Appartement Sunrise

Appartement
Appartement Sunrise
9,1

Een heerlijk rustig verblijf in het kleinschalige Sunrise Studios and Apartments op Kreta. In totaal zijn er 7 appartementen en 3 studio’s, die een prachtig uitzicht hebben over de zee. Het zwembad is rustig, de bar gezellig en het strand is op loopafstand. Huur een auto en verken het eiland. In 20 minuten ben je bijvoorbeeld in de stad Rethymno.

311 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Geboekt bijneckermann.nl

Geweldig!

Joep Hooijmaijers
4-8-2019

Wat een toplocatie, prachtige appartementen die keurig schoon zijn. Superleuke eigenaren en personeel die proberen je een fijne vakantie te bezorgen. Huur een fiets voor de ritjes naar het centrum (5 minuten), huur een buggy of quad om het eiland te verkennen .... al met al hebben wij een heerlijke vakantieweek gehad op dit prachtige eiland en gaan hier zeker terugkomen.

Volgende keer weer!

Cindy
3-8-2019

Het is echt top! Schoon, vriendelijke mensen. Het voelt echt als een warm bad. Mooie schone appartementen met alles erop en eraan. En hele fijne bedden (niet onbelangrijk lijkt me). Het zwembad is niet groot, maar zeker groot genoeg. Te voet naar de oude haven is ongeveer een kwartiertje lopen. De volgende keer als we naar Kos gaan boeken we zeker weer Sunrise!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

D-reizen

Moie ruime appartementen op een super locatie

Nico van Rooij
2-8-2019

In een woord geweldig Super mooie 2 kamer appartementen onlangs allemaal gerenoveerd. De eigenaar Yianni en zijn dochter Anna zijn super lieve mensen die er alles aan doen om je vakantie compleet te maken. Iedereen bedankt voor de gezelligheid. Tot snel

Gereisd Met partner in juli 2019

Prima hotel,redelijke prijs,helaas te veel herrie

Peter
31-7-2019

Vriendelijke eigenaren en personeel in Sunrise. Alles ziet er keurig netjes uit. Wandelen naar het centrum van Kos stad duurt 20 minuten. Taxi kost 6 euro. Bij ons zaten er voor 3 dagen gratis fietsen bij, maar die moest je zelf ophalen en terugbrengen naar de andere kant van Kos stad, zo'n 4 kilometer! Niet echt handig dus. In onze week was er vooral veel jeugd in het hotel waardoor het 's-nachts nogal eens een herrie was, in de gang, de bar en zelfs het zwembad (om 2 uur....) Leuke beach-bar in de buurt: 4Roses ! Ook leuk om te doen een dagje met een boot mee. Het bed was goed maar onze dochters sliepen op de banken en die waren wel erg hard, en kort.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2019

Zeer goed

Theo
27-7-2019

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel ook bij calamiteiten

Zeker nog een keer.

Tim
27-7-2019

Heel gezellig hotel met heel vriendelijk personeel.

Geweldig

Marc en Rita
23-7-2019

Sunrise is een leuke en rustige accommodatie op de rand van Kos-stad. De kamers zijn erg net en proper, er wordt elke dag flink gepoetst. De bedden slapen heerlijk en worden elke dag voor je opgemaakt. Het personeel is heel behulpzaam. Het zwembad is niet groot, maar gezellig. Er is ligruimte genoeg. De barman is een echte Griek, maar spreekt vlot Nederlands. Eenmaal per week wordt er een BBQ georganiseerd, met meer dan voldoende gerechten voor iedereen. Een topper. Een fiets huren is een aanrader. anders is het op de duur wel wat ver naar Kos stad. Maar een huurfiets kost daar max. 4 euro per dag. Wij komen hier zeker terug

Gereisd Met partner in juli 2019

Hier krijg je geen spijt van!

Linda
19-7-2019

Alles wat je nodig hebt voor een fijne vakantie. Ruim en schoon appartement met 4 goede slaapplekken, groot balkon, heerlijk zwembad met verschillende dieptes, voldoende bedjes met een grote parasol, fijne ligging t.o.v. Kos-stad net even buiten de drukte maar zo'n 20 minuutjes lopen langs de kust. Maar wat het echt top maakt is het personeel, ze komen zich persoonlijk aan je voorstellen, je wordt elk moment van de dag vrolijk begroet echt super vriendelijk. Mijn zoontje van 6 was beste vrienden met Nederlandssprekende barman Yiannis, in één woord echt top! Als wij weer op Kos komen is het zeker bij Sunrise.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019

Fantastische vakantie die ik nooit zal vergeten

sushriya
15-7-2019

Echt een super mooi en schoon appartement met heerlijke bedden en een goede douche. Bij aankomst wordt je al zo vriendelijk ontvangen en weg wijs gemaakt dat je je gelijk thuis voelt. Het personeel is super aardig en heeft antwoord op al je vragen. Een fiets huren is zeker aan te raden! De locatie van het hotel is lekker centraal, alles is goed te bereiken. En ‘s avonds als je terug komt in het hotel gezellig nog een drankje doen aan de bar bij de gezellige Nederlands sprekende barman. Ik heb echt een top vakantie gehad! Ik raad iedereen wel aan om 10 dagen of langer te gaan als je de mogelijkheid hebt. Ik was er 7 dagen en dat is eigenlijk net te kort. Ik ga er zeker weten nog een keer naar toe!!

Gereisd Alleenreizend in juni 2019

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.