Hotel Astron

• Vertrekt vanaf Eindhoven
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

In Hotel Astron op Kos zijn veel Nederlanders te vinden, wat zorgt voor gezelligheid. De kamers zijn schoon en mooi ingericht. Inbegrepen bij de prijs zit een lekker en uitgebreid ontbijt en in de knusse achtertuin ligt een mooi zwembad. De ligging van het hotel is heel prettig, op loopafstand van de gezellige stad Kos en van het strand.

242 reviews over Hotel Astron

• 10Kos & Joanne23-08-2020

Een fantastische vakantie in een geweldig hotel!

Bij Hotel Astron is al het personeel uitstekend en altijd vriendelijk. Ze doen extreem hun best om het iedereen naar hun zin te maken. Het hotel is schoon en ze beschikken over een groot en erg mooi zwembad. Een betere ligging kun je niet hebben in Kos-stad. Het uitzicht op de haven is ook fantastisch! We kunnen iedereen dit hotel aanbevelen.

Wij komen zeker nog een keer terug! Groetjes Kos & Joanne

Gereisd met partner in augustus 2020

• 2019
    9Ton Noordoven20-10-2019

Wij komen nog wel eens terug.

Heel vriendelijk personeel. Prima ontbijtbuffet. Goede ligging. Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken. Kleine kluisjes meer voor papieren enz. fototoestel kan daar niet in. Badkamer is aan een opknapbeurt toe, wel schoon. Wij hebben het prima naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 7Odette14-10-2019

Eens maar nooit meer!

Had hoge verwachtingen van dit hotel. Maar vond het erg tegenvallen. Pluspunten waren de schone kamers en brede bedden (2x 1 meter breed), het zwembad en uiteraard de ligging pal aan de haven. De minpunten waren de gedateerde kamers die propvol staan met meubels die niet te gebruiken zijn. Wij hebben op dag 1 al die meubels tegen de muur opgestapeld. De badkamer is zooooo klein dat je op de wc klem zit tussen bad en wastafel. Je zelf aankleden in de badkamer is onmogelijk. Het zwembadterras is gewoonweg smerig, veel zonnebedjes doorgezakt en hoewel het meeste personeel zeer vriendelijk is, is de dame bij de poolbar de chagerijnigheid zelve. (Overigens samen met de dame bij het ontbijt en de bar overdag). Mijn man is met zijn blote voeten bij het zwembad in uitgekauwde kauwgom gestapt. Bij godsgratie kreeg hij 2 servetje... nee, hulpvaardigheid was er niet te vinden. Ontbijt was goed.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Inge21-07-2019

Super! Aanrader.

Super accommodatie . Goed ontbijt. Erg schoon en vriendelijk personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 10Joke10-07-2019

Mooie accommodatie waar iedereen zich welkom voelt

Wat een heerlijk verblijf!! Gezellig, schoon en Top personeel. Hier komen wij zeker nog een keer terug!!

Gereisd met partner in juli 2019

• 9Petra07-07-2019

Heerlijke vakantie

Het hotel ligt op een mooie plek aan de haven. We hadden een kamer aan de achterkant met zwembadzicht. Daar hebben we geen geluidsoverlast gehad van de drukte aan de haven. Tevens weinig tot geen overlast van geluid op de kamer. De kamer is niet groot maar voldoet aan alles. De badkamer is goed voor mensen met een normaal postuur want anders is dit erg klein. Douchen doe je in bad en waterstraal en watertemperatuur zijn goed. Het beschikt over een heerlijk zwembad waar je lekker kan afkoelen. Daar is ook een extra wc en 2 douche mogelijkheden. Voor het ontbijt is voldoende keus. Personeel is erg vriendelijk en werken hard. Voor een auto huur via het hotel heb je alleen je rijbewijs nodig. Visa niet. Het was voor ons heerlijk een vakantie om op terug te kijken.

• 9Ch van Buul05-07-2019

Gemoedelijk en laagdrempelig

Gezellig eenvoudig maar schoon hotel. Geweldig en behulpzaam personeel. Centrale ligging. Zal er zeker terugkomen

• 9bianca28-06-2019

voor herhaling vatbaar

mooi hotel, goed ontbijt buffet, zeer vriendelijk hotelpersoneel

• 9Bianca24-06-2019

Geweldig.leuk bijzonder

Een goed en mooi hotel .zeer vriendelijke mensen. Kleinschalig maar dat maakt t hotel zo bijzonder. Ontbijt is zeer goed en gevarieerd. Mooi zwembad met eet en drink gelegenheid. Ik kom hier zeker nog een x terug en beveel zeker dit hotel aan !!

• 8Gea03-06-2019

Prima!

Prima hotel. Wij hadden een kamer met een geweldig uitzicht op de haven. Een heerlijk weekje Kos gehad.

Gereisd met partner in mei 2019

Hotel Astron info