Hotel Triton

8.7Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.500 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 433p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Logies en ontbijt
  • Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8.7Fantastisch

• Kinderopvang

49 reviews over Hotel Triton

• 2019
    10Merel11-09-2019

Echt een aanrader!!

Het hotel heeft ons op een positieve manier verrast. Prachtig uitzicht tijdens het ontbijt, en onwijs vriendelijk en gastvrij personeel. We verbleven hier acht dagen. Het ontbijt smaakte iedere ochtend goed, en hebben er zelfs twee keer 's-avonds gegeten. Verder heb je lekker airco op je kamer, een fijne douche en wordt je kamer iedere dag schoongemaakt. Kortom, wij zouden hier graag nog een keer verblijven! Echt een aanrader.

Tip: huur een scooter, zodat je het eiland kunt verkennen, en je ook mooiere stranden kunt bezoeken.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 9marjolein vd zwan26-06-2019

geweldig

Heel leuk trendy en modern hotel. alle gemakken voorzien , kamers wat aan de kleine kant. Ligging super en veel te doen in omgeving. Super fijne service en hotelperoneel.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    6Fam Koolhoven12-10-2018

Niet echt geweldig

Kamer 111 is 15m2. Dat is inclusief de badkamer. De wastafel lekt, de balkondeur klemt en de kluissleutel was zoek. Volgens de vriendelijke mevrouw achter de balie kwam dat door de aardbeving van 14 maanden geleden. De kamers met zeezicht liggen aan een drukke strandweg. Het verkeersgeluid wordt gelukkig overstemd door de airco. De minibar is een lege koelkast en de fles bubbels en de fruitmand van de folders en de foto’s op de site bestaan niet. Het ontbijt (07.00-10.00) is ronduit slecht. Om 0900 uur zijn de spiegeleieren en al het andere wat warm zou moeten zijn echt steenkoud en de croissants zijn op. Het enig positieve is de schoonmaak. Die is geweldig.

Gereisd met partner in september 2018

Geboekt bij vakantiediscounter

• Oude reviews

9Familie28-05-2017

Geweldig hotel!

Geweldige vakantie op Kos gehad en dat had zeker te maken met dit fantastische hotel! Hotelkamer was superschoon, niet al te groot maar dat maakte niet uit. Het had alles wat je nodig had, goede douche en een balkonnetje met (in ons geval) zeezicht. Het personeel is super vriendelijk en doet er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. Zeker een aanrader dit hotel!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8marianne5817-05-2017

goed hotel

Schone kamers iedere dag schone handdoeken lekker ontbijt diner goed maar weinig keus en italiaans kleine lift saaie lounge.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 9S. van Maanen02-11-2014

Fijn hotel, prima ligging

Wij hadden kamer 113: zeezicht, balkonnetje, straatkant. Kan 's avonds/'s nachts lawaaiig zijn maar met schuifdeur dicht (evt. airco aan), prima. Kamer ruim genoeg, goede bedden, badkamer met douche in het bad wat onhandig. Restaurant beneden: Ontbijt prima. Avondeten was lekker. We vroegen daar een keer eind van de middag om een drankje voor op ons balkon en dat was geen enkel probleem. Je bent zo op het grote plein of bij de burcht/havenkant.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9rink06-06-2014

geweldig

bij aankomst om middernacht werden we zeer vriendelijk welkom geheten we werden in geschreven en naar onze kamer gebracht nou kamer het bleek een halve etage te zijn 3 kamer en een grote badkamer kamer met zeezicht helaas door de bomen niet geheel vrij maar toch vanwege de tijd waren de winkels al gesloten maar op de vraag in het ondergelegen restaurant om een fles water kregen we deze zonder te hoeven betalen zo mee dit restaurant, Italiaans hoort bij het hotel daar word het ontbijt genuttigd dit is goed en uitgebreid, ik kan hier nog 10 bladzijdes aan vol schrijven Kos zelf is na een week genoeg ,als je niet voor het strand komt het is een vrij klein eiland wel erg mooi en zeer vriendelijke mensen mochten wij weer eens naar Kos toe komen zeker weer hotel triton tip 1 eten bij het restaurant in het hotel zeer tot zeer goed tip 2 aan de overzijde bij de bakker het lekkerste ijs van het eiland tip 3 ga eens mee met een excursie naar het vulkaan eiland

Gereisd met partner in mei 2014

• 8Janine Hopman01-05-2013

Top vakantie!

Heerlijke vakantie gehad op Kos met verblijf in hotel Triton. Moderne en schone kamers en vriendelijk personeel. Ontbijt is oké. Helaas geen zwembad aanwezig en geen strand voor het hotel, wat op sommige foto's wel zo lijkt. Dit is eigenlijk het enige nadeel. Maar daarvoor is het huren van fietsen een uitkomst. Het kost bijna niks en je bent zo op Lambi beach. Kos-stad is erg leuk. Ook hebben we een aantal mooie excursies gedaan. Nissiros en Bodrum zijn zeker de moeite waard. Ik zou hier best nog weleens terug willen komen. Kos heeft alle ingrediënten voor een geslaagde vakantie.

Gereisd met vrienden in april 2013

• 9Dennis28-06-2012

Uitstekende uitvalsbasis voor Kos Stad eo.

Eenvoudig maar mooi hotel, net naast de haven van Kos-stad, en net buiten de echte drukte. Hotel en kamers zijn schoon en verzorgt. Personeel is vriendelijk en erg behulpzaam en doet wat mogelijk is om je verblijf aangenaam te maken of problemen op te lossen.

Kamer was schoon (suite) alles werkte, en dagelijkse schoonmaak was prima! Verhalen over gehorigheid herken ik niet (onze kamer zat aan de zijkant, niet de straatkant) aangezien het goed is geïsoleerd, prima geslapen. Bedden wat hard, maar prima. Ook kussens zijn goed. Alleen de föhn is wat zacht (handig om te weten voor de dames).

Locatie is aan straat/strand, maar zoals overal op Kos; huur een auto of -beter- een fiets om je plekjes te ontdekken!

Het ontbijt is na een paar keer wat sober, maar prima; verse broodjes, fruit, yoghurt, muesli, cruesli, koffie, thee. Helaas geen verse jus, maar zoals overal aangelengd sap (erg zoet). Wel fijn; ontbijten doe je aan terras voor met uitzicht over zee.

Kortom: aan te bevelen!

Gereisd met partner in juni 2012

• 8jos cobussen12-09-2011

Prima hotel kort bij Centrum

Hotel Triton is een prima hotel kort ij het Centum van de gezellige stad Kos. Al vele jaren komen we op het gezellige eiland Kos, waarbij dit keer Hotel Triton onze uitvalsbasis is. Het is 5 minuutjes lopen en je zit op het gezellige plein voor de Agora. Triton is een vrij nieuw hotel,wat schone kamers heeft die niet al te ruim zijn, met een prima Italiaans restaurant, waar s'morgens een uitstekend gevarieerd ontbijt word geserveert.

Gereisd met partner in september 2011

Hotel Triton info