Appartement Stavroula

Appartement
Appartement Stavroula
7,3

52 reviews over Appartement Stavroula in het Nederlands

Stavroula gezellig app. om een keer te bezoeken

Fam T en M wiersma-jansen,
16-11-2018

Het is klein maar schoon en gezellige mensen en behulpzaam

en is best een aanrader als je klein wilt en niet te veel eisen hebt .. balkon is erg klein waar maar je kan er op zitten … wij zaten meestal beneden airco is er ook tegen betaling

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Lydia,
1-9-2018

Prima basic appartement met een juiste prijs/kwaliteit verhouding. Als je ervan houdt om in een luxe appartement te verblijven is dit niet het juiste adres. Voor ons was dit een prima plek om te verblijven aangezien we grotendeels buiten waren. Het appartement was ruim genoeg voor ons 2en. Balkon is lang en afgeschermd, bedden zijn wat hard maar wij houden zelf niet van hele zachte bedden dus dit was prima. Kamer is verder redelijk primitief en als je zelf wilt koken zal je wel wat keukengerei missen. Verder is het schoon, wat wij het belangrijkste vinden. Badkamer was ons enige minpuntje aangezien het douchegordijn aan je blijft plakken en de hele grond in de badkamer nat wordt. Verder wordt de kamer wel iedere 2 dagen opgeruimd en schoongemaakt. Het appartement ligt dichtbij Kos-stad en meerdere lokale stranden. Het zwembad is schoon en heeft een prettige temperatuur. Prima verblijfsplek met een aardige betrokken eigenaar.

Vies goor zwembad en veel zwerfhonden

Nick,
28-8-2018

Zeer vies zwembad ik en mijn zus hadden oorontsteking opgelopen en 2 andere van andere gezin ook ! Zwembad lag ook veel rommel in.

Ga hier nooit meer heen ! Ook werden de ligbedden in beslaggenomen door lokale griekse mensen waar door je zelf mis greep voor een ligbed.

Plus veel last van zwerfhonden die rond liepen waarbij 2 mensen hun badlaken onder gezeken waren door 1 van de zwerfhonden en de eigenlijk keurde dit allemaal goed.

Voor onze niet meer!

Prima

Brekelmans,
13-7-2018

Wij zijn afgelopen week terug gekomen van een weekje Kos met verblijf in een Stavroula appartement. Wij, een groep jongeren van allemaal zeventien jaar oud. Wij hadden twee appartementen, beiden niet groot maar wel schoon, dat was voor ons het belangrijkste. De keuken stelde niet veel voor, dit was voor ons ook niet zo'n probleem aangezien uit eten gaan in Kos erg goedkoop is.

Wij hadden alleen verwacht dat het meer een jongeren appartementencomplex zou zijn, aangezien dit te boeken was via jongeren reisorganisatie. Dit was echter niet het geval. Klachten van geluidsoverlast s'nachts vind ik meer dan terecht, alleen kwamen die klachten ook al als er om 21:00 muziek werd gedraaid. Wij als jongeren zouden daardoor de volgende keer niet meer voor Stavroula kiezen. Wel voor kos, barstreet vonden wij te gek!

Verder geven wij als tip mee om een kijkje te nemen bij papa's beach bar, een fiets te huren en een hapje te eten bij Jackson's, onze favorieten!

Basic appartement vlakbij centrum

Paul de Vries,
13-10-2017

Stavroula is echt een basic appartement aan de rand van Kos Stad. In 5 minuten ben je in het centrum. Verwacht hier geen luxe maar een wat verouderd complex en een basic kamer met wat issues. Wij hadden een deur die niet goed op slot ging, een niet sluitend douchegordijn en een douchekop die niet bleef hangen. De bedden zijn echt keihard maar dit kun je oplossen door het matras van het andere bed op de andere te leggen. Prima werkende airco.

Personeel is aardig en er wordt redelijk goed schoongemaakt.

Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Stefan en Silvana,
8-7-2017

Zoals ik aangegeven heb in de topic is de prijs kwaliteit verhouding goed, wij betaalde 275 euro pp voor 10 dagen daar is dus niks van te zeggen en mag je niet teveel van verwachten.

De kamer was ruim genoeg en zeer basic zoals je kan verwachten voor die prijs.

Voor de airco betaal je vijf euro per nacht waar ik geen problemen mee heb.

Het is vrij gehorig daar moet je wel rekening mee houden (langs vrij drukke weg en deuren die voor overlast zorgen) ook is de douche erg klein, het is niet mogelijk je daar te douchen zonder een volledig natte badkamer.

De kamers worden netjes bijgehouden daar heb ik ook geen klachten over.

De Griekse familie is behulpzaam maar echt uitgebaat word het niet, ik heb het dan over het terras gedeelte daar hoef je dan ook weinig gezelligheid te verwachten, ondanks dat hebben we het toch gezellig gehad met een leuke groep mensen die we daar hebben leren kennen.

Al met al een hele leuke vakantie gehad en heb goed kunnen slapen met oordopjes in.

Wij waren vaak niet op het complex zelf aangezien dat daar weinig aan gezelligheid werd gedaan.

Leuk voor één keer maar een tweede keer gaat het hier niet worden.

Prima lokatie

Anna,
3-7-2017

Geweldig ontvangst. Kamer zijn ruim en schoon. Heerlijke tuin met ligbedjes en schoon zwembad. Fam Stavroula doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.. TIP: huur een fiets schuin tegenover het app bij Tasos&Mike. Hele goeie service en 15 euro per week. Ze hebben hele goeie tips. We komen zeker terug

fantastisch

marilyn,
28-5-2017

appartement is goed en alles is wel op loopafstand te doen.

aanrader

df
2-9-2015

Zonder verwachtingen gingen mijn vriendin en ik naar het app. Het is ons ontzettend goed bevallen. De ligging is echt perfect. 5 minuten fietsen ben je in het centrum en op het strand. De mensen die daar werken zijn erg aardig en proberen je een leuke tijd te bezorgen. Het is app. Is echt een aanrader als je dichtbij het strand en/of centrum wilt verblijven. Het is geen resort dus verwacht geen luxe kamers!

Prijs/kwaliteit verhouding uitstekend!

Ewolt van der Berg
19-7-2015

Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam, de inrichting van het appartement is ouderwets maar prima.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Stavroula in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Stavroula zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.