Appartement Theatrakis

Appartement Theatrakis
8,7

9 tips over Appartement Theatrakis

Lianne Weijer , 14-8-2014

Scooterhuur bij Motoclub in de Kanaristraat ( als je ze belt komen ze je ophalen)

Lekker en sfeervol eten bij Sophie's Restaurant direct aan/op het Lambistrand

ranger95, 29-1-2014
Op woensdag moet je sowieso naar Tarzanbeach want dan is daar een watermeloenparty, wel even reserveren.
Annabel van Schaick, 14-8-2013

Kosstad is erg leuk. Veel restaurantjes, barretjes etc.

Voor jongeren is er de barstreet, erg gezellig.

In de haven liggen booten voor verschillende excursies. Nyssiros is een bijzonder eiland met een vulkanische krater. Ook de duiktrip is de moeite waard.

Eefje Kool, 20-5-2013
Restaurant Ambrosia, hoek van Appelou en diagora sqr. Personeel is vriendelijk, ook zeer aardig en leuk tegen kinderen. Goed eten, smaken zijn authentiek. Ruime keuze in de kaart. Verandering van menu (bijv. geen rijst, gepofte aardappel ipv patat) is allemaal mogelijk.
Pieter, 22-7-2012
Straatje naast opgraving komt uit op pleintje met leuke restuarants
Fam. Schram, 15-5-2012

Broodje hamburger 'special' op het Theatraki-terras is zeer de moeite waard!

Uitstapje naar Nissyros (vulkaaneiland) is bijzonder, wel ontzettend warm! (ook half mei al!)

chris janse, 18-10-2011

Ontbijt was optioneel. Niet duur maar wel eenzijdig. Elke dag hetzelfde. Tip: genoeg supermarkten in de omgeving om zelf iets te halen en klaar te maken.

Goed eten bij IDEAL vlakbij de bazaar op het centrale plein. Lieve gastvrouw Zoe.

Bornie, 14-10-2011

Oud Phili bezoeken: het fort boven op de rosten een leuke tocht (denk aan de juiste schoenen) De boom waaronder Hippocrates les gaf in het centrum van Kosstad staat en één van de oudste bomen ter wereld is?

Een fietstocht (± 15km) naar de Thermisch bron Embrós Thérme, het laatste stuk gaat wel steil omhoog (voor ons tenminste) maar de moeite waard.

f.vanzijl, 30-4-2010

voor de voetballiefhebbers, kijk het WK hier:

gezellig nederlands cafe waar je ook heerlijk kunt eten

eet en feestcafe De hoek van Holland