Hotel Aegean View

Griekenland, Kos, Kos-Stad

6.8Voldoende

• Animatie
  • Sauna

Vakantie vieren op het Griekse eiland Kos met een prachtig uitzicht? In Hotel Aegean View ben je aan het juiste adres. Dit hotel is gelegen op een berg en vanaf de top heb je een panoramisch uitzicht op Bodrum (Turkije). Verwacht geen super luxe en modern hotel, maar een hotel met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Het vriendelijke personeel ontvangt je hier met open armen. Ben je benieuwd wat dit hotel nog meer te bieden heeft? Lees dan even met ons mee.

In Aegean View verblijf je op basis van all-inclusive, maar dan op een unieke manier. Elke ochtend kun je reserveren bij een van de drie restaurants die het hotel rijk is. Zo kun je ‘s avonds aanschuiven voor een diner dat helemaal voldoet aan jouw wensen. Volgens reviewers is dit ideaal, want je eet gevarieerd en het hotel gaat op deze manier voedselverspilling tegen. Weet jij al of je voor vis of een verse steenoven pizza gaat?

Aegean View Aqua Resort is geliefd onder gezinnen met kinderen. Een belangrijke reden? Het aquapark. Naast verschillende zwembaden vind je hier waterspeeltoestellen, glijbanen en een apart kinderbad. Terwijl de kinderen van de glijbaan roetsjen, ontspan jij als ouder op een ligbed in de zon. Op de zonneweide is er altijd genoeg plek.

Op zoek naar nog meer vermaak? Voor de kids staat er een animatieteam klaar dat ‘s avonds vaak een minidisco organiseert. In de tussentijd kunnen jij en je partner mooi plaatsnemen op het terras en een drankje halen aan de bar. Jullie schrijven wel dat het soms druk kan zijn bij de bar en je dan even moet wachten op je favoriete drankje. Gelukkig is het vakantie en heb je geen haast.

Kamers

Een deel van de hotelkamers van Hotel Aegean View is hoger gelegen op de berg. Verblijf je hier? Dan hoef je niet elke keer de klim naar boven te maken, want het personeel brengt je graag naar je kamer in een golfkarretje. Verder zijn de hotelkamers in Aegean View ruim en schoon. Houd er wel rekening mee dat een deel van de hotelkamers nog niet gerenoveerd zijn en daarom wat verouderd zijn. Wil je zeker zijn van een gerenoveerde kamer? Geef dit dan aan bij je reservering.

Ligging Hotel Aegean View, Kos

Hotel Aegean View heeft een heerlijke ligging wanneer je op zoek bent naar rust. In de directe omgeving is er namelijk niet heel veel te doen. Wel sta je binnen no time (600 meter) op het strand. Ook de bruisende hoofdstad van het eiland kun je gemakkelijk bezoeken. Kos-Stad ligt op 3,5 kilometer afstand van Hotel Aegean View en bereik je met de shuttlebus. Ben je sportief? Dan kun je dit stuk ook heel goed op de fiets afleggen. Kos-Stad is een gemoedelijke plaats aan zee. Je struint hier door smalle straten, langs witte Griekse huizen en over gezellige pleinen. Breng een bezoek aan de haven of koop leuke souvenirs op de markt. Houd je van cultuur? Dan wil je de archeologische vindplaats Agora bezoeken. Hier kun je heerlijk ronddwalen en ruïnes spotten.

En ben je enthousiast over dit hotel? Wacht dan niet langer met het boeken van je vakantie naar Hotel Aegean View op Kos.

1281 reviews over Hotel Aegean View

• 8liliane soenens25-02-2020

Goed hotel

• punt, Mooie ligging- eten was goed- zwembad in ordre
    • punt geen sauna

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 4Dolfijntje21-01-2020

Slecht, nooit meer!

Het resort heeft enorm veel achterstallig onderhoud en door de crisis van de aardbeving is er het geld niet voor om het op te kapoen. Opgeknapt zou het een schitterend resort zijn. Wij hadden een zgn gerenoveerde kamer. Alles maar dan ook alles was los of kapot, alleen het bed was in orde. De badrand viel er vanaf wat daaronder zat was nog te smerig om op te noemen. De kraan moest een half uur lopen voordat er eens lauw water uitkwam. Klagen aan de receptie over iets werd als lastig ervaren. De prijs was laag maar daar kreeg je ook de kwaliteit naar. Voor ons geen Aegean Vieuw meer.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 2019
    8Koen Corstanje28-10-2019

Prima hotel met achterstallig onderhoud

Hotel Aegean View heeft een prachtige ligging op een berg met een mooi uitzicht richting Turkije. Wij verbleven op een hoger gelegen kamer en werden telkens netjes met een golfwagentje naar boven en beneden gebracht. In de omgeving van het hotel is niet veel te doen, maar vanuit het hotel rijdt er meerdere keren een shuttle bus naar Kos. Het eten is niet heel bijzonder, eten is warm en show cooking lekker, maar wat in de bakken ligt is bijna dagelijks hetzelfde. Wat erg jammer was, was dat alleen het hoofdrestaurant tijdens ons bezoek geopend was en de rest al gesloten. Het systeem met reserveren is erg handig, je kan direct voor je hele vakantie reserveren. Er zijn veel zwembaden op het resort. Het kinderbad in het aquapark verdiend echter wel een opknapbeurt. Ook zou de bodem vaker schoon gemaakt mogen worden. Wij hadden een ruime kamer, ook hier wel achterstalling onderhoud. Schoonmaak dagelijks prima. Al met al prima vakantie!

• 6Niels28-10-2019

Matig

Onze kamer was schoon, en werd goed schoon gehouden. Maar we hadden wel last van veel mieren op de kamer. De zwembaden waren te koud voor mijn zoontje. Het eten was wel oke voor de prijs die we betaalden, maar niet heel bijzonder. De cocktails en drankjes smaakten goedkoop. Evengoed een leuke vakantie gehad, maar dit hotel kan echt beter.

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 3Peters27-10-2019

Niet naar toe gaan!!!

Nooit meer. Vieze kamers. Uiteindelijk kregen onze zoon en zijn vriendin een andere kamer. Onze kamer was óók niet schoon, maar minder schimmel. Douchen moet je in het bad. Het douchegordijn stonk, niet normaal. Na douchebeurt en na 'grote boodschap' kwam water uit het putje (midden vloer badkamer). Nergens is het goed schoon. Bar niet, restaurant niet, zwembad niet, ligbedden niet. Veel onvriendelijke medewerkers. De Nederlander van het entertainment is een topper. Door hem hebben we nog een gezellige vakantie gehad. Het zwembad is verschrikkelijk koud, niet normaal. Er zit dan ook niemand in het water. Eten is eentonig en zonder bezieling. We hebben geen honger geleden, maar ik was blij dat we maar een weekje verbleven. Tussendoor in Kos stad gegeten. We zijn echt geen zeikers, maar dit is het eerste hotel waar wij van zeggen: NOOIT MEER!!!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2019

• 8Musje23-10-2019

Prima vakantie gehad!

Op zich een prima vakantie gehad. De eerste kamer die we toegewezen kregen, was redelijk ver gelegen en bevatte een kakkerlak. De meneer die onze koffers bracht, belde direct de receptie, waarna we zonder problemen een andere kamer kregen dichterbij. Wel wat verouderde kamer, maar verder netjes in orde. Goed bereikbaar door 2 trappen, wat ik niet als vervelend heb ervaren (wat lichaamsbeweging in een vakantie waarin je veelal lui bent, kan geen kwaad ;-)). Zwembaden prima, het zwembad bij het waterpark heeft wat onderhoud nodig, maar was wel schoon. Personeel is top! Eten prima! Inderdaad voor het eten moeten reserveren, maar dit kon je aan het begin van de vakantie doorgeven voor de rest van de week. Geen probleem wat mij betreft. Rij bij de bar ‘s avonds viel best mee. Al met al hebben wij een goede vakantie gehad.

FOM, General Manager, 25-10-2019

Dear Musje, Thank you for your review and for your time to share it. We are happy to know that you enjoyed your holidays at our facilities. Your comments are much apreciated!

We will be more thatn happy to receive you again at our facilities and assist you with our utmost atention.

