Appartement Sunrise

Appartement
Appartement Sunrise
8,6

276 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Fantastisch hotel met lieve medewerkers

Nico en Nancy
11-8-2018

Mooie gerenoveerde 2 kamer appartementen voorzien van heerlijke bedden en veel bergruimte, Op iedere kamer een flat screen tv met BVN tv kanaal, grote goed werkende koelkast. Dit in een mooie omgeving met geweldige lieve medewerkers. Wij waren hier van 23 juli tot 9 augustus 2018

Deze lieve mensen doen wederom alles aan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. De lieve dames van de huishoudelijke dienst maken iedere dag je kamer schoon. Lieve Kiki "jij bent echt het moedertje van het appartement".

De ober achter de bar Jani spreekt goed Nederlands en houdt van gezelligheid en een feestje. Het hotel word geleid door vader en zijn mooie dochter die er samen alles aan doen om de gasten een fantastisch vakantie gevoel geven. Niet voor niets komen hier de gasten jaarlijks terug.

Tot Oktober dan komen we weer ,

Nico en Nancy

Super vakantie

Pieter en jojanneke
2-8-2018

Was super gezellig. Hotel/ kamers zijn netjes en schoon. Zeer gastvrij. We gaan zeker nog een keer terug👍

Volgende keer weer!

Cindy
29-7-2018

Het is echt top! Schoon, vriendelijke mensen. Het voelt echt als een warm bad.

Mooie appartementen. Niet heel groot maar met alles erop en eraan. En hele fijne bedden (niet onbelangrijk lijkt me). De volgende keer als we naar Kos gaan boeken we zeker weer Sunrise!

Heel fijn!

Brenda
26-7-2018

Heel fijn gehad bij Sunrise. Het complex is zo mooi gerenoveerd! Wordt dagelijks schoongemaakt. Het personeel is ontzettend lief en betrokken, zeker voor kindjes. Het zwembad is niet groot, maar wel schoon en er is op ieder moment van de dag wel een ligbedje. Supermarkt dichtbij. BBQ-avond is een aanrader. Als je een lichte slaper bent, zijn oordoppen wel wenselijk. Met name de gangen zijn gehorig en doordat er gasten divers zijn (groepen jongeren, gezinnen).

Leuk in voor-seizoen en na-seizoen i.v.m nachtrust

Stefan en Silvana
6-7-2018

Wij hebben hier 12 dagen verbleven.

Zeer net appartement met voldoende ruimte, twee televisies (één op de slaapkamer en één in de zitkamer) verder een goed werkende airco waar ze wel de hoofdprijs voor vragen namelijk 8 euro per nacht...dat vind ik persoonlijk erg veel.

De net gerenoveerde kamers werden goed onderhouden dat liet niks te wensen over.

Het zwembad is aan de kleine kant ook heb je niet echt een leuk zitje aan het zwembad aangezien er simpelweg geen plaats voor is.

Het voelt een beetje alsof het zwembad wat weg is gestopt in een hoekje.

Het personeel en de baas zijn vriendelijk met een leuke barman die altijd voor je klaar staat.

Kamers zijn ERG gehorig ook zit er nogal wat jeugd (eind juni en de maand juli) met een beetje pech kost het je je nachtrust (nachtelijk zwemmen, deuren slaan, luidruchtig na thuiskomst stappen).

Leuk,maar ik denk niet dat we hier een tweede keer voor kiezen in juni-juli i.v.m. teveel jeugd.

Fantastisch, voor herhaling vatbaar.

John & Mieke
20-6-2018

Geweldig mooie appartementen, pas gerenoveerd, heerlijke bedden en ruime douche maar vooral lieve mensen.

Zij geven je het gevoel thuis te zijn!

Kim
15-6-2018

Wauw wat een gezelligheid hier! Personeel super vriendelijk! Gezellige bar en de appartementen waren ruim en netjes!

Fijne appartementen

Petra
10-6-2018

Sunrise is ons uitstekend bevallen. Een mooi gerenoveerd en schoon appartement. De ligging is iets buiten het centrum, maar met de fiets ben je zo in het centrum en bij het strand. Anna en Kiki en de barman zijn super vriendelijk en doen alles voor je! Kos-stad is heel gezellig. De stranden in de buurt zijn niet geweldig, klein met veel kiezels. De stranden aan de zuidkant van het eiland zijn een veel mooier maar daarvoor moet je wel een auto huren. Onze tip: Sunset in Zia onvergetelijk mooi en je kunt er heerlijk eten!

Geweldig

Ria
11-5-2018

Gewoon weer thuis komen .....en prachtig gerenoveerd!

Mensen zijn zo vreselijk aardig

Jan du Burck
30-1-2018

In 2016 was het complex nog niet gerenoveerd. In 2017 was de renovatie klaar en in 1 woord samen gevat...het is prachtig. Van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunrise scoort een 8.55 uit 10 op basis van 276 reviews.