Hotel smartline Cosmopolitan Kos

Hotel smartline Cosmopolitan Kos

7Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Cosmopolitan Kos voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • Animatie
  • Sauna

78 reviews over Hotel smartline Cosmopolitan Kos

• 2019
    9Peeters14-08-2019

Heel goed hotel

Een mooi hotel. De ligging ten opzichte van Kos-stad is goed. De bus stopt voor de deur en het is 20 minuten lopen. De service in het hotel is perfect. Al het personeel is ontzettend aardig en service met een lach is hier zeker op z’n plaats. Wij hadden 2 voordeelkamers geboekt. Deze lagen onder het zwembad en waren heerlijk rustig. De ligging hiervan was perfect en het waren gewoon nette kamers. Het eten was prima en iedere dag was er een afwisselend aanbod.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 7Serethas09-08-2019

Twijfelgeval

Bij aankomst in het hotel werden we verwelkomd door de nachtportier. Deze man begeleidde ons naar ''onze kamer''. Dit was echter niet de kamer die wij geboekt hadden. In plaats daarvan kregen wij een omgebouwde kamer onder het zwembad. Hier gingen wij niet mee akkoord en vroegen om een andere kamer. Deze kregen wij alleen ook deze kamer was niet naar verwachting met wat wij geboekt hadden. Prima.

Het ontbijt en avondeten zijn prima te doen. Het avondeten is erg gevarieerd met veel keuzes elke dag opnieuw.

Het geen wat ons elke avond weer vrolijk maakte was de receptioniste die de avonddienst draait. Dit is een erg vrolijke en vriendelijke dame.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Rosetta23-07-2019

Heerlijke vakantie gehad!

Goed hotel met prima en uitgebreid ontbijt en diner. Nette en schone kamers. Vriendelijk personeel met name de dame van de receptie.

Gereisd met partner in juli 2019

Geboekt bij neckermann

• 9jan van houdt28-04-2019

Geweldig

een top 3 sterren hotel met een familiale sfeer met zeer verzorgde kamers en een lekkere keuken een top team wat altijd zeer vriendelijk voor je klaar staat thank's to Kathy en Maria aan de receptie de barman , andonis aan het zwembad , en de hele crew in het restaurant wij hadden hier een perfecte vakantie

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    10lesley04-11-2018

Subliem our home far from home

Echte aander top personeel. Lekker eten . Mooie kamers komen er altijd graag terug. Ouders waren mee met ons en zyn intussen al terug geweest

• 9Nicole 02-07-2018

Prima hotel!

-Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. -Aan het zwembad kun je prima lunchen. -Klein hotel, hierdoor wat rustiger bij het zwembad. Fijne ligbedjes aan het zwembad. -De buffetten waren niet uitgebreid, wel smakelijk eten en lekker veel groente. Er werd ook goed bijgevuld. Toetjes waren niet uitgebreid. Wel altijd fruit. -De wifi op de kamer werkte goed. -Er wordt elke dag goed schoongemaakt. -Moderne kamers met koelkastje -Naar Kos-stad kun je wandelen, 30min wandelen ongeveer. Maar er stopt ook een bus voor de deur. Hier betaal je 1,50 voor en dan ben je er in 5 minuten. -Vlak naast het hotel ligt: Smugglers Diamond Restaurant Bar. Zeer vriendelijk personeel waar je gezellig kan gaan zitten voor een drankje of lunch.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• 9Steve De Pauw18-06-2018

Zalig !

Het was ons eerste bezoek aan Kos. Het hotel is in 2017 gerenoveerd en ligt op de rand van het centrum. Dus alles op wandel of fietsafstand maar toch niet te druk. De kamers zijn goed en alles voorzien,zelfs koelkast en koffiezet. Het buffet is geweldig en ze hebben veel groenten. Zelf vegetariërs zouden hier aan hun trekken komen ! En de vrouwelijke chef schijnt een goed naam te hebben op het eiland. De eigenaars zijn 2 broers die heel de dag in het hotel rondlopen, en omdat het geen heel groot hotel is, is heel de staff een grote familie en zeer behulpzaam! Gewoon schitterende vakantie gehad.

Kamertip: zeezicht is te ver als optie

• 8Fam S.18-05-2018

Qua hotel is het er prima.

Prima Hotel. Zeer vriendelijk personeel en de kamers zijn super schoon. Boek geen HP de keuken kan de drukte s,avonds niet aan. Kom je b.v. om half 8 dineren dan is de helft al op. Aanvullen doen ze niet veel en het is allemaal gaar gestoomd. Heb je een burger op het menu staan dan is het meteen op. Ontbijt is prima.

• Oude reviews

10lesley de tavernier05-11-2017

telkens een gevoel van thuiskomen

hier valt er geen enkel minpunt te bemerken, echt top crew, elke dag staan ze me de glimlach voor je klaar, het eten is ook echt heel goed, iedere dag uitkijken naar het buffet die telkens anders is en keer voor keer TOP

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9Leo van Poortvliet05-09-2017

goede prijs kwaliteit verhouding

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam De buffetten waren niet uitgebreid, maar de dingen die waren klaar gemaakt waren zeer smakelijk. De wifi op de kamer werkte goed. De badkamer was niet groot, en er was geen ventilator in de badkamer. Op de kamer miste je ook een zit hoekje met stoelen, wat aangezien de grote van de kamer zeker kon

Gereisd met partner in augustus 2017

0 tips over Hotel smartline Cosmopolitan Kos

4 vragen over Hotel smartline Cosmopolitan Kos

• boeker, 02-04-2018 Rapporteren

Kinderen

Zijn er ook kinderen op dit resort in de augustus 2018?

• Jo, 08-05-2017 Rapporteren

Handdoeken

Zijn er ook handdoeken beschikbaar voor het zwembad cq strand

• Priscilla , 18-01-2017 Rapporteren

Een vraagje?

Wij zouden graag meer over de tijden van het eten weten,van hoe laat tot hoe laat het ontbijt en avond eten plaats vind? En of de mannen bij het diner verplicht een lange broek moeten dragen.

Dankjewel alvast, Groetjes

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
    • Afstand tot strand200 m, 4 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Gratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• Soort gerechtenGrieks, Internationaal, Lunchpakketten, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats