Coronavirus en jouw vakantie: bekijk de laatste ontwikkelingen.

Hotel Blue Lagoon Resort

Hotel Blue Lagoon Resort

7.4Goed

Score uit 1338 reviews

Griekenland, Kos, Kos-Stad


Je kunt vanaf nu meer dan 1.400 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 763p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met All inclusive
  • Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

Overzicht

7.4Goed

Score uit 1338 reviews

  • 7.5Ligging
  • 7.6Service
  • 6.5Prijs/kwaliteit
  • 6.4Eten
  • 6.6Kamers
  • 8.1Kindvriendelijk
  • 8.8Zwembad
  • 7.7Hygiëne

Hotel info

  • Airco
  • Animatie
  • Kinderopvang
  • Restaurant
  • Sauna
  • Speeltuin
  • Wifi
  • Zwembad
Meer hotel info
Map Tonen op kaart

Algemene informatie Hotel Blue Lagoon

Laat je in de watten leggen in Hotel Blue Lagoon Resort op Kos. Blue Lagoon Resort is een vijfsterren resort en heeft zo'n 700 kamers. Het resort is opgesplits in meerdere delen, elk deel heeft zijn eigen zwembad, bar en restaurant. Ook is er bijvoorbeeld een adults-only gedeelte en een aquapark met kinderzwembaden. Zo is er voor iedere vakantieganger wat wils. Als extra service rijden er hier de gehele dag golfkarretjes. Vanuit het resort ben je zo in Kos-stad. De verzorging op het resort is op basis van all inclusive. Je kunt hier dus de hele dag genieten van eten en drinken.

Kamers en faciliteiten

Op Blue Lagoon Resort zijn drie kamertypen beschikbaar:

  • Standaardkamer (2-3 personen, kamer van 20-25m2 groot met 3 eenpersoonsbedden en een balkon of terras met zitje)
  • Juniorsuite (2-3 personen, kamer van ongeveer 40m2 groot met 2 eenpersoonsbedden en een 1 persoons slaapbank)
  • Familiesuite (4-5 personen, kamer van ongeveer 45m2 met dezelfde kenmerken als een standaardkamer maar voorzien van extra slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden)

Blue Lagoon Resort heeft daarnaast uitgebreid aanbod van restaurants en bars. In totaal zijn er op het resort 5 restaurants, 10 bars en 2 snackbars te vinden. Daarnaast staat het resort erom bekend een erg uitgebreid aanbod aan sportactiviteiten aan te bieden. Tevens zijn er fietsen beschikbaar om naar het centrum te kunnen fietsen en zo het eiland Kos te verkennen.

Ligging

  • Blue Lagoon Resort ligt zo'n 2 km. van het centrum van Kos-Stad.
  • Het resort ligt direct aan het strand op zo'n 100 m.
  • De luchthaven ligt op 25 km. afstand.
  • Er is een bushalte op 20 m. van het resort.

Boek Blue Lagoon Resort op Kos voor een geweldige vakantie in Griekse sferen!

Reviews

1338 reviews over Hotel Blue Lagoon Resort

Review schrijven

Beoordelingen

1131
81
66
20

Toon reviews van reizigers

Sorteren:


  • 6Tom Westdijk09-09-2020

    niet wat we hadden verwacht van een 5*

    Dit hotel is zeker geen 5* waardig,bedden slecht,eten vies/koud,dranken zeer slecht Elke dag was hetzelfde eten,wij hoorden van meerdere mensen klachten hier over,zelfs een keer rauwe kip en grijze zalm,doe jezelf een plezier en ga ergens anders heen,animatie stelt ook niks voor,snap best dat er ivm corona minder mogelijk is,maar dan mag er ook wat van de prijs af. Wij gaan nooit meer.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 1Prijs/kwaliteit
    • 1Eten
    • 5Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in augustus 2020

  • 5annet25-08-2020

    Niet nog een keer

    Wij gaan altijd naar Egypte maar door de corona moesten wij een andere keuze maken Onze verwachting was hoog omdat dit een 5 sterren resort was Maar we kwamen bedrogen uit Kamer was vies en is tijdens ons verblijf niet 1x schoongemaakt We moesten bijna smeken om schone handdoeken te krijgen Het eten in de avond was niet echt smaakvol en over het algemeen was het eten koud Het zwembad was erg mooi en groot helaas moest je er wel op tijd zijn anders had je geen plek meer Het hotel had ook een privestrand voor het bedje moest betaald worden Wij moesten om 11 uur uitchecken maar we konden de kamer niet bijboeken we konden gebruik maken van de douche bij het zwembad en ons daarna maar omkleden in het openbare toilet Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam daar ligt het zeker niet aan. Maar dit resort is zeker geen 5 sterren waard. Wij zijn resorts met minder sterren gewend maar die zijn stukken beter dan dit resort 1x maar nooit meer

