Appartement Stavroula

48 reviews over Appartement Stavroula in het Nederlands

Basic appartement vlakbij centrum

Paul de Vries
13-10-2017

Stavroula is echt een basic appartement aan de rand van Kos Stad. In 5 minuten ben je in het centrum. Verwacht hier geen luxe maar een wat verouderd complex en een basic kamer met wat issues. Wij hadden een deur die niet goed op slot ging, een niet sluitend douchegordijn en een douchekop die niet bleef hangen. De bedden zijn echt keihard maar dit kun je oplossen door het matras van het andere bed op de andere te leggen. Prima werkende airco.

Personeel is aardig en er wordt redelijk goed schoongemaakt.

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Stefan en Silvana
8-7-2017

Zoals ik aangegeven heb in de topic is de prijs kwaliteit verhouding goed, wij betaalde 275 euro pp voor 10 dagen daar is dus niks van te zeggen en mag je niet teveel van verwachten.

De kamer was ruim genoeg en zeer basic zoals je kan verwachten voor die prijs.

Voor de airco betaal je vijf euro per nacht waar ik geen problemen mee heb.

Het is vrij gehorig daar moet je wel rekening mee houden (langs vrij drukke weg en deuren die voor overlast zorgen) ook is de douche erg klein, het is niet mogelijk je daar te douchen zonder een volledig natte badkamer.

De kamers worden netjes bijgehouden daar heb ik ook geen klachten over.

De Griekse familie is behulpzaam maar echt uitgebaat word het niet, ik heb het dan over het terras gedeelte daar hoef je dan ook weinig gezelligheid te verwachten, ondanks dat hebben we het toch gezellig gehad met een leuke groep mensen die we daar hebben leren kennen.

Al met al een hele leuke vakantie gehad en heb goed kunnen slapen met oordopjes in.

Wij waren vaak niet op het complex zelf aangezien dat daar weinig aan gezelligheid werd gedaan.

Leuk voor één keer maar een tweede keer gaat het hier niet worden.

Prima lokatie

Anna
3-7-2017

Geweldig ontvangst. Kamer zijn ruim en schoon. Heerlijke tuin met ligbedjes en schoon zwembad. Fam Stavroula doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.. TIP: huur een fiets schuin tegenover het app bij Tasos&Mike. Hele goeie service en 15 euro per week. Ze hebben hele goeie tips. We komen zeker terug

fantastisch

marilyn
28-5-2017

appartement is goed en alles is wel op loopafstand te doen.

Oude reviews (archief)

aanrader

df
2-9-2015

Zonder verwachtingen gingen mijn vriendin en ik naar het app. Het is ons ontzettend goed bevallen. De ligging is echt perfect. 5 minuten fietsen ben je in het centrum en op het strand. De mensen die daar werken zijn erg aardig en proberen je een leuke tijd te bezorgen. Het is app. Is echt een aanrader als je dichtbij het strand en/of centrum wilt verblijven. Het is geen resort dus verwacht geen luxe kamers!

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!

Ewolt van der Berg
19-7-2015

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, de inrichting van het appartement is ouderwets maar prima.

Mooie plek voor een fantastische vakantie

Richard de heer
19-6-2015

Hele aardige mensen goede prijs en mensen blijf komen naar kos er is echt niets aan de hand!!

Eten kleine gerechten bij stavroula heel erg goed en de verse jus d'orange

Mooie appartementen voor goede prijs

mborgions2
4-9-2014

De appartementen zijn ruim inrichting is beetje gedateerd maar heel netjes.

Iedere twee dagen worden de bedden verschoond en handdoeken gewisseld.Je moet geen 5 sterren appartement verwachten maar we waren er alleen om te slapen en te douchen en dat was allemaal prima.

De familie stavroula is zeer vriendelijk en behulpzaam en staan altijd voor hun gasten klaar. Voor 4 euro krijg je er een lekker ontbijtje en je kunt er ook snacks voor tussen door krijgen. Het zwembad is heel ruim en er is een apart kinderbad. Het water is heel schoon en alles word heel goed onderhouden. Mijn vrouw en ik gaan er zeker nog terug

Super vakantie gehad!

luuk
7-7-2014

Wij zijn met 5 vrienden 11 dagen naar stavroula geweest. Het was een super leuke vakantie! De eigenaar van het hotel is super vriendelijk en doet er alles voor om het mensen naar hun zin te maken. Alles is netjes en schoon en je kan lekkere snacks kopen bij het hotel. Al met al een super vakantie. Over het hotel en de eigenaar valt niks te zeggen

Eenvoudig en goedkoop maar gehorig

Richard
12-6-2014

In het kort goed hotel voor stappers + dove mensen die overal kunnen slapen, mensen die niet veel luxe eisen. Positief: Vriendelijke + flexibele eigenaar. Goede prijs voor een eenvoudig verblijf. Schoon zwembad. 5 minuten fietsen naar strand. Negatief ervaren: Aan hoofdweg veel verkeer . 15 minuten lopen naar strand. Je raakt te makkelijk de weg kwijt. Appartement is een klein hok, zit je niet graag tenzij zwembad view op balkon krap. Erg negatief ervaren: harde bedden, kleine slaapkamer, hele kleine douche, gehorig gebouw. Vooral de erg negatjeve punten zijn ontwikkelepunten voor eigenaar. Bedden en douche is je basis in een hotel. Verder is ruimte puur te verbeteren door wat te schuiven met meubilair.

We hebben een aantal aanbieders voor Stavroula voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stavroula in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stavroula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Stavroula scoort een 7.91 uit 10 op basis van 48 reviews.