Appartement Smaragdi

7,6

59 reviews over Appartement Smaragdi in het Nederlands

Emma
18-2-2018

Het personeel is supervriendelijk. De kamers worden (bijna) elke dag schoongemaakt met nieuwe handdoeken en beddengoed. Op het balkon is een wasrek aanwezig, handig voor handdoeken en zwemkleding. Bij het zwembad zit een bar waar je koud drinken kan halen, er wat eten kan ook. Op de kamer is daarnaast een kookpitje, heb je eigenlijk niet nodig want uit eten gaan is goedkoop (10-15 euro pp), ook is er een broodrooster. Denk wel aan afwasspullen, dat is er niet. Aan de overkant van de straat is een supermarkt waar je basisspullen kan halen, er zijn nog meer supermarkten in de buurt. Via touroperator kan je fietsen huren (bij smaragdi is een plek om je fiets neer te zetten) en andere uitjes boeken voor weinig geld, aanrader (vooral de boottocht langs drie eilanden)! Het strand is goed te lopen, met fiets gaat het nog makkelijker. Hygiëne is erg goed. Genoeg stopcontacten. Naast het bed een klein nachtkastje. De wifi werkt op de kamer ook goed. Uitzicht vanaf het balkon was niet super (gebouw D), maar wel lekker rustig, je zit immers niet de hele vakantie op je balkon. Super kwaliteit, voor een super prijs!

Appartementen liggen in Lambi prima van Kos stad je bent er binnen kleine 10 minuten met de fiets!

Naast het appartement kun je goed fietsen of scooters huren.

Het appartement is eenvoudig, netjes en schoon. Alles zit erin oventje, kookplaat etc.

Airco is tegen betaling.

Vriendelijk, veilig en schoon!

Sieneke en Iris
27-8-2015

De ontvangst was erg goed, we moesten even wachten maar mijn dochter en ik kregen meteen wat te drinken. De gastheer en zijn vrouw waren erg vriendelijk. Dit was trouwens de hele week zo. De kamer was erg schoon en elke dag kregen we schone handdoeken.

Het bed lag goed. Ook waren er altijd genoeg ligbedden beschikbaar bij het zwembad.

Tussen de middag kon je voor weinig geld een goede lunch krijgen. We hebben wel vluchtelingen gezien maar we hebben er absoluut geen last van ondervonden. Als wij weer naar Kos gaan dan gaan we absoluut terug naar Smaragdi!

Dit nooit meer!!

Laura
16-8-2015

Kamer was extreem vies. Bij aankomst zag het eruit alsof er al maanden niet was schoongemaakt. Het bad was zwart van het vuil, de vloer lag vol haren en modder. Alle kasten die je opendeed stonken. Medewerkster bij de receptie sprak geen Engels waardoor een snelle oplossing niet gerealiseerd kon worden.

geweldig

j.staats
4-8-2015

app. was brandschoon en de keukenvoorraad was heel uitgebreid

medewerkers waren erg gastvrij

het is er heerlijk rustig en een mooi zwembad

wij komen er graag weer terug in 2016

maar het gaat pas eind mei open en wij zijn de hele maand juni geweest

en dat vinden wij persoonlijk te heet

gaan liever in de maand mei .....dus hopelijk is smaragdie volgend jaar begin mei al open.

Rustige ligging

C.v.S
3-8-2015

Wij hadden een tweekamerappartement in het oudere gedeelte. Dat ligt niet tegenover het zwembad, maar aan de zijkant. Een groot appartement, er zijn van 2 tweepersoons appartementen 1 vierpersoons appartement gemaakt. We hadden twee tweepersoons bedden en twee badkamers. Alles was schoon, maar wel gedateerd. We zaten heerlijk rustig. We zijn er een week geweest. De eerste 4 dagen elke dag schone handdoeken, de laatste 3 dagen kregen we geen schone handdoeken meer. Het bed is de hele week niet verschoond.

Bij de receptie is goede WIFI ontvangst. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Tegenover de receptie is een kleine supermarkt, waar wij elke morgen verse broodjes gingen halen. Op de fiets naar Kos-stad is erg goed te doen.

Prima!

Gerben en Diana
27-7-2015

Inrichting was gedateerd. Schoon. In de lounge was er WiFi niet op kamers. Schoon water in zwembad, genoeg bedjes! Fiets huren en erop uit!

een top studio

joke.s.
3-7-2015

wij waren heel verrast over de inrichting van de studio alles was er tot een sinasappelpers en vergiet pannen geweldig gewoon

complimenten voor de meisjes die elke dag er weer voor zorgde dat alles er tip top uitzag

prima zwembad met voldoende ligbedden waar jammer genoeg geen kussens oplagen .......

en gezien onze leeftijd heel rustig ..heerlijk gewoon

Een zeer aangename verrassing in Lambi.

wimvantland
29-9-2014

Smaragdi is een, zeker voor de lage prijs, zeer goede keuze in Lambi. Twee kamerapp.: twee kamers elk met twee losse boxspring bedden. Harder dan thuis, maar ze sliepen heerlijk! Kleine badkamer met bad. Keuken met twee kookplaten. Veel borden, glazen etc. Ook voldoende pannen. En aan beide zijde een balkon.

Smaragdi is rustig gelegen, op korte afstand van strand en vertier. Rond het complex staan palmbomen. Er hangt een rustige en ontspannen sfeer. Diverse nationaliteiten. Prima zwembad met voldoende bedden.

Airco is te huur maar hebben wij niet gebruikt. Wij lieten onze deuren 's nachts open staan en door de altijd aanwezige wind was het zeer goed uit te houden.

Wifi ontvangst in Smaragdi was helaas beperkt. maar was prima op het strand!

Van de naastgelegen European Bartender School hebben we geen last gehad, alleen was er op 13 aug een dancefeest. Maar om 22:00 uur was het al weer stil.

Wij waren zeer tevreden, hier kunnen andere complexen in Lambi nog iets van leren!

Heerlijke relaxvakantie in topappartement

ingedehaas
22-9-2014

Smaragdi is een kleinschalig appartementencomplex net buiten de drukte van Kos stad. De fietsverhuur zit er vlak naast en binnen tien minuten fietsen ben je midden in het centrum van de stad. Op vijf minuten fietsen ben je op het Lambi-strand.

De accommodatie is zeer ruim. De 2-kamerappartementen (beneden) hebben 2 grote 2p- boxsprings. Wel hard, maar echt prima. De kamers zijn licht ingericht en hebben aan twee kanten schuifdeuren, waarbij je op een balkon uitkomt. Je kunt zowel aan de voor- als aan de achterkant buiten zitten (schaduw of zon) De appartementen boven zijn studio's (verrassend ruim!) met alleen een balkon aan de zwembadzijde.

Alle appartementen hebben airco, hiervoor kun je voor €5 per dag een sleutel huren bij de vriendelijke eigenaar.

Een lunch of een lichte maaltijd kun je bij het barretje prima bestellen. Alles wordt vers klaargemaakt en de smaak is echt goed. Ook een biertje, cocktail of ijsje haal je hier.

Schoonmaak is elke dag, handdoeken ook. Echt top!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Smaragdi in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Smaragdi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.