Appartement Tasos

Appartement
Appartement Tasos
7,6

321 reviews over Appartement Tasos in het Nederlands

Prima hotel fijne ligging wij hadden echt n grote ruime kamer met twee airco’s en balkons maar met n ieniemienie tv en keiharde bedden! Zwembad top alleen maar tot 18 uur beetje vroege sluiting. Mike is n aparte! Alles eigenlijk best oké maar hygiëne , verversing beddengoed en handdoeken moet beter. Waar wij echt last van hadden blaffende honden bij de buren de hele nacht. De touroperator doet er laks over maar is echt n vakantie domper! Kos is fantastisch leuk

Leuke accommodatie.

Marcelgouda Goudje
16-5-2018

Prima ligging en zeer schoon.Alles makkelijk te bereiken.Bedden iets te hard.Prima zwembad en als er iets niet in orde is lost Mike het gelijk op.Mischien iets vaker schone handdoeken.Volgend jaar zeker weer naar Tasos.

Fijne plek! Goede locatie, ruim appartement. Het is daar goed vertoeven met kinderen. Vriendelijke bediening/eigenaren. Met vriendelijkheid

en humor krijg je veel gedaan. De matrassen is alleen nog een verbeterpuntje.

rustig en netjes

janske
23-9-2017

Dicht bij centrum, fijn zwembad. Er wordt elke dag schoongemaakt. Jammer dat woonkeuken en badkamer inpandig zijn. Hard bed.

Wispelturig

Annechien
30-8-2017

De ligging is erg mooi en ook de buitenkant ziet er erg netjes uit. Bij aankomst werden we hartelijk verwelkomd door Mike (eigenaar) en hij was gelijk erg vriendelijk. Ook kon hij erg goed Engels. De kamer viel toch wel wat tegen. Je voelt je erg opgesloten in het keukentje, want er zit geen raam in. De bedden waren keihard en heb de hele vakantie met rugpijn gelopen. De wasbak is ook een aantal meer verstopt geweest, maar dat heeft Mike elke keer opgeslost. Ook de douche was niet erg voordelig. Het water was waardeloos. Het ene moment heet en het andere moment weer koud. Het ene moment een harde straal en het andere moment kwam er amper water uit.

Naarmate de vakantie vorderde hoe minder vriendelijk Mike werd. Hij begon telkens drinken op te dringen, maar water mocht ik niet hebben, want er is genoeg water in het zwembad.

Schone handoeken krijg je maar één keer in de week en ook toiletpapier krijg je zelden.

Het was een fijne, maar toch wel wispelturige vakantie!

Geen beste beurt.

Jordi
28-8-2017

Met 4 personen 2 weken naar kos. Eerste keer bezoek aan dit eiland. Indruk van buiten als je aankomt ziet het er op zich netjes en goed uit. Bij binnenkoms is die verwachting al wat minder. Eenmaal op de kamer slaat het humeur wel om. Hygiëne ver onder de maat. Schimmel in badkamer, gordijnen, koelkast, airco. Badkamer erg vies en ruikt naar urine. Toilet moet je deksel optillen als je wilt doortrekken. Douche spuit op plafond als je hem aanzet. Keukenblok inhoud erg vies. Koelkast dikke ijsvorming en smerig. Koffieapparaat en koker staan voor de grond er is geen stroompunt bij het keukenblok. Bedden zijn verschrikkelijk. Veren staan in je rug. En ook hier is de hygiëne niet prettig. Wij komen niet weer terug bij tasos. En vinden dit geen aanrader voor andere vakantiegangers. Voor het bedrag wat wij betaald hebben verwacht je wel een normaal appartement.

Fantastisch, wij hebben genoten

Thea Baltes
29-7-2017

Het is er zeer schoon, en de eigenaar Mike is zeer aardig Wij hadden een goed verblijf Voor herhaling vatbaar.Groot minpuntje was toch wel de harde matrassen, vooral dat ik een aandoening in mij rug heb. Het is beslist een aanrader!!!

Geweldig, wij komen zeker terug!

Ineke van der Wal
2-7-2017

Mooie ruim en vooral schoon appartement. Wij zaten aan de zwembad zijde. De keuken/kamer is appart van de slaapkamer en de badkamer is ruim genoeg voor 2 personen. 2 keer lekkage gehad in de stortbak van het toilet, dit werd direct opgelost. Bij het zwembad is het heerlijk toeven. De eigenaar, Mike, brengt je drankjes en je lunch bij je ligbed (die overigens zeer lekker liggen) en heeft altijd een praatje of een grapje. Het zwembad is super schoon.

De appartementen liggen dicht bij de kanaristraat en dolfinsquare. Er is in de buurt veel te doen en te zien. Wij hebben genoten en komen zeer zeker terug.

Fantastische ligging

Machteld de graaf
10-6-2017

Een weekje in appartement tasos geweest ,helemaal super hier ,erg schoon overal dichtbij ,alleen de bedden waren erg hard ,maar ondanks heerlijk geslapen ,wij komen hier zeker een keer terug ! En de eigenaar is een hele aardige man

Rust en familie gevoel.

Ruud van Aalst
18-5-2017

Heerlijk familie bedrijfje met oog voor klant.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tasos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tasos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tasos scoort een 7.58 uit 10 op basis van 321 reviews.