Sincerely, Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

• 5Peter Wolf16-10-2019

Zeker geen volgende keer

Dit is de eerste keer dat ik de moeite neem om een review te schrijven betreffende een vakantie, maar gezien de reactie van het management van dit verblijf doe ik het toch. Ongelooflijk dat veelal dezelfde punten terugkomen; zwembaden slecht onderhouden, zwemkleding en haren die groen uitslaan, losse vloer, losse verlichting en armatuur in het zwembad( levensgevaarlijk). Wachten bij de bar, afhankelijk welke kamer je had, sterk verouderd en slecht onderhouden en schoongemaakt. En dan maar reageren dat je je niet in de kritiek herkent en de mensen gek zijn, schandalig. Wij hebben ons prima vermaakt, maar dit resort is het geld dat je ervoor betaald absoluut NIET waard. Personeel was overigens wel uitstekend!!! Werken ontzettend hard en doen er alles aan om het de mensen naar de zin te maken. Hier zou het management en eigenaar een voorbeeld aan kunnen nemen. Nu maar wachten op de reactie dat de manager zich niet herkent in de kritie

FOM, General Manager, 25-10-2019

Dear Peter Wolf, Thank you for your time to share your feedback on Zoover concerning you holidays here with us at the Aegean View Aqua Resort. Reading your review thoroughly we are wondering why you did not report any of these problems you referred here at the reception desk. With a kind note we would like to remind you that we showed you and your family 3 different rooms and no one of them seemed to be up to your liking. Wat een prachtig resort! Onze kamer was een gerenoveerde kamer. Afgelopen week een topverblijf gehad in Aegean View. We had a 2/1 detached house with (almost private) pool at the door. Two large bedrooms each with its own air conditioning. Everything was very neat and was cleaned nicely. Prijs-kwaliteit zijn we zeer tevreden van deze reis. Het is een super resort met lief personeel en heerlijk eten. Animatie is goed. Kamers groot en schoon. Zwembaden netjes en schoon. En het eten voortreffelijk , smaak goed en veel variatie. Een aanrader dus !!! Het is een prima hotel en wij hadden een super familie huisje. The above comments are not mine, these comments are some of the many comments our esteemed guests made for their holidays here with us. You can find them on Zoover! With Kind Regards Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 4J&R12-10-2019

Voor ons nooit meer!

Kregen een oude vieze kamer met kakkerlakken. Melde dit bij de eigenaar die geïrriteerd reageerde. Hij stuurde een mannetje naar de kamer met een spuitbus. Een andere kamer gingen we niet krijgen. Na lang wachten en de foto's laten zien bij de receptie, uiteindelijk een andere kamer. Kamer was prima. Schoonmaak en onderhoud kon beter. Schimmel, vieze wc bril, vieze vloer en de handoeken oud met vlekken en gaten. Zwembad is ok. Ook wel aan wat extra onderhoud toe. Ook de ligbedjes waar de schroeven uit rollen. Er zijn geen douches bij het zwembad. Eten was prima. Weinig variatie maar goed op smaak. Personeel vriendelijk. Eigenaren daarentegen niet. Voor ons nooit meer.

DearJ&R ,

Thank you for your time to share your review but it would me more helpfull for us if you had given your name so we can find your reservation and check your report and remarks better.

Please do not hesitate to contact us in order to give us more details. With KInd Regards Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

Gereisd met partner in september 2019

• 9Familie Sterk uit Diemen03-10-2019

Wederom perfect

Vandaag teruggekomen van wederom een heerlijke vakantie in dit hotel. Na een kamerwissel zonder probleem weer een top vakantie gehad. Het eten was prima, de animatie gezellig en vooral niet opdringerig, het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam, schoonmaak top. Al met al niks te klagen en we weten het zeker volgend jaar weer.

FOM, General Manager, 07-10-2019

Dear Familie Sterk uit Diemen,

Thank you for this grate review and your kind comments which are the best award to all our team. We are very happy to know that you had such a great holiday experience at our facilities and that we managed to find our way to your holidays! It will be our pleasure to receive you again at the Aegean View Aqua Resort and make sure that you will have another memorable holiday experience!

Sincerely Theodosiou Katerina Front Office Manager Aegean View Aqua Resort

Gereisd met partner in september 2019

• 3Constance27-09-2019

nooit meer

Nou 3 maal verwisseld van kamer bij badkamers overal schimmel nou voor mij nooit meer

GM, General Manager, 28-09-2019

Dear Constance,

Between all the fresh vegetables, fresh meat, fresh cheese variety. Three different restaurants, 4 different show cookings, 3 bars, 9 pools you could not find anything to your liking. Rather you rated yourself, not the hotel and you have turned the page from an information tool into a blackmail tool.

With Kind Regards

Gereisd met vrienden in september 2019