Appartement Sunrise

Appartement Sunrise
9,1

19 tips over Appartement Sunrise

Brenda-B, 30-6-2015
Alleen reizende heel erg welkom, veel repeaters, mensen die zich erg op hun gemak voelen bij een Nederlandse vakantiegangers bestemming.
Paul, 31-12-2014
Zeer aan te bevelen is visrestaurant Agkyra. Ligt vlakbij de aanlegplaats voor cruiseschepen. Adres: Averof 14 Kos stad.
Paul Beijerling, 28-12-2014
Met een e-bike kan je veel zien, kan je ook de heuvels in..

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

Myra, 30-9-2014
Restaurants in de buurt: Lithino, een restaurant met bruin hekwerk (kan het niet in het Grieks schrijven), Agkyra te bereiken met een fiets. Ik adviseer een fiets te huren, dan kan je naar Platani gaan (grieks/turks) restaurant Arab. Voor jonge gezinnen is kamer 11 uitstekend. Kamer 37 kijkt uit op het zwembad, kamer 32 kijkt uit op de speelplaats voor het appartementcomplex.
Petros, 21-9-2014
Het appartement onder het terras van de bar lag ideaal. Lekker koel, mooi . Voor het diner is het restaurant Olympiade een regelrechte aanrader. Heerlijk eten in een echt Grieks restaurant. Het personeel en de eigenaar geven je een thuis gevoel.
Jos.jansenoflorkeers, 11-9-2014

Fiets huren bij de fietsenwinkel op de hoek! je krijgt er korting als je vertelt dat je gast van Sunrise bent.

Fietsen maakt het net even gemakkelijker naar de stad te gaan - leuke uitstapjes in de stad en de buurt te maken. Vergis je niet: wel erg steil stuk naar de Therma!! - heb nog niemand met gewone fiets gesproken die het gelukt was helemaal naar boven te fietsen

Myra de Haan, 13-10-2013

Restaurant Lithino, Restaurant Arab in Platani, de vispicknick, de eilandentocht met de Santa Maria.

Zelf hadden wij, mn vriend en ik, een appartement boven het zwembad. Dat is ons uitstekend bevallen.

Paul, 30-9-2013

Aan te bevelen restaurant op nog geen 100 meter is Lithino. Tweewekelijks traditionele Griekse live volksmuziek (niet commercieel).

Prachtige dagexcursie (€ 25,00) is de drie eilanden boottocht met bbq aan boord en de vispicknick (€ 45,00) waarbij de gelegenheid wordt geboden je eigen vis aan de haak te slaan die later op de dag op de bbq terecht komt.

Mariska , 25-9-2013

Als je houdt van Griekse / Hollandse gezelligheid en gezelschap, dan is de BBQ een aanrader.

Deze wordt geregeld georganiseerd voor de gasten van het hotel.

fam hans cactusman, 3-9-2013

elke kamer heeft iets wat niet of wel ok is maar bij Sunrise kun je er wel even over praten ipv je blijven ergeren aan je frustratie over mischien iets pietluttigs wat zo op te lossen is..

bedenk ook even of je in de centrumdrukte wil zitten of rustig even erbuiten in Sunrise,huur in iedergeval minstens n fiets voor je gemak op t hoekje rechts schuin tegenover Sunrise,is voordeliger dan de anderen en net zo goede service.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet: