Appartement Sunrise

267 reviews over Appartement Sunrise in het Nederlands

Fijne appartementen

Petra
10-6-2018

Sunrise is ons uitstekend bevallen. Een mooi gerenoveerd en schoon appartement. De ligging is iets buiten het centrum, maar met de fiets ben je zo in het centrum en bij het strand. Anna en Kiki en de barman zijn super vriendelijk en doen alles voor je! Kos-stad is heel gezellig. De stranden in de buurt zijn niet geweldig, klein met veel kiezels. De stranden aan de zuidkant van het eiland zijn een veel mooier maar daarvoor moet je wel een auto huren. Onze tip: Sunset in Zia onvergetelijk mooi en je kunt er heerlijk eten!

Ria
11-5-2018

Gewoon weer thuis komen .....en prachtig gerenoveerd!

Mensen zijn zo vreselijk aardig

Jan du Burck
30-1-2018

In 2016 was het complex nog niet gerenoveerd. In 2017 was de renovatie klaar en in 1 woord samen gevat...het is prachtig. Van alle gemakken voorzien. Echt een aanrader.

Super

mila diemel
3-1-2018

Het personeel was super vriendelijk en we voelden ons helemaal welkom. Daarnaast was de service ook heel goed, als je wilde kon je kamer elke dag schoon gemaakt worden. Alles was netjes en verzorgd en de airco werkte goed. De ligging is perfect, alles is dichtbij.

Wat een mooie appartementen en super lieve mensen

Nico en Nancy
26-10-2017

Wat een mooie gerenoveerde appartementen in een mooie omgeving en geweldige lieve medewerkers. Wij waren hier van 12 tot 23 oktober 2018

Deze lieve mensen doen er alles aan om je een onvergeetelijke vakantie te laten beleven. De lieve dames van de huishoudelijke dienst maken iedere dag je kamer schoon met een brede glimlach. De altijd vriendelijke Kiki "jij was echt het moedertje van het appartement" De ober achter de bar Jani houdt wel van een feestje. Jani praat ook Nederlands en heeft het graag over ijsberen.

De aardige eigenaar die dol op de kindjes van Jani is, met zijn lieve mooie dochter maken het geheel compleet. Niet voor niets komen hier de gasten terug.

Al deze lieve mensen missen we nu al. Wij komen zeker in 2018 terug

In de directe omgeving is een grote supermarkt, warme bakker "ik raad de bolussen met chocolade aan" en slagerij te vinden.

Ik beveel de 3 eilanden tour boottocht, met Christina 3 Island Cruise. Op andere boten zit je vaak hutje en mutje gepropt. Ga zeker eens eten bij Avlogyros in het oude centrum in Kosstad

Kos is een fietseiland bij uitstek en zeker niet te vergeten een eiland waar je als toerist nog gerespecteerd word.

Bedankt, Nico en Nancy

Top hotel/appartement....echt een aanrader!

Michelle Hofman
21-10-2017

Echt een Super hotel!!!

Onwijze lieve mensen en een gezellige top barman Jani, die Nederlands spreekt en gastvrouw Kiki....zo lief!!!! Ook de eigenaar en zijn dochter, zijn Top!!

Niet geheel onbelangrijk zijn de kamers...die gerenoveerd en super schoon zijn!! Elke dag komen er 2 lieve schoonmaaksters langs, die het spik en span maken!!

Iets minder is het zwembad...wat klein, maar we hebben hier echt een TOP week gehad!!!

Geweldig!!

Vera
20-10-2017

Het is hier fantastisch! We zijn dit jaar al voor de 6de keer op rij in het zelfde appartementen complex. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De gerenoveerde appartementen zijn ook heel mooi en comfortabel!

Gewoon doen!

Mark
20-10-2017

Helemaal top! Prachtige kamers en super vrienndelijj personeel!

Cathy Goeman
20-10-2017

Heel mooi pas gerenoveerd hotel/appartement. Super vriendelijk personeel.

Anja en Ron
1-10-2017

Wij zijn dit jaar voor het eerst naar Griekenland geweest en wisten niet wat we konden verwachten. We hebben een hele gezellige vakantie gehad. Zeker met de mensen die hier al jaren komen. En ja als het gezellig is kan dat met lekkere muziek wel laat worden. Wij komen volgend jaar zeker weer terug en zullen dan een iets langere vakantie nemen. Kortom voor mensen die van gezelligheid houden is dit een prima hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Sunrise voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunrise in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunrise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunrise scoort een 8.54 uit 10 op basis van 269 reviews.