekker. Voor mensen die hier veel waarde aan hechten, wees gewaarschuuwd!!

ps: de vrouw die voor de snackbar en het zwembad zorgt is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. ps2: een buggy huren ziet er leuk uit maar is kostelijk en helemaal niet veilig!!! buggy 1 dag = 53 verzekering inbegrepen. scooter 80 cc (gaan sneller dan de buggys) = 15 euro per dag

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 7Barbara15-06-2010

Gekeurd en goed bevonden!

Minpuntjes: - kleine douches (ca. 0,5 m2 en een douchegordijn die constant tegen je lijf plakt. - zeer sober ontbijt (en alle dagen hetzelfde) en best vroeg: tussen 7u en 9u15. - airco te betalen aan € 5,00/nacht. - zwembad enkel toegankelijk tussen 8u30 en 18u.

Pluspunten: - zeer vriendelijke mensen - zeer proper hotel - amper 15 minuutjes wandelen naar het centrum langs een zeer mooie wandelboulevard met zicht op zee (aanrader: een ijsje halen bij de ijswinkel/bakker op het einde van het eerste stuk boulevard, net naast de zee) - redelijk rustig gelegen en leuke omgeving - heel veel restaurants in de buurt waar het lekker en goedkoop eten is (zeker Stadium en Lithino eens proberen!) - fietsverhuurkantoren bij de vleet voor ca. €4,00/dag of ca. €20 à 22/week voor zeer degelijke en piekfijn onderhouden fietsen.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Michiels03-11-2009

Echt een topper !!!

Een topper voor kamer met ontbijt zeer leuke uitbaters, zeer gedienstig en leuke crew - kames altijd picco bello in orde.

Alleen gereisd in november 2009

• 8nvh05-10-2009

je voelt je een persoon, geen nummer... Leuk!

zeer persoonlijke aanpak, gewaardeerd door de gasten. Bewijs hiervan is het feit dat er vaste gasten zijn die al 17 jaar of meer naar dit hotel komen.

Vriendelijk personeel. Fijn om ook eens Nederlands te kunnen praten, de dame die de nachtpermanentie aan de receptie verzorgt, is Nederlandse.

Toen ik ziek werd -voedselvergiftiging door restaurant in stad- en ik de volgende ochtend niet aan het ontbijt verscheen, werd er rond de middag naar mijn kamer gebeld om te horen hoe ik me voelde.Toen ik vertelde dat ik koorts had, stond men erop dat ik een dokter zou zien, wat ook echt nodig was. Toen ik hierin toestemde, belde men zelfs een taxi voor mij, dit alles zonder extra kosten bijv. voor de telefoon, aan te rekenen. Als dat geen service is !?

Manager is, in tegenstelling tot wat hier beweerd wordt, wel een vriendelijke man. Je moet je natuurlijk wel aan de afspraken houden, waardoor ook de andere gasten een fijne, ongestoorde vakantie kunnen beleven, dus geen luide muziek 's nachts e

Alleen gereisd in september 2009

Hotel International info