Appartement Stavroula

• 6.5Inrichting
  • 6.7Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

57 Reviews over Stavroula

• 8Marco14-09-2019

Super

Leuk Grieks appartement , vriendelijke mensen. Eerste keer hier maar geweldig genoten. Voor de prijs die je hier betaald mag je je handen dicht knijpen. Elke 2 dagen schoonmaak en handdoeken. Eten aan bar goedkoop en goed. Een geslaagde vakantie.

• 7Sanne30-08-2019

Leuke vakantie

Het appartement is erg basic maar wel schoon! De schoonmaakster is top en doet echt haar best (1 keer in de 2 dagen). In de kamer zelf is erg weinig bestek etc.. Het zwembad prima. Bij het appartement zelf waren vaak zwerfhonden. Wij hebben hier verder geen last van gehad maar ze zijn wel aanwezig. De ligging van het appartement zit aan een drukke weg. Met de fiets is het prima te bereiken naar de stad of naar het strand. Een paar meter verderop kan je een fiets/scooter huren voor super weinig geld! De eigenaars van het appartement vonden wij erg aardig en behulpzaam. Omdat wij eind augustus hebben geboekt en het erg goedkoop was op dat moment, was het voor ons het geld zeker waard!

• 4Anneke07-07-2019

Nooit meer

Het complex is matig. De kamers worden om de dag schoongemaakt dit geldt ook voor het emmertje waar jij je toiletpapier in gooit. Dit vonden wij ronduit smerig. Kamers aan de voorzijde liggen aan een zeer drukke weg. Matrassen zijn vies en doorgezakt. De prijzen bij de poolbar is gelijk aan de prijzen van een terras. Het zwembad is niet schoon. De bedjes bij het zwembad met matrasjes worden niet tot nauwelijks schoongemaakt. De eigenaren doen alles voor de mensen die er regelmatig komen, kom jij er voor het eerst zien zij je niet tot nauwelijks staan. Bij het weggaan hebben zij oog voor de terugkerende gasten en niet voor incidentele gasten.

• 8Hendrik04-07-2019

voor die prijs een aanrader

Alles goed en netjes en schoon maar sober

• 8Roxanne09-06-2019

Prima appartement op een top locatie

Ok mensen, gezien de prijs van dit appartement mag je helemaal niet klagen! 11 dagen verbleven in dit kleinschalige appartement. Het is absoluut niet luxe maar wel schoon en dat vinden wij belangrijk! Kamers zijn prima enkel douchen zonder een waterballet is onmogelijk (tip voor mensen die nog gaan, neem een oude handdoek mee - zodat je ermee kunt droogmaken). Om de dag schone handdoeken. Schoonmaakster doet echt haar best - er wordt opgeruimd en schoongemaakt.

Ligging van het appartement is top, op loopafstand van zowel het centrum als het strand. Eigenaren van het appartement zijn over het algemeen vriendelijk. Bij de bar is van alles te verkrijgen, zo ook heerlijke bonen koffie voor een prikkie.Je kan er ontbijten, maar appartement uit links bevindt zich ook een goed bakkertje.

Kos is een erg leuk en gemoedelijk eiland. Je kunt er fietsen, ook uitstapjes zijn mogelijk. Tip: lokaal bureau voor een leuk uitstapje

• 7Fam T en M wiersma-jansen16-11-2018

Stavroula gezellig app. om een keer te bezoeken

Het is klein maar schoon en gezellige mensen en behulpzaam en is best een aanrader als je klein wilt en niet te veel eisen hebt .. balkon is erg klein waar maar je kan er op zitten … wij zaten meestal beneden airco is er ook tegen betaling

• 8Lydia01-09-2018

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Prima basic appartement met een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Als je ervan houdt om in een luxe appartement te verblijven is dit niet het juiste adres. Voor ons was dit een prima plek om te verblijven aangezien we grotendeels buiten waren. Het appartement was ruim genoeg voor ons 2en. Balkon is lang en afgeschermd, bedden zijn wat hard maar wij houden zelf niet van hele zachte bedden dus dit was prima. Kamer is verder redelijk primitief en als je zelf wilt koken zal je wel wat keukengerei missen. Verder is het schoon, wat wij het belangrijkste vinden. Badkamer was ons enige minpuntje aangezien het douchegordijn aan je blijft plakken en de hele grond in de badkamer nat wordt. Verder wordt de kamer wel iedere 2 dagen opgeruimd en schoongemaakt. Het appartement ligt dichtbij Kos-stad en meerdere lokale stranden. Het zwembad is schoon en heeft een prettige temperatuur. Prima verblijfsplek met een aardige betrokken eigenaar.

• 3Nick28-08-2018

Vies goor zwembad en veel zwerfhonden

Zeer vies zwembad ik en mijn zus hadden oorontsteking opgelopen en 2 andere van andere gezin ook ! Zwembad lag ook veel rommel in.

Ga hier nooit meer heen ! Ook werden de ligbedden in beslaggenomen door lokale griekse mensen waar door je zelf mis greep voor een ligbed.

Plus veel last van zwerfhonden die rond liepen waarbij 2 mensen hun badlaken onder gezeken waren door 1 van de zwerfhonden en de eigenlijk keurde dit allemaal goed.

Voor onze niet meer!

• 7Brekelmans13-07-2018

Prima

Wij zijn afgelopen week terug gekomen van een weekje Kos met verblijf in een Stavroula appartement. Wij, een groep jongeren van allemaal zeventien jaar oud. Wij hadden twee appartementen, beiden niet groot maar wel schoon, dat was voor ons het belangrijkste. De keuken stelde niet veel voor, dit was voor ons ook niet zo'n probleem aangezien uit eten gaan in Kos erg goedkoop is.

Wij hadden alleen verwacht dat het meer een jongeren appartementencomplex zou zijn, aangezien dit te boeken was via jongeren reisorganisatie. Dit was echter niet het geval. Klachten van geluidsoverlast s'nachts vind ik meer dan terecht, alleen kwamen die klachten ook al als er om 21:00 muziek werd gedraaid. Wij als jongeren zouden daardoor de volgende keer niet meer voor Stavroula kiezen. Wel voor kos, barstreet vonden wij te gek!

Verder geven wij als tip mee om een kijkje te nemen bij papa's beach bar, een fiets te huren en een hapje te eten bij Jackson's, onze favorieten!

• 8Paul de Vries13-10-2017

Basic appartement vlakbij centrum

Stavroula is echt een basic appartement aan de rand van Kos Stad. In 5 minuten ben je in het centrum. Verwacht hier geen luxe maar een wat verouderd complex en een basic kamer met wat issues. Wij hadden een deur die niet goed op slot ging, een niet sluitend douchegordijn en een douchekop die niet bleef hangen. De bedden zijn echt keihard maar dit kun je oplossen door het matras van het andere bed op de andere te leggen. Prima werkende airco. Personeel is aardig en er wordt redelijk goed schoongemaakt.

Appartement Stavroula info

Sport entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Meals

Veilig betalen met