    Rapporteren
    • 6Ligging
    • 4Service
    • 5Prijs/kwaliteit
    • 5Eten
    • 5Kamers
    • 6Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 2Hygiëne

    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

  • 4Gemma23-08-2020

    Nee, voor ons niet meer

    Wij verbleven hier 15 dagen, hhhhm niet echt een aanrader. GEEN 5* Wisten dat er ivm Corona extra maatregelen waren, maar er werd iets te veel op de Corona gegooid. Kamers werden niet schoongemaakt (wel handdoeken, en wc vervangen/schoongemaakt) maar meer niet. Moest je om vragen, en als je dat dan deed na 5 dagen of er een keer de vloer geveegd kon worden keken ze je nog boos aan. Waren geen flesje water te verkrijgen ivm Corona, maar ja volgens mij is er niets hygiënischer dan een flesje water ipv een plastic beker. Wel kon je overal rietjes pakken. Bij het pool restaurant was het eten in de avond echt slecht, alles was koud, dan dus maar reserveren bij nisos (dat is t buffet restaurant binnen bij de receptie) daar was t eten goed, uitgebreider en warm. Specialiteiten restaurants waren goed, alleen echt 5 dagen vooruit boeken anders kom je er niet tussen. Over t personeel niets verkeerd gezegd, allen super vriendelijk en aardig,

    Rapporteren
    • 5Ligging
    • 3Service
    • 3Prijs/kwaliteit
    • 4Eten
    • 2Kamers
    • 3Kindvriendelijk
    • 7Zwembad
    • 1Hygiëne

    Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020



  • 8Marlijn & Jasper18-08-2020

    Leuke vakantie gehad in deze corona tijd!

    momenteel verblijven wij in het blue lagoon resort. Wij gaan meestal all inclusive naar Turkije en zijn dat gewend. Dit hotel viel ons 100 % mee en is kwa aanbod te vergelijken met Turkije. Het eten is iets kleinschaliger, maar het is lekker en elke dag is er een ander thema. Bij het hotel is het verplicht om een mondkapje te dragen in de winkel & wanneer je eten gaat halen. Wanneer je eten gaat halen, krijg je een handschoen zodat iedereen zelf kan opscheppen bij het buffet.

    Het is een groot resort en voor iedereen wel iets te doen, overdag activiteiten rondom het zwembad & s’avonds worden er leuke shows georganiseerd! Bij het grote zwembad moesten we wel mee doen aan het handdoekje leggen, want na 10:00 uur is alles daar vol!

    Voor activiteiten zoals midget golf, basketbal & voetbal kan je een borg betalen en dan gratis gebruik maken van de banen.

    Het strand & de bushalte voor kos-stad is 2 minuten lopen.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 8Hygiëne

    Gereisd met partner in augustus 2020

  • 2019
    9Familie Peters19-11-2019

    Wij hebben het heerlijk gehad!

    Wij hebben in onze herfstvakantie een fantastisch verblijf in blue lagoon gehad! Een zeer fraai complex, nette familiekamer, heerlijk gegeten in de diverse restaurants en voldoende faciliteiten voor ons en onze kinderen (11,10 en 8 jaar). Zwembaden waren schoon en netjes onderhouden. Wij zijn enkele malen met de taxi naar Kos stad gegaan om meerdere bezienswaardigheden te bezoeken en hebben met " Eva tours" een leuke boottocht gemaakt. Met Thanasis van Kosbike activities heb ik een fraaie MTB tour gemaakt. In het hotel hebben we nog een auto gehuurd om palio pyli te bezoeken. Kortom, prima week gehad. Maar het grootste compliment willen we maken aan het personeel van Blue lagoon. Obers als "Damian" maakte super leuk contact met onze kinderen, zo zeer dat mijn zoon nog perse persoonlijk afscheid van hem wilde nemen toen wij weer naar huis gingen. Hulde! Wij hopen nog eens terug te komen!

