Hotel Diamond DeLuxe

140 reviews over Hotel Diamond DeLuxe

• 2019
    10ronald07-06-2019

fantastischhh

aanrader fantastisch gelegen 1 minuut van strand ligbedden met dikke kussens zeer goed gevarieerd eten en ontbijt ook zeer goed mooie ruime nette kamers elke dag schone handdoeken cq badlakens in 1 woord

fantastischhhhhhhh

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

8Alwin Klomberg30-07-2017

Geweldig

genieten, Het eten was fantastisch. Aardige bediening van Jongelui uit het buitenland Zo'n luxe had ik nog nooit gehad.

Gereisd met partner in september 2015

• 6Philippe en Nicole31-08-2016

Tegenvaller

Hotel op zich is heel mooi en prachtig omringd door een zeer mooi zwembad. Ligging vn het hotel was gewoon in de middle of nowwhere langs een drukke weg. Strand was vuil en onverzorgd. Op basis van eten amper een vier sterren waard. Brood is amper te eten en steeds hetzelfde. Als er bepaald voedsel op was werd er gewoon een ander soort gelegd. Dus mensen die later kwamen eten hadden soms niet wat anderen wel hadden. Ook de verzorging van het eten kon beter. Spiegeleieren lagen gewoon op elkaar gegooid bij het ontbijt. Fruitsap leek wel limonade of een soort van vruchtenwater. Maitre d'hotel kon wel vriendelijker zijn en was niet verlegen het personeel uit te schelden in bijzijn van hotelgasten.

Gereisd met partner in augustus 2016

• 8Maria Hengst01-08-2015

Fijn verblijf

Geen gebruik gemaakt van het eten en geen kinderen mee

• 8Vlo23-07-2015

Ontzettend genoten!

Wij hadden in eerste instantie een normale kamer geboekt. Deze zag er super uit maar lag niet aan het zwembad. Gevraagd om een upgrade en hebben een villa geboekt met privé zwembad. Prijs viel erg mee en was echt super! Water was wel koud… maar was begin mei! Personeel vriendelijk, alles was schoon, het ontbijt was super en het avondeten redelijk. Prima uitvalsbasis om allerlei dingen te doen op Kos.

Gereisd met partner in april 2014

• 10Rob05-07-2015

Wederom genoten!

Voor de vijfde keer een fantastisch verblijf gehad in hotel Diamond. Fantastische sfeer in het restaurant met ontzettend lekker eten. Voor de vegetariërs onder ons wordt expliciet aangegeven of een gerecht vegetarisch is. Inrichting en onderhoud alsmede de service blijven top! Wil je rust in een fijne omgeving met optimale aandacht als gast dan is hotel Diamond the place to be! Nicos is onze gastheer in het restaurant en verzorgt op een fantastische persoonlijke manier de PR voor dit hotel, hulde! Zowel ons jubileum als de verjaardag van Ella werd door de Staf niet vergeten!

• 9kerkhofs05-07-2015

zeer mooi hotel, rustig

heel mooi 5 sterren design hotel, mooie kamers met eigen terras en terrasmeubiliar, ook 2 ligstoelen. We hadden een kamer met shared pool, veel wind, wij hadden kamer 40 , gelukkig wel een muurtje voor de wind. Bediening op je eigen terras, perfect. De prijzen voor het eten s'middag vallen heel goed mee. Vanaf 9 euro. Het eten s'morgens en s'avonds in buffetvorm, geen 5 sterren, 4 wel, niet zo veel keuze en weinig variatie.

• 9marijke28-05-2015

Echt vakantie!

Niets is hier teveel. De manager van het hotel gaat zelf met de koffiekan rond, en hij is echt geïnteresseerd in zijn gasten. Hier kom je echt tot rust, Genieten! Hotel biedt plaats aan veel gasten, maar je merkt het niet. Altijd genoeg plaats aan het zwembad en strand. Fiets huren is een aanrader, Kos stad ligt n.l. 4 km verder. Halfpension is ook aan te raden. Kan geen -punten opnoemen! Gaan!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9E. van der Stelt08-05-2015

Luxe schoon design hotel, vriendelijk personeel

In combinatie met 25 graden in het voor seizoen genoten van een prachtige suite met veel privacy, eigen zwembad en leuk rond bed. Water van het zwembad nog redelijk koud, maar toch lekker in gezwommen. Zeer behulpzaam personeel, ook voor minder valide goed toegankelijk, weg van het massa toerisme. Eten en drinken perfect, handige shop waar je van alles kan kopen. Fitness ruimte beneden was niet aantrekkelijk, maar het huren van fietsen voor slechts 5 euro de hele dag met haal en breng service was top. Drankjes in een 5 sterren hotel zijn nu eenmaal wat duurder, maar met zoveel liefde en aandacht geserveerd daar kan het Okura nog wat van leren. Wil je vermaak, een polsbandje om en goedkoop drinken ga dan ergens anders naar toe. Er loopt een weg langs het hotel waar de suites aan gesitueerd zijn, helaas soms verkeer lawaai maar het uitzicht is fantastisch.

Gereisd met partner in april 2015

• 9L. Cabo25-10-2014

Schitterend complex!

Het was een en al verwennerij! Zeer ruime keuze bij het ontbijt. Bij het diner keuze uit drie verschillende warme maaltijden. Tijdens ons verblijf elke dag anders. Goede prijs-kwaliteit verhouding( de wijn bij het avondeten was wel aan de dure kant, maar dat hebben we geaccepteerd). Zeer mooi complex. Zeer aan te bevelen!

Gereisd met partner in oktober 2014

Hotel Diamond DeLuxe info