Appartement Sunrise

283 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Geweldig

A van der putten
7-10-2018

Het is een gezellig familie hotel, met zeer vriendelijk personeel . Echt een aanrader

Super!

Adri
27-9-2018

Sunrise heeft prima appartementjes, vlakbij het centrum van Kos stad. Het appartement was mooi schoon en alles zag er heel nieuw uit. Het personeel is vriendelijk. Vlakbij heb je een supermarkt en kun je fietsen/scooters ed huren bij Motoservice die een uitstekende service hebben. Ook de zee is vlakbij. Het enige minpuntje is misschien dat het aan een drukke weg ligt (wel met een pleintje ertussen) maar daar waren wij snel aan gewend! Wat ons betreft een aanrader!

Mooi gastvrij eiland als stedentrip

Annemieke
26-9-2018

Erg net schoon en ruim appartement. De airco heb je nodig, maar is met zijn 8 euro behoorlijk prijzig. Het is compleet Nederlands georiënteerd. Jammer dat de gasten die er 10, 15 en soms 30 jaar komen, denken dat zij de heersers zijn - want het personeel en eigenaar(s) zijn uitermate aardig en behulpzaam voor iedereen.

Een fiets is aan te raden om zo overal te kunnen komen. Een dag een scooter huren is voldoende, waarmee je het eiland (ter grote van Terschelling) prima kunt bekijken. Opvallend was de leegstand op het eiland. De bewoners van Kos zijn heel erg gastvrij en open. Hier wordt je niet de winkels en het restaurant in getrokken. Wil je een zandstrand, ga dan naar Tigaki met de bus voor 2,10 pp of naar het Lambi strand.

Aanrader

Ronald
23-9-2018

Schitterend en goed onderhouden complex. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Volledig Nederlandse gasten waarvan er vele jaarlijks terugkomen is voor de ene positief maar kan voor een ander negatief zijn. In ieder geval zeker geen spijt van ons bezoek. Ligging net buiten het drukke centrum, maar alles op loopafstand te bereiken.

Geweldig

Milou
18-9-2018

Wauw wat een super vakantie gehad, net thuis gekomen! Wat een geweldige mensen werken daar heel erg gastvrij en vriendelijk appartement ook heel netjes en schoon! Wij hebben hier een top vakantie gehad zeker voor herhaling!!

Voor herhaling vatbaar

Eric
8-9-2018

Het was schoon, goed verzorgd en de mensen waren zeer vriendelijk. De bar man spreek zelfs Nederlands.

Wat minder was dat er in acht dagen maar een keer handdoeken waren vervangen

En als je airco op jou kamer wilt moet jij acht euro per dag extra betalen

Geweldig....

Karel van der Duim en Joyce Sewalt.
6-9-2018

Onze eerste vakantie Kos, na 10 jaar Spanje.

Appartement nr.14 in het souterrain, mooi, ruim en schoon en een groot terras en goede bedden.

Yiannes is de vriendelijke directeur, Kiki de alleskunner en Anna de mooie lieve dochter die het hotel gaat runnen en daar is ze helemaal geschikt voor. Jan, de bartender staat altijd voor je klaar.

En de twee dames die de kamers schoonmaken wil ik zeker niet vergeten, zij doen geweldig werk, niet altijd even leuk en soms ook wel zwaar, maar de kamers zagen er iedere dag keurig uit.

Ons respect voor hun werk.

Wij komen volgend jaar zeker terug, want zijn maar 8 dagen geweest en de Grieken zijn vreselijk vriendelijke mensen, gastvrij en kunnen goed Engels en altijd wel wat woorden Nederlands.

Een goede fiets(E-bike) is noodzaak als je wat verder wil dan de haven.

Wij zeggen: Alle mensen van Hotel Sunrise, efcharistó....

Alle lieve mensen van Kos: efcharistó....

Heerlijk verblijf

Amanda
31-8-2018

Heel gezellig hotel/appartement. Goede gerenoveerde appartementen helaas geen koffiezetapparaat,hele lieve eigenaren en personeel voelde ons erg welkom. De buurt vond ik minder maar wel rustig om te slapen. We hebben de hele week dan scooters dan een auto en dan fietsen gehuurd om de hoek met 10% korting was super! Lambi beach is erg gezellig vooral bij baltic, gratis ligbedden en goede bediening! Zeker voor herhaling vatbaar

Top vakantie!

Jose Scheerder
15-8-2018

Tijdens ons verblijf in Sunrise was het top. Alles is goed. Zeer mooie kamers die elke dag schoongemaakt worden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Fantastisch hotel met lieve medewerkers

Nico en Nancy
11-8-2018

Mooie gerenoveerde 2 kamer appartementen voorzien van heerlijke bedden en veel bergruimte, Op iedere kamer een flat screen tv met BVN tv kanaal, grote goed werkende koelkast. Dit in een mooie omgeving met geweldige lieve medewerkers. Wij waren hier van 23 juli tot 9 augustus 2018

Deze lieve mensen doen wederom alles aan om je een onvergetelijke vakantie te laten beleven. De lieve dames van de huishoudelijke dienst maken iedere dag je kamer schoon. Lieve Kiki "jij bent echt het moedertje van het appartement".

De ober achter de bar Jani spreekt goed Nederlands en houdt van gezelligheid en een feestje. Het hotel word geleid door vader en zijn mooie dochter die er samen alles aan doen om de gasten een fantastisch vakantie gevoel geven. Niet voor niets komen hier de gasten jaarlijks terug.

Tot Oktober dan komen we weer ,

Nico en Nancy

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.