Hotel Atlantis

6.8Voldoende

Griekenland, Kos, Kos-Stad

6.8Voldoende

• Animatie

Hotel Atlantis Kos is perfect gelegen aan het strand. Tijdens je verblijf kun je bij Aparthotel Atlantis gebruik maken van de all-inclusive formule. Er is een zwembad om af te koelen met daarbij een restaurant. Kos is het leukst om te verkennen met de auto of met de fiets. Kos-stad en de barretjes liggen op ongeveer 20 minuten lopen.

Contact

1057 reviews over Hotel Atlantis

• 2Priscilla21-08-2020

Nooit meer

Echt een afschuwelijk verouderd hotel. Hadden een oude familiekamer met een soort gang ervoor waar de andere 2 bedden stonden. Hier was geen airco aanwezig. De badkamer was zo oud dat de kitranden met tape vastgeplakt waren. Het toilet was gewoon niet meer schoon te krijgen van de ouderdom. Werden elke ochtend vanaf 5:00 uur gewekt door 3 hanen wat heel de dag doorging. Eten binnen in het restaurant was echt chaos. Je loopt allemaal door elkaar en tegen elkaar aan. Totaal niet coronaproof. Wij hebben na 2 dagen overplaatsing gevraagd naar Aeolos Beach hotel wat onze vakantie gelukkig goed heeft gemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 6Wild14-08-2020

Oké vakantie. Eten niet goed wel goede ligging.

Op zich schoon hotel. Hadden kamer in hoofdgebouw, vrij oud allemaal. Corona regels hield iedereen zich prima aan. keiharde bedden!! Na eerste nacht naar de receptie gegaan en een topper gekregen. Scheelde iets. Eten was echt dramatisch. Smaak was niet lekker (maar dat is vaak met all inclusive) het verkrijgen van het eten was een ramp. Je mag door Corona niet zelf opscheppen. Dus in de rij ,nooit precies krijgen was je zou willen (veel te veel), en dan nog in de rij voor wat drinken en dan aan tafel zitten (Eerst tafel zien te krijgen) en is je eten koud. Handdoekje leggen begint al om 7 uur ‘s ochtends. Dus geregeld geen plek en alles bezet met handdoeken waar niemand op ligt. Bedjes Van het hotel Aan zee zijn niet gratis maar voor 3 euro per dag te huur. Schoonmaak moet je aanvragen (coronaregels?) wij hebben tegenover hotel fietsen gehuurd en iedere avond lekker in kos stad aan zee gegeten. Veel beter. Weinig te doen door Corona.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 9Ben14-08-2020

wat hebben we genoten, dank je wel Atlantis Beach

Twee geweldige weken gehad in Atlantis Beach. Vriendlijk personeel goed eten op een mooie lokatie. en doe daar de animatie bij en je vakantie is perfect. dicht bij kos stad hele vakantie fietsen gehuurd. We waren met ons zessen en hebben 3 buggy's gehuurd om het eiland te verkennen. We hebben een top vakantie gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 5Paul02-08-2020

Wij raden dit hotel op dit moment niet aan!

Lokatie erg goed en mooi. Eten is erg slecht weinig variatie en altijd lauw of koud. Voor kinderen en moeilijke eters niet aan te raden. Koffie tot de avond steeds maar op een punt af te halen voor alle gasten vooral in de ochtend daardoor lange wachtrijen. Frisdrank is erg waterig van smaak. 2 meter regel zoals hier geld wordt zeker niet gehandhaafd. Zonne bedjes zijn er veelste weinig ongeveer voor een kwart van de mensen die in het hotel aanwezig zijn. Bedjes aan het strand wel te huur voor 3 euro. Weing vertier en animatie voor de jongere reizigers onder ons. Door de corona regels gaos in de eetzaal maar personeel blijft vriendelijk maar zouden naar mijn menig efficiënter kunnen werken zodat het wat geleidelijker en soepeler verloopt. Hotel heeft goede lokatie en ziet er verzorgd uit. De kamer van het oude gedeelte is schoon en zou niet misstaan in de jaren 70/80 style. Zeker niet meer dan een 2 a 3 sterrenhotel!!