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 10Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 9Eten
    • 8Kamers
    • 10Kindvriendelijk
    • 10Zwembad
    • 10Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 29-11-2019

    Dear Familie Peters,

    Thank you for sharing your lovely comments and for choosing to stay at the Blue Lagoon Resort. We are happy to hear that you enjoyed your holidays. The Hotel Management and staff wishes you and your family a nice winter and we hope to welcome you back.

    Yours sincerely, The Hotel Management

    Gereisd met jonge kinderen in oktober 2019

  • 8Maud03-11-2019

    Geweldig!!

    *Super de luxe. *Heel erg gezellig *Super netjes en schoon *Volop keuze uit meerdere zwembaden voor jong en oud *Volop keuze aan eten en drinken in verschillende leuke restaurants. *Kamers worden goed verzorgd en schoon gehouden.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 8Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 8Kamers
    • 8Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 9Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 29-11-2019

    Dear Maud,

    Thank you for taking the time to share your comments and for choosing the Blue Lagoon Resort for your holidays. We are happy to hear that you enjoyed your stay and that everything was to your satisfaction. The hotel management and staff wish you both a nice winter and we hope that we can welcome you back in the future!

    Yours sincerely, The Hotel Management

    Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

    Geboekt bij vakantiediscounter

  • Advertentie
  • 7Ronald Timmermans06-10-2019

    Nooit meer

    Verblijf erg groot. Je kan makkelijk in het resort verdwalen. Breng-en haalwagentjes rijden wel maar bijna nooit als je ze nodig hebt. Dus....lopen maar. Eten is best lekker, maar soms te lauw en geen 5 straatniveau, maar meer 4 sterren waard. Kamer is netjes, maar badkamer hmmm, afwerking is matig, vieze siliconekit (zwart). Dit mag niet bij 5 sterren. Tevens heel veel gezinnen, mede wijzelf hebben moeite gehad, om met het magneetkaarje in de kamer te komen. Vaak werkweigering gehad. Vaak kaartje bij receptie laten vervangen. Best lastig als de receptie van ons appartement 800 meter weg is. Dus weer lopen maar... drinken is daar best oke. Veel keuze erin, maar pas op, dat het wel onder all inclusieve blijf. Anders kan je toch gaan betalen ! Naar kos-stad is met de stadsbus goed te doen €2,00 pp. Minder netjes is, dat de chauffeur meteen doorrijdt. Wacht niet even, dat je zit. Slecht ter been ? Tja, jammer dan! Geen volgende keer meer.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 7Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 12-10-2019

    Dear Mr. Timmermans,

    Thank you for taking the time to post your feedback and for choosing Blue Lagoon Resort for your holidays.

    We are sorry to hear that you were not pleased with all aspects of the hotel, but glad that you like the food and the drinks.

    If there was any problem with our club car service, we hope that you contacted the reception, also the club cars can be ordered from the room phone. We apologize for the inconvenience with the room key.

    Once again we thank you for your comments, we have forwarded them to the relevant departments in order to improve our services.

    We wish you all the best and we hope you will give us another chance to welcome you back in one of our hotels.

    Yours Sincerely

    Gereisd met partner in september 2019

  • 9Egelmeer - Kennes02-10-2019

    Geweldige vakantie gehad!

    Groot, mooi, goed onderhouden resort. De golfwagentjes brengen je overal naar toe op het resort. Trappen kunnen makkelijk vermeden worden, alles is rolstoelvriendelijk. Grote zwembaden, goed onderhouden. Geen gevecht om bedjes. Eten is vaak het zelfde maar voldoende afwisseling en keuze. Soms wat lauw maar dit is vaak in Griekenland. Voor ons was dit geen probleem. Zowel bij het aquapark, sateliet area en mainpool kun je lunchen, a la carte kun je een dag van te voren reserveren. Onze kamer in gebouw 4000 was netjes en schoon, badkamer was groot en netjes. Handdoek/bedden wissel meerdere keren per week. Animatie voor de kids was TOP, minidisco was favoriet! Helaas woensdagavond het TUI animatie team te slecht voor woorden! Personeel is super vriendelijk, bediening TOP. Strand en Kos stad dichtbij. Minpuntje:Jammer dat je als gast voor de strandbedjes van het hotel moet betalen. Drankjes zijn waterig. Geen 5 sterren maar super goed 4!

