Kos-Stad / Lambi e.o.

We hebben een aantal aanbieders voor Kos-Stad / Lambi e.o. voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Kos-Stad / Lambi e.o.

Neckermann

Weer & Klimaat Kos-Stad / Lambi e.o.

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)13°12°15°18°22°27°30°29°27°22°18°13°
Min. temp. (℃)10°12°16°20°22°22°20°16°13°10°
Zeewatertemp (℃)16°16°17°17°19°21°22°25°25°23°20°18°
Dagen regen119740000061010

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Helemaal TOP!

Rob van Beek
    10-9-2019

Heerlijk 12 dagen in Kos stad geweest, heerlijk weer vriendelijke mensen en lekker eten wat wil een mens nog meer. Een dag gaan varen met de Christina, dit schip heeft niet de hele dag de disco op 10 staan en was in ons geval ook niet helemaal volgeboekt zodat je ruimte genoeg had. Heerlijke dagen op het strand doorgebracht bij Tarzan Beach (probeer daar het broodje kipgyros eens of een salade) gezellige muziek en een leuke crew die je het echt naar de zin probeert te maken. Aanraders om in de avond te gaan eten, ga je in de stad ga dan naar Ambrosia echt een familiezaak helemaal top. Wil je een beetje meer naar het strand dan is Filarakia een aanrader, wel een beetje Hollands getinte keuken met een Griekse twist. Als je wat meer van het eiland wil zien huur een fiets, kan je de kilo's er weer aftrappen.

Gereisd Met partner in september 2019

Gezellige locatie

Familie Thomaes
    8-9-2019

Wij verbleven in Lambi (goed gelegen locatie). Direct vanuit het appartementencomplex tref je het strand met grof zand, fijne kiezel, helder water (waterschoentjes zijn niet nodig) en de winkeltjes/restaurantjes/pin-automaten. In 15 minuten loop je naar Kos-Stad (Haven). Loop ook eens via de zijstraatjes aan de kust, daar tref je vele gezellige restaurantjes (Kalymnos). Voor het echte uitgaansleven (een drankje doen) ga je naar Kos-Stad. Daar zit je 's avonds aan de mooi verlichte haven met Griekse sfeer. Kos is een echte fietsstad. Vanaf ons appartementen complex was er dan ook een fietspad te vinden, wat je helemaal naar Kos-Stad brengt. Opgelet! Deze locatie is niet echt geschikt voor de mindervalide en gezinnen met kleine kinderen (en kinderwagens). Smalle stoepen, tegels ongelijk, hele hoge stoepranden en roekeloos verkeer. Het Griekse eten is er heerlijk en er is zoveel keus (ook voor de kleintjes). Kos is een mooi rustig eiland.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2019

Fantastisch levendig eiland

Trijntje en Jan
    23-8-2019

Kos is een mooi fiets eiland Echte fietspaden zijn er in de omgeving van Kos stad Kos stad met zijn haven en mooie winkeltjes /terrasjes is zeker een bezoek de moeite waard Wie een excursie wil doen zijn de drie eilanden boot tour en de excursie naar nisyros aan te bevelen

Gereisd Met partner in augustus 2019

Geweldig

Joep Hooijmaijers
    4-8-2019

Heerlijke levende stad waar van alles te doen is, megaveel terrasjes en restaurantjes, lekkere kleine winkeltjes.... ligt aan het strand waar je heerlijk kan uitwaaien, zeker de moeite waard om er naar toe te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Heerlijke vakantie gehad...we komen graag terug!

Miranka van der Lee
    3-8-2019

3 weken vertoefd op Kos, waarvan 2 weken een auto gehuurd en werkelijk iedere uithoek gezien. Op plekken geweest waar weinig toeristen komen. Wat een prachtig eiland. We komen graag weer terug. Kos stad geeft voldoende eetgelegenheden en souvenirwinkels....wel jammer dat ze zowat allemaal hetzelfde assortiment hebben. Zo ook de schepen in de haven die de dagtochten aabieden. Echt een aanrader om eens een dagje mee te varen naar de eilanden Pserimos, Kalymnos en Plati. Maar wat mij betreft mag er wat meer variatie zitten in het aanbod van boottochten.

Kos-Stad / Lambi e.o. scoort een 8,1 uit 10, op basis van 2272 reviews