Gereisd met partner in juli 2020

• 5Haasnoot01-08-2020

chaotisch

De eerste indruk die ik had toen ik aankwam was verschrikkelijk!! We kwamen aan na een lange vlucht, moesten onszelf inchecken, kregen geen kamer tot 15:00 en stond een lange rij voor de lunch. na uiteindelijk de kamer te krijgen was ie erg oud en de airco was kapot dus lag de kamer binnen de kortste keren onder t water. het zwembad was geen doen alle bedjes waren om 07:30 allemaal al weg en kon je de hele dag niet bij t zwembad liggen, nou dan maar naar t strand: iedere dag 3,- per bedje gaat hard als je al met zn 4en ben. en het ergste was nog het eten, sommige dagen hadden ze niks voor kinderen. zaten al die kinderen daar maar met een berg kale pasta omdat ze niet eens patatjes konden bakken. het personeel is erg beleefd en behulpzaam maar ik zou het niemand aanraden, als je twijfels ga niet voor deze! de rijen bij het eten zijn ook lang en dan heb je ook nog eens vies eten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    6M11-10-2019

Teleurstellend, we hadden er meer van verwacht.

Wanneer je al een keer eerder in Turkije bent geweest, stelt de all inclusive hier niks voor. Elke dag hetzelfde. Het buffet in het restaurant is echt krap opgesteld. Gerenoveerde kamers zijn zeer slordig afgewerkt. De schoonmaak vergat regelmatig het wc papier bij te vullen. Er zijn geen stopcontacten beschikbaar in de kamer. Heel veel katten op het resort. De strandbedjes horen bij het hotel, maar moet je 3,00 per stuk voor betalen. Kos-stad ligt op 10 min fietsen en is zeker de moeite waard. Een boottocht met "Princess Diana" is ook super leuk om te doen en kost maar 25,00 p.p. incl lunch. Kos is leuk voor 1 vakantie, maar wij zullen niet zo snel weer terugkeren en zeker niet naar dit hotel.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 6Dhr R.15-09-2019

Pas op met wifi kopen.

Appartementen raken wat verouderd, voor wifi op kamer moet worden betaald. ( 5 euro voor 25 uur ) Echter bij uitzetten van je wifi en zelfs bij volledig uitzetten van je tablet of telefoon loopt de tijd door. Weg geld en opnieuw code halen bij receptie en betalen.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Marjolijn18-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Hotel heeft een mooie ligging, direct aan het strand. Animatieteam was fantastisch, kinderen vermaakten zich de hele dag. Hebben iedere dag geluncht en gedineerd in de taverne aan het zwembad, maar dat was omdat wij zelf liever niet in een groot restaurant zitten. Er was altijd plek. Gaan zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Schipper13-08-2019

Nooit meer .kunnen niet tippen aan Turkije eten

Druk hotel met veel te kleine zwembaden van 1 meter diep. En niet schoon .en slechte all inn formule drankjes smaken naar niks strandt mooi maar betalen voor de bedden .echt heel erg verouderd de kamers .animatie is echt triest .nee voor dit geld is Turkije 10 x luxer en beter

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9hsb08-08-2019

Geweldig hotel! Zou zo weer teruggaan.

De ligging van het hotel is uitstekend. Mooie tuin met prachtige zwembaden. De bungalows zijn ruim en schoon. Kos-stad is lopend prima te bereiken (en anders huur je zo een fiets of auto). Het eten is geweldig, personeel is vriendelijk. Zelfs in het hoogseizoen zijn er genoeg ligbedden beschikbaar. Het animatieteam doet het erg leuk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

Hotel Atlantis info