    Rapporteren
    • 9Ligging
    • 9Service
    • 9Prijs/kwaliteit
    • 8Eten
    • 9Kamers
    • 9Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 9Hygiëne

    Gereisd met jonge kinderen in september 2019

  • 7Bianca01-10-2019

    Niet 5 sterren waardig

    Resort is erg mooi en schoon. Hoofdzwembad is top en altijd bedjes beschikbaar. Kamer prima, maar de badkamer is echt toe aan renovatie. Het eten viel tegen en is niet te vergelijken met bijv. een 5* hotel in Turkije. Simpele gerechten en weinig variatie, en voor verse jus bij het ontbijt betaal je €3,50 (!) per glas. Voor een tussendoortje kun je alleen terecht bij het hoofdzwembad, daar worden pannekoeken gemaakt. Het personeel is vriendelijk en werken hard. Een heel groot compliment aan de jongens en meiden van de animatie, zij zetten elke avond een geweldige professionele show neer! Kos-stad is goed bereikbaar met de fiets of bus, de bushalte is om de hoek van het hotel. Al met al een leuke week gehad, maar ik vind dat je te veel betaald voor wat je krijgt.

    Rapporteren
    • 7Ligging
    • 7Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 9Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 23-10-2019

    Dear Mrs. Bianca,

    Thank you for taking the time to post your review after your stay at Blue Lagoon Resort.

    We are sorry to hear that the expectations of your holiday were not entirely met and that you were not satisfied with some aspects of the hotel.

    Regarding the food, we believe that we offer a rich variety of meals with a daily rotation of dishes at the buffet, trying to offer something that satisfies everybody’s taste among the 5 restaurants and snack stations of the hotel.

    We hope that you tried also the snack options in the water park, which has also hamburgers, pita gyros, hot dogs etc.

    We do offer also room changes upon availability, we hope that you checked this option as well.

    We are glad to hear that overall you had a nice week and once again we thank you again for your comments and hope to welcome you back in one of our hotels.

    Yours sincerely

    Gereisd met partner in september 2019

  • 7Kiki28-09-2019

    Leuke vakantie, maar niet voor nog een keer

    Helaas begon onze reis met een vertraging, maar goed opgevangen bij aankomst in het hotel en met wagentje naar de kamer gebracht. Vriendelijk personeel en aan het zwembad was de entertainment erg leuk. Voor kleine kinderen vond ik het een beetje tegenvallen, zeker toen we helaas 1 dag regen hadden en toen toch gebonden zaten aan de hotelkamer. Persoonlijk had ik ook meer van het eten verwacht gezien andere recensies. Heb flink wat graten uit de vis moeten vissen en bij het vlees had je regelmatig stukken vet ertussen zitten. Ik zou persoonlijk niet zo snel weer terug keren naar dit hotel als ervaring.

    Rapporteren
    • 8Ligging
    • 8Service
    • 6Prijs/kwaliteit
    • 6Eten
    • 6Kamers
    • 7Kindvriendelijk
    • 8Zwembad
    • 7Hygiëne

    The Hotel Management, Sales Executive, 14-10-2019

    Dear Kiki,

    Thank you for choosing Blue Lagoon Resort for your holidays and for sharing with us your experience!

    We are pleased to hear that you had a nice holiday and we regret if we haven’t been able to meet all your expectations.

    Please be advised that in the month of October there might be rainy days, but also on these days we always try to offer alternatives adjusted to the situation and the weather conditions.

    We hope that you contacted a member of the staff in order to advise you about the facilities available.

    If you were displeased with the room received, please note that we also offer room changes or room upgrades as it is our priority to fulfill the guests wishes.

    Once again we thank you for your comments, we wish you all the best and we hope you will give us another chance to welcome you back in one of our hotels.

    Yours Sincerely,

    Gereisd met jonge kinderen in september 2019


Hotel Blue Lagoon Resort info

Algemene informatie

  • Aantal sterren
  • Aantal sterren5
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig
  • HuisdierenNiet toegestaan
  • Geldautomaat in directe omgeving (1 km)Aanwezig

Zwembad

  • ZwembadAanwezig

Families en kinderen

  • Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin
  • KinderopvangAanwezig

Restaurant & Bar

  • SnackbarAanwezig
  • RestaurantAanwezig
  • Bar / kantineAanwezig

Wifi

  • WifiAanwezig

Kamerfaciliteiten

  • TemperatuurregelingAirco
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

Overige faciliteiten

  • InternetAanwezig
  • WinkelsWinkel voor levensmiddelen
  • LiftAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

Wellness

  • SaunaAanwezig

Activiteiten

  • FitnessFitness
  • TennisbaanAanwezig

Adresgegevens