Appartement Sunrise ***

Appartement Sunrise
Appartement Sunrise
8,5

266 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Mensen zijn zo vreselijk aardig

Jan du Burck, 30-1-2018

In 2016 was het complex nog niet gerenoveerd. In 2017 was de renovatie klaar en in 1 woord samen gevat...het is prachtig. Van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader.

Super

mila diemel, 3-1-2018

Het personeel was super vriendelijk en we voelden ons helemaal welkom. Daarnaast was de service ook heel goed, als je wilde kon je kamer elke dag schoon gemaakt worden. Alles was netjes en verzorgd en de airco werkte goed. De ligging is perfect, alles is dichtbij.

Wat een mooie appartementen en super lieve mensen

Nico en Nancy, 26-10-2017

Wat een mooie gerenoveerde appartementen in een mooie omgeving en geweldige lieve medewerkers. Wij waren hier van 12 tot 23 oktober 2018

Deze lieve mensen doen er alles aan om je een onvergeetelijke vakantie te laten beleven. De lieve dames van de huishoudelijke dienst maken iedere dag je kamer schoon met een brede glimlach. De altijd vriendelijke Kiki "jij was echt het moedertje van het appartement" De ober achter de bar Jani houdt wel van een feestje. Jani praat ook Nederlands en heeft het graag over ijsberen.

De aardige eigenaar die dol op de kindjes van Jani is, met zijn lieve mooie dochter maken het geheel compleet. Niet voor niets komen hier de gasten terug.

Al deze lieve mensen missen we nu al. Wij komen zeker in 2018 terug

In de directe omgeving is een grote supermarkt, warme bakker "ik raad de bolussen met chocolade aan" en slagerij te vinden.

Ik beveel de 3 eilanden tour boottocht, met Christina 3 Island Cruise. Op andere boten zit je vaak hutje en mutje gepropt. Ga zeker eens eten bij Avlogyros in het oude centrum in Kosstad

Kos is een fietseiland bij uitstek en zeker niet te vergeten een eiland waar je als toerist nog gerespecteerd word.

Bedankt, Nico en Nancy

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

Top hotel/appartement....echt een aanrader!

Michelle Hofman, 21-10-2017

Echt een Super hotel!!!

Onwijze lieve mensen en een gezellige top barman Jani, die Nederlands spreekt en gastvrouw Kiki....zo lief!!!! Ook de eigenaar en zijn dochter, zijn Top!!

Niet geheel onbelangrijk zijn de kamers...die gerenoveerd en super schoon zijn!! Elke dag komen er 2 lieve schoonmaaksters langs, die het spik en span maken!!

Iets minder is het zwembad...wat klein, maar we hebben hier echt een TOP week gehad!!!

Geweldig!!

Vera, 20-10-2017

Het is hier fantastisch! We zijn dit jaar al voor de 6de keer op rij in het zelfde appartementen complex. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De gerenoveerde appartementen zijn ook heel mooi en comfortabel!

Gewoon doen!

Mark, 20-10-2017

Helemaal top! Prachtige kamers en super vrienndelijj personeel!

Geweldig

Cathy Goeman, 20-10-2017

Heel mooi pas gerenoveerd hotel/appartement. Super vriendelijk personeel.

Geweldig

Anja en Ron, 1-10-2017

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Griekenland geweest en wisten niet wat we konden verwachten. We hebben een hele gezellige vakantie gehad. Zeker met de mensen die hier al jaren komen. En ja als het gezellig is kan dat met lekkere muziek wel laat worden. Wij komen volgend jaar zeker weer terug en zullen dan een iets langere vakantie nemen. Kortom voor mensen die van gezelligheid houden is dit een prima hotel.

Zoals altijd weer super!

Joop Vis, 25-9-2017

Ik kom hier al meer dan 20 jaar. Kan alleen maar zeggen dat het gewoon super is.

Mensen zijn aardig. Doen alles voor je.

Er zitten altijd meerdere gasten die jaarlijks terugkeren.

Dat is niets voor niets. Ga volgend jaar op zeker weer.

Een echte aanrader

Janet en Henk, 6-9-2017

Weer een geweldige vakantie in Sunrise. Yianis en Anna de renovatie is geweldig geslaagd. Fantastische vakantie gehad dankzij jullie en natuurlijk dankzij Kiki en Ioannis. Volgend jaar hopen we jullie weer te zien.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunrise scoort een 8.53 uit 10 op basis van 268 reviews.