GriekenlandKosKos-StadAppartementen Kos-StadAppartement Diamond - Adults Only

GriekenlandKosKos-Stad

7.3GoedScore uit 151 reviews

3,8 miljoen onafhankelijke reviews
Boek direct bij Zoover
Onze klantenservice staat voor je klaar
Zekerheid van ANVR en SGR

Bekijk de beschikbaarheid

158 Reviews over Diamond - Adults Only

• 8Jurian Vroegop06-03-2021

Fantastisch!

Heerlijk rustig plekje met een geweldig uitzicht! Schoonmaak is erg goed en het zwembad is heerlijk. Eten deden wij buiten de deur!

• 4h vd veen02-10-2017

nooit meer

tegenvaller van de grote en tegenvaller vies keukeninrichting niet aanwezig kapotte gordijnen

• 6Henry19-09-2017

Tegenvaller

Het appartement is echt aan een opknapbeurt toe. (Nr 303) Het bed en de airco is goed, maar verder is het een echte tegenvaller. Heb al vaker app gehad op kos maar dit was wel de minste. De vloer was kapot, afvoerbuizen zaten gewoon in het zicht om over de inrichting van de keuken maar te zwijgen. Ook was er maar 1x een handdoek wissel. We hadden oude versleten handdoeken waar gaten in zaten. De bedjes bij het zwembad vielen zowat uit elkaar. Het mag geen 3* hebben...echt niet!

• 6Monique08-09-2017

Valt tegen

Appartement viel echt tegen. Oude meuk! Plavuizen in de slaapkamer bijna allemaal kapot. Grote gaten in het plafond. Kraan helemaal verroest. De keukeninrichting in griekenland is niet uitgebreid, dat is bekend, maar dit is wel heel summier. 1 pitje op de warmhoudplaat die afgetaped was (gewoon gevaarlijk). Sluiting in lichtknoppen. 5 kledinghangers voor 2 pers is ook niet echt veel. De schoonmaak is hier perfect. De bedjes bij het zwembad zijn ook aan vervanging toe. Als je niet veel in de bar komt (omdat ze je drankje niet hebben) laat de vriendelijkheid ook te wensen over

• 9Astrid volten27-08-2017

Heerlijke rustig mooi complex.

Behulpzame en vriendelijke mensen van het appartement complex. De bedden zijn top en ook nog eens gratis airco! Een heerlijke tijd gehad. Ga zeker nog eens terug! Het zwembad is ook heerlijk.

• 9iessyy17-10-2016

Leuke feestvakantie

Leuke vakantie op kos gehad met 4 vriendinnen. Kos stad is vanaf het appartement prima aan te lopen. Aan het eind van de straat zit een goede super markt. Alleen het ziekenhuis in Kos stad is drama! één van mijn vriendinnen is op vakantie heel erg ziek geweest, heeft daar gelegen... maar wat daar allemaal gebeurt, wens je niemand toe. Je kan beter een prive dokter laten komen,,, kost je alleen wel 80 euro. Verder is in kos genoeg te doen, leuke strandjes, lekker eten , leuke winkels en de barstreet is snachts super gaaf!!

• 8Herman20-09-2016

fantastisch

Zelf gaan kijken hoe goed en rustig het daar is.Mooi zwembad prima bedden en voor kinderen een klein speelplaatsje.Ligging prima ,niet zo ver van het stadje en mooi zand strand ( Lambi strand ) . Het is het beste appartement dat we op Kos -Stad gevonden hebben . We komen er ieder jaar al 15 jaar lang waarvan de laatste zes jaar diamond - appartement en we hopen het nog heel lang vol te houden.

• 8Simone&Michael19-09-2016

Een verassing! Mooie rustige ligging.

Wij waren echt blij verrast bij aankomst. Het zwembad en de receptie zijn wat aangepakt, de meubels zijn veranderd en ze hebben de receptie/bar wit geverfd wat veel frisser oogt. (De foto's op internet zijn dus verouderd) Ook het appartement was prima. verouderd maar wel schoon en dat is het belangrijkste vinden wij. Er zat een hor in de deur naar het balkon wat erg fijn was. geen vliegjes en beestjes maar wel frisse lucht. hierdoor hadden wij geen airco nodig. Geen geluidsoverlast in de appartementen. (af en toe een beetje van de schoonmaaksters die 's ochtends natuurlijk al druk bezig waren met schoonmaken rondom jouw appartement) De ligging vinden wij ook echt fijn. 10/15 minuten lopen naar kos stad maar wel door een leuke winkelstraat als je tussendoor loopt. aan het einde van de straat zit ook een goed verhuurbedrijf. Ideal rental. hele aardige mensen waarbij je nog wat kan onderhandelen bij meerdaagse afname. Er zijn 3 kittens en een moederpoes (en nog 2 andere katten) die graag wat aandacht en wat eten van je wilt. Bij de supermarkt een straat achter het complex zijn kattenbrokjes te koop voor 1,70.

• 8Bert Schuurkamp15-08-2016

Vakantie op kos altijd leuk.

Komen voor het 3 de jaar in app Diamand,echt fantastisch met Deny,George en Vivian toch even een paar opmerkingen de app zijn nu toch echt wel aan een opknapbeurtje en de matrassen op de zonnebedden bij het zwembad zijn echt aan vervanging toe ! Maar voor de rest alles super .(denk dat de eigenaar liever in Diamand de Luxe investeert)!!!

• 8Lau13-08-2016

Super leuk!!

Leuk appartementen complex. personeel is zeer vriendelijk, je kunt er altijd terecht. Het voordeel van de ligging van de appartementen is dat je niet gelijk in de enorme drukte beland van kos stad zelf. Tip: huur een fiets kan voor €2,- per dag. Dit kun je via de receptie regelen. Het zwembad is beschut gelegen, dus voorbijgangers kijken niet gelijk het complex in. Ook kun je bij het personeel terecht voor goede plekjes om te eten. Het appartement zelf is netjes en beschikt over alle voorzieningen. Elke dag komen er schoonmaaksters langs. We hebben een leuke vakantie gehad, dit komt voornamelijk door ons verblijf bij diamond appartement. 👍

Appartement Diamond - Adults Only info

• VerzorgingLogies-ontbijt