GriekenlandKosKos-StadAppartementen Kos-StadAppartement Erato Studios & Apartments

Appartement Erato Studios & Apartments

GriekenlandKosKos-Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Appartement Erato Studios & Apartments voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 113 reviews
+11/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 113 reviews
  • 6.3Inrichting
  • 6.8Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

130 Reviews over Erato Studios & Apartments

• 2Michelle28-09-2019

Nooit meer

• Er stond dat het centraal gelegen was, vlakbij het strand. Niet het geval, minimaal 15 min lopen.

• Vieze borden, vies bestek. Als je de kastjes open deed ging je bijna dood van de muffe, dooie lucht die er hing.

• Wifi is heel slecht en doet het bijna nooit. Sws geen bereik zonder wifi in het hele appartement

• De hele badkamer wordt zeiknat, omdat er maar 1 kleine glazen wand staat, maar er staat niets om het water weg te trekken. Geen ventilatie in de badkamer, dus het is mega benauwd.

• “ Balkon met uitzicht over de stad”. Als je een groen zeil beschouwt als uitzicht , dan hadden we uitzicht ja.

• Kamers zijn heel erg gehorig, je hoort elke speld vallen

• 9Thijs23-06-2019

Super leuk rustig appartement met rustig zwembad

Het ontvangst was prima en de gastheer was erg vriendelijk. De kamer was schoon en de badkamer zag er prima uit. Er zat een glazen plaat en geen douchegordijn waardoor de badkamer lekker makkelijk droog te maken is. De bedjes zijn net als elk ander hotel in Kos erg hard maar daar kan je niks aan doen. De bedden werden nagenoeg elke dag opgemaakt en om de twee dagen nieuwe handdoeken. De roomservice was erg aardig en op hun manier deden ze hun best. Het zwembad werd elke dag nagelopen en getest op chloorgehalte. Het hotel ligt op 10 minuten lopen van het centrum en is prima te doen. Op de hoek zit een supermarkt en een Chinese kleding toko waar je alle meuk kan kopen die je ter plekke nodig hebt. Aan de hoofdstraat zit een fiets/scooter verhuur. Ondanks dat het klein en rustig is waren wij erg tevreden. Voor de prijs hadden we een mooie kamer en zaten vlakbij het zwembad. We komen volgend jaar hier graag nog eens terug.

• 6J. Brouwer28-09-2018

Met verbeterde badkamer voor herhaling vatbaar.

Appartement was niet groot en sober ingericht. Prima bed. Fijn zwembad. Handdoekenwissel om de andere dag. Goede ontvangst door gastheer die alles deed om het zijn gasten naar de zin te maken en altijd bereid was te helpen. Heel goed verzorgd ontbijt. De badkamer was een verschrikking. Erg klein, geen ventilatie, waardoor het er stonk naar vocht en schimmel. De doucheruimte was erg klein met een plastic douchegordijn wat elke keer aan je lichaam plakte. De deur was verrot aan de onderkant en de verf bladderde eraf. Het uitzicht vanaf ons balkon was niks, een grote blinde muur van een ander appartementen gebouw. Er stond een kookplaatje waarop je 1 pan kwijt kon dus improviserend koken. Prima ligging, net buiten het drukke centrum, waar in in 5 minuten naar toe liep.

• 8Carlijn en Narine23-08-2018

Een enorme aanrader.

Enorm behulpzaam personeel en er hangt een gezellige sfeer. De kamer werd om de dag schoon gemaakt en we werden voorzien van schone bad- en handdoeken. Het was een kwartiertje lopen naar de binnenstad evenals naar het dichtsbijzijnde strand. Na een ongeval met de transfer heeft de eigenaar ons weer erg goed geholpen.

• 7Fam uit Garyp30-07-2018

Leuk appartement

Babis & Malvia een gedreven gastvrij jong stel die het complex super runnen. Niets in te veel, tip en tops vertellen over de omgeving. Fiets/Auto regelen ze voor je. Leuk kleinschalig complex. In en toch uit de drukten

Maar de badkamer mag opgeknapt worden

• 10MNicollet31-05-2017

Helemaal top

Wat een heerlijk hotel!! Schoon en gezellig! Bar van Lucas is top! Aardig en super service !! Lekker eten en altijd tijd voor een mooi gesprek

• 10Rick13-07-2016

Geweldige plek voor jongeren en/of een jong gezin

We zijn er met een stel vrienden geweest en het was een top tijd! Het personeel is super gast vrij en wil alles voor je regelen. Het was er zo leuk dat we 10 dagen alleen maar aan het zwembad hebben gelegen terwijl er ook een mooi strand in de buurt zou liggen. Als je van plan bent om naar kos te gaan zou ik zeker dit hotel boeken.

• 10Mike de leau13-07-2016

Top plek!

Echt een top accomodatie! Met een stel vrienden 12 dagen daar verbleven en echt geweldig genoten! Personeel super gastvrij en regelen alles voor je, mooie grote kamers, heerlijk zwembad en uitstekende ligging. Wij hebben daar een top vakantie gehad!

• 7fred26-11-2015

Party bestemming, maar niet veel meer

Erato is een hotel vooral gericht op jongeren. Omdat de eigenaar zelf ook voornamelijk wil feesten. De kamer zien er netjes uit en zijn ruim met een leuk balkonnetje. qua inboedel is het niet helemaal top, er misde wat bestek en onze magnetron was half gesmolten.

De bedden waren naar onze menig vrij hard, maar de schoonmaaksters kwamen deze netjes om de paar dagen verschonen.

Erato heeft een goed ligging als je een fiets huurt ben overal met een paar minuten fietsen. Het zwembad is best groot, alleen komt deze jammer genoeg overdag in de schaduw van het hotel te liggen

Voor een goedkope prijs een best hotel, waar je vooral welkom bent om te feesten....

• 7Bart15-10-2015

Super

Het verblijf in Appartement Erato was heel aangenaam. De kamers waren prima qua grootte voor 3 personen en het werd goed schoongemaakt. Het personeel is jong en vriendelijk! Het hotel ligt op loopafstand van het uitgaansgebied, en is dus goed bereikbaar.

Ik heb er een top vakantie gehad!

Appartement Erato Studios & Apartments info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Veilig betalen met
Wij zijn aangesloten bij