Hotel The Aeolos Beach

8.2Fantastisch

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

Je kunt vanaf nu meer dan 5.600 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 535p.p.
  • Inclusief vlucht
  • Met Halfpension
  • Vertrekt vanaf Dusseldorf
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

44 reviews over Hotel The Aeolos Beach

• 2019
    8Laurie22-07-2019

Fijne vakantie gehad

Wij hebben een super fijne vanantie gehad op Kos. Hotel was in orde. Onze kamer was 1 van de ‘oudere’ bungalows. Proper maar toe aan vernieuwing. De airco werkte nier goed, dit was zeker een minpunt. Hij sprong vaak af en werkte maar tussen bepaalde uren. Het eten was lekker, genoeg variatie. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben een zeer ontspannende vakantie gehad in The Aeolos Beach hotel.

Gereisd met partner in juli 2019

• 8Gerrit23-06-2019

Een fijne vakantie gehad een echte aanrader .

Aeolos Beach ligt dichtbij Kos stad, zelf hadden we een auto maar per fiets is het ook goed te doen. De eerste dag kregen we een kamer in het hoofdgebouw terwijl we een bungalowtje hadden geboekt. De manager vond dit een upgrade maar dat was het absoluut niet, trap hier ook niet in . Wij kregen de volgende dag wel wat we geboekt hadden en dit was echt perfect. Ook het eten was goed met een uitgebreid ontbijt / avondeten en vriendelijk en behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 2018
    9Wijlinde Hartog02-10-2018

Geweldig

Heerlijke vakantie gehad in Aeolos Beach. We kwamen heerlijk uitgerust thuis en hadden ook echt vakantie gehad. Personeel was vriendelijk & hielp uitstekend. Elke dag schoon kamer en heerlijk eten! Lekker dicht bij het centrum, met de fiets goed te doen. Met de bus overigens ook heel makkelijk en niet duur. Wel was het strand bij het hotel niet echt geweldig, maar een paar km verderop heb je een heerlijk gezellig strand wat overigens ook goed te fietsen is. Met 1 woord Fantastische vakantie gehad. Zeker de moeite waard.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Anton21-09-2018

Voor herhaling vatbaar, kom zeker terug

Prima hotel maar enkele punten kunnen verbeterd worden. ALL-incl. stelt zeer weinig voor. Alleen maar waterachtige frisdrank en gewone koffie en cake en een lokaal biertje. Echte cola, alc drank, bier of bijv cappacino is betalen. Kluisje is betalen. Airco wordt centraal aan/uit gezet. WIFI is zeer slecht. Continu inloggen en na 1 minuut ga je eruit. Eten is zeer goed. Excellent bungalow is ruim en netje. Wel iedere nacht het rode label aan de deur hangen, soms komen ze al vroeg schoonmaken. De eetzaal kun je alleen per trap bereiken, de buitendeur - zonder trap - houden ze potdicht. Het hotel is uitgebreid aan de westkant met een aantal nw " Premium" bungalows met eigen zwembad en eetzaal, die hebben wel goede airco. Hotel heeft huurfietsen. E-bikes hadden wij gehuurd, even mailen en ze worden bij hotel gebracht en weer opgehaald ca 10 euro per dag. Direct antw per mail.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Ingrid08-06-2018

mooi hotel ,wel afgelegen

ligging geef ik een 9 op basis van vlak bij zee. Het in ongeveer 20 minuten met fiets afgelegen van kos stad <<<<<<<dus verder dan het hotel is er niks te beleven. Stoort je dat ,neem dan een ander hotel. Uitzicht,mooi , ze ,bergen ,zowel voor en achter kant. Er zijn nieuwe appartementjes die heel mooi in orde zijn. De badkamer is wat verouderd bij de oudere appartementen en ook in het hotel zelf. Heel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• Oude reviews

9fam kramer09-10-2017

topvakantie hier gehad!

goed eten, schone kamers en hotel. lekker eten en ontbijt. personeel ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 6Mariannr T21-08-2017

Geen 4 sterren

De ligging is fijn aan het strand maar het strand wordt slecht schoongehouden. Het ligt vol met afval en peuken. Het entertainment in de avond aan de bar gaat tot veel te laat door. Er staat tot laat in de avond iemand te schreeuwen in een microfoon en de muziek te lang veel te hard.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 7Annika19-08-2017

Prima verblijf

Wij hadden een bungalow met zeezicht, Prachtig uitzicht! De bungalow zelf is vrij simpel maar wel prima. Al verdient het mobilair we een opknapbeurt. Helaas werkte onze airco ook niet zo best. Hiermee zijn we naar de receptie gegaan en ze hebben ons uitstekend geholpen! Monteur geweest, paar keer gekeken op meerdere tijden (staat soms uit). Uiteindelijk kregen we dezelfde dag nog een ventilator. Dag erna werden we gevraagd om langs te komen bij de receptie, want ze wilde weten hoe het nu was. Ook de manager nog gesproken en als wij nog niet tevreden waren konden we ook nog van kamer ruilen. Personeel is dus echt heel vriendelijk. Het all-in vond ik wel wat karig. Er was eigenlijk maar één bar, want de bar bij de zee was betaald. De all-in drankjes smaakte nog wel eens anders dan normaal. en snacks waren er niet echt. De kwaliteit van het eten was goed. Ook redelijke variatie en werd goed bijgevuld, maar ik wel weinig keuze. Ook het restaurant is aan de kleine kant. Goed hotel, maar net geen 4*.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 4Rijnders19-08-2017

Geen aanrader

Hotel ligt erg afgelegen. Kamers zijn erg simpel en harde bedden. Personeel was wel erg vriendelijk en behulpzaam. Buffetten waren erg simpel weinig variatie. Een cola'tje in hotel was €3,10. Was wel erg lekker het strand/zee bij het hotel alleen nadeel was de stenen in het begin van de zee.

Wij waren blij dat we een auto hadden gehuurd vanuit Nederland zodat we naar Tigaki konden rijden, gezellig plaatsje met eettentjes ect.

Ik zou het niet zo snel aanraden aan iemand.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8jan29-07-2017

geen 4 *

Prachtige lekkere buffetten Drank(all inn) liet te wensen over,ook geen snacks te verkrijgen Kamer basic maar proper

Gereisd met partner in juni 2017

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk