Hotel Apollon Windmill

GriekenlandKosKos-Stad

We hebben een aantal aanbieders voor Hotel Apollon Windmill voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 21 reviews
+21/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 21 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer hotel infoTonen op kaart

21 Reviews over Apollon Windmill

• 9M.S08-10-2021

Volgend jaar weer

Eind september / begin oktober verbleven wij voor de 2e keer in het windmill hotel. Personeel is ontzettend aardig. De barman die overdag bij het zwembad staat maakt er een spelletje van om te raden wat je te drinken komt halen. De barvrouw in de avond brengt zelfs je favoriete drankje aan de tafel zonder te bestellen. Wij vonden het ontbijt heel erg lekker en hadden zelfs om dag 13 moeite om een keus te maken. De lunch en avondeten is in het grote Apollon hotel, hier loop je binnen 5 minuten naar toe via een leuk tussendoor wegetje. Ze werken met thema avonden. Wij vonden vooral de Griekse en Chinese avond heel lekker. De Mexicaanse avond was niet zo ons ding, maar ook op deze avond was het gewoon mogelijk om iets te pakken wat wel in de smaak valt. De kamers waren mooi, schoon en ruim. Het is een aanrader om voor de hele periode een fiets te huren, je bent dan met 10 minuten in Kos-stad. Wij gaan volgend jaar weer!

• 10Maria23-09-2021

Geweldige kamers, heerlijk eten en personeel zeer vriendelijk

• 5Arwaldo Fioole10-08-2021

Kwalitatief uitermate teleurstellend

Afgelopen maand, 10 dagen hier verbleven…bij aankomst netjes opgevangen in het windmolenpark hotel en een kamer toegewezen gekregen. Aangekomen op de kamer zaten er geen batterijen in de afstandsbediening. Ook kost de WiFi 3 euro per dag welkom in de tijd van nu. Om te eten moet je naar het naastgelegen apollon hotel. Bij aankomst in deze eetzaal neemt je trek gelijk af bij het ruiken van de geur die er hangt. Als je kijkt bij het eten is er weinig keuze en ziet het er zeer onsmakelijk uit. Ik zou dat eten aan mijn huisdieren nog niet voorschotelen. U heeft de ruime keuze uit 7 gerechten….waarvan 4/7 aangebrand of nog rauw zijn, ook het drinken bestaat van 75% uit water. Dat viel dus heel erg tegen. Wij hebben er voor gekozen om elke avond in het stadje te gaan eten en dat is wel een aanrader. Verder kwa schoonmaak en service een prima verblijf gehad.

• 9Arjan03-10-2019

Fantastische

Super gezellig en mooi hotel voor herhaling vatbaar personeel is erg vriendelijk men wens je elke morgen netjes goedemorgen en eigenlijk is hen niets teveel. Elke dag een super schone kamer .Het enige kleine ngo puntje is dat het eten in het nabij gelegen hotel erg goed is maar waar je het eet is het ongezellig met een kantine. Aanrader is het Italiaanse restaurant wat in het hotel zit hier kun je een avond eten reservering is verplicht. Wij hebben super genoten en raden dit hotel ook zeker aan

• 10Fes Breda27-06-2019

Fijn rustig hotel.

Mooi rustig gelegen vrijwel gloednieuw hotel. Ruime kamers, fijne airco (maakt geen geluid), fijne douche. Hotel ligt niet aan de weg, dus geen last van verkeer en ronkende bussen voor de ingang. Geen muziek aan zwembad. Geen animatie, heerlijk. Voldoende heerlijke bedjes aan zwembad. Personeel over het algemeen heel aardig. Met de name de jongen achter de bar s ochtends (Ares?) verdient een compliment. Prima ontbijt in Windmill hotel. Lunch en diner in het nabij gelegen Apollon Hotel, te bereiken na paar minuten lopen over een mooi pas met prachtige bloemen en planten. Eten en drinken perfect. Bar bij Apollon s avonds gezellig, met vaak goede muziek (classic rock). De mooie en aardige Katarina achter de bar werkt voor 3 man, groot compliment voor haar. Gasten uit alle landen. Kos stad binnen enkele minuten te bereiken met de fiets. Als je na 23u nog wat wil drinken paar leuke bars in de buurt. Strand op loopafstand.

• 7Fenna van der molen24-10-2018

Ik niet weer

Het is niet echt een fiets eiland wat ze zeggen Je hebt 1 fietspad van links naar rechts dat is het

• 8Joel18-10-2018

Prachtige kamers!

We zijn de eerste 2 weken van oktober hier geweest. Dit nieuwe gedeelte is in mei 2018 geopend (op terrein vm. Boheme hotel). De kamers zijn erg mooi. Je komt binnen in een kamer met een slaapbank. Vanuit deze kamer heb je toegang tot een keurige badkamer met regendouche en aparte slaapkamer. Alles is heel nieuw en netjes, bovendien stille goede airco's in beide vertrekken.

Het eten is in buffetvorm bij het nabijgelegen Apollon Hotel. Dit is met een kleine wandeling 200-300m door een soort tuin te bereiken. De eetzaal is nieuw en netjes ingericht evenals het buffet. Vooral de salade-, en toetjes bar springen er positief uit: zeer uitgebreid! Buffet is prima, live cooking vonden we wat tegenvallen (weinig keus en niet op verzoek). Apollon Hotel zelf is wat ouder, en een wat meer typisch "all-in" hotel.

In het Windmill gedeelte zit overigens ook een bar en staan de hele dag door hapjes. Goed geregeld en met zeer vriendelijk personeel.

• 9Maaerje13-07-2018

Super!

Hele mooie kamer die goed werd schoongehouden. Airco goed, bedden goed, mooie douche etc. Boven onze verwachtingen. Zeer tevreden. De lobby was mooi en er stonden versnaperingen. Drinken kon je aan de bar halen. Het zwembad was ook helemaal prima. Werd ook goed schoongehouden. Wij zijn zeer tevreden. Eten was bij naastgelegen Apollo hotel en ook prima. Heerlijke salades en toetjes. Alleen de koffie mocht wat sterker. Verder alles prima. Personeel was erg aardig en vriendelijk. Je krijgt echt waar voor je geld.

• 7Ellen10-07-2018

Leuke vakantie, maar eenmalig

Gemoedelijk hotel met vriendelijk personeel. Het bijgebouw waar wij zaten was erg verouderd en versleten,net als de handdoeken. Dit was in groot contast met het hoofd gebouw. Dat zag er mooi en nieuw uit, maar mag nog wel een gezelliger aangekleed worden. De maaltijden worden in het naast gelegen hotel Apollon geserveerd. Dit is een klein stukje lopen, Apollon hotel is groter en drukker, de eetzaal was dan ook druk, maar eten wordt wel continu aangevuld. De eetzaal zag er ongezellig uit als een grote kantine, buiten kon je wel gezelliger zitten. Variatie van de avond maaltijden was niet super uitgebreid, maar wel voldoende keus. Ontbijt goed met oa gebakken eieren/pannekoekjes en yoghurt Zwembad was rustig en er werden GEEN handdoeken klaargelegd om bedden te bezetten. Strand was aan te lopen en Mylos beachbar was erg gezellig. Aanrader is om op t eiland fietsen te huren.

• 9Diana de kok14-06-2018

Fantastisch wil graag terug.

Vriendelijk ontvangst. Mooie kamer hij was ruim met voldoende opruim mogelijkheden en een ijskastje plus televisie. Ik was zeer verrast zat in gerenoveerd gedeelte wat echt schittert was. Voor al de planten die ook nog in aanleg waren. We moesten naar het naast gelegen Apollon hotel voor het eten wat echt voortreffelijk was en uitgebreid personeel was vriendelijk en behulpzaam. Enigste min puntje was dat je de douch niet goed afgesteld kreeg nadat het drukker werd maar dat mag de pret niet drukken. Kos stad zelf was makkelijk bereikbaar wij hadden een fiets gehuurd en dan ben je er met 10 minuutjes. Ook een quad gehuurd om het eiland te verkennen . En dan kom je zelfs schildpadden tegen. Dus al met al geef ik het een 10 met een griffel.

Hotel Apollon Windmill info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

• All inclusiveBeschikbaar