Appartement Seaside

8,2

95 reviews over Appartement Seaside in het Nederlands

nooit meer!

17-8-2018

sea side is op loopafstand van het centrum, het zit aan een erg drukke weg dus oordoppen zijn aan te raden. wij hebben hier bijna 2 weken verbleven maar helaas hebben wij in deze 2 weken geen een keer schone lakens of handdoeken gekregen. de eigenaresse is erg onvriendelijk en spreekt geen engels. toen wij aankwamen in ons appartement was alles erg vies, wij hebben niet gebruik van de keuken kunnen maken omdat de pannen niet schoon werden en er zaten ( waarschijnlijk pis) vlekken op de matrassen en ook raren vlekken op de matrassen.

Top vakantie

Niels
10-7-2018

Top appartement, alles erg ruim. Hele vriendelijke eigenaren die ook een praatje met je maken, erg leuk. Harstikke dicht bij het centrum. Supermarkt en een goed restaurant naast het appartement gelegen. Top vakantie gehad hier.

Top vakantie

Hans B
30-4-2018

Fijn en schoon appartement met een prachtig uitzicht. Aardige oudere dame die je graag helpt als je wat vraagt. Douche is wel wat klein. Keuken is naar Griekse begrippen redelijk compleet. Het twee kamer appartement is lekker ruim met 2 balkons. Super.

Ontzettend schoon en net appartement. De inrichting oogt wat ouderwets maar is verder prima. Alsof je bij opa en oma logeert. Wij hadden een 2 kamer appartement. De vriendelijke vrouw des huizes doet er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Elke dag komt een schoonmaakster en worden de bedden opgemaakt. De bedden zijn niet heel comfortabel en vrij harde matrassen. Aan het zwembad van het hotel ernaast is het heerlijk vertoeven. Erg vriendelijk personeel. Wij hebben in ieder geval een heel aangenaam verblijf gehad in het appartementencomplex Seaside in Kos...

Bakker
27-10-2017

Appartement ligt aan de boulevard bij Kos stad. Kamer met zeezicht en kamers met uitzicht op naast gelegen hotel waar je gratis gebruik mag maken van het zwembad. Ruim opgezette appartementen en goed ingericht.

Niet geschikt voor rolstoel ivm traplopen.

Geen lift aanwezig.

Receptie bemand door oud echtpaar, tevens de eigenaars. Vriendelijke mensen.

Schoonmaak elke dag, linnen en handdoekken wissel om de dag.

Bedden wat hard maar dat is vaak zo op vakantie.

Douche werkt op zonne energie dus warm water is soms een issue.

Geen douchebak of gordijn dus alles wordt nat.

Keuken blok met kookplaatje 2 pits. Goed ingericht maar niet om te koken zoals je thuis doet maar wij koken niet op vakantie :)

Koffiezet apparaat aanwezig.

Fijne lokatie met een winkeltje naast het complex voor de boodschapjes als vers stokbrood e.d.

Iedereen even vriendelijk en behulpzaam echt een fijne week gehad.

Alles op loopafstand en Kos stad is erg gezellig.

Aanrader!

Heel mooi.

Fam. Groeneveld.
19-10-2017

Wij waren hier 4 weken, en mijn echtgennote kreeg in de derde week hevige buikkrampen ( al dagen niet naar het toilet geweest) echter het was Zaterdag alle apotheken gesloten.

Informatie bij de beheerster en ze vroeg om het probleem wel over een uur kom ik terug zij ze.

En ja hoor de medicijnen had ze mee gebracht uit een ander dorp (Platani).

Mijn vraag om de kosten daar wilde ze niks van weten.

De medicijnen hielpen prima.

Ja dan ben je wel erg dankbaar.

eenvoudig appartement met mooie ligging

I.L.
30-9-2017

wel goed: mooie ligging, mooi uitzicht als je zeezicht hebt. Kleine wandeling naar Kos-stad, goed te doen. supermarkten om de hoek, heerlijke bakker met ook lekker ijs op loopafstand. ruim balkon en de schoonmaak is prima!

minder goed: ontzettend veel lawaai van het verkeer wat voorlangs dendert, vooral de bus die voor de deur stopt. Als de deur dicht is met de airco aan is het goed te doen.

en inderdaad wat andere reizigers al schrijven, de badkamer is helemaal nat als je gedoucht hebt. Maar daar zou ik het niet om laten.

Heerlijk appartement aan de rand vanKos stad

Caroline
29-7-2017

Het appartementcomplex bevat geen lift, is zeer eenvoudig doch zeer schoon.

Alle kamers liggen mooi met uitzicht op zee en met uitzicht op de bergen.

Badkamer primitief doch doeltreffend. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Men mag gebruik maken van het zwembad van naastgelegen hotel.

Complex niet geschikt voor kinderen of jongeren, te ver van centrum en uitgaansgelegenheden. Bakker op vijf minuten lopen afstand.

Prima vakantie !!!

Adriaan & Gerda Aalders
24-7-2017

Perfecte ligging,niet te druk en toch dichtbij centrum,alles op wandelafstand te vinden .

Zeer vriendelijk personeel en alles wordt iedere dag schoongemaakt .

Zeker de moeite waard om te bezoeken.

Perfecte ligging, fantastische service

Soraya
18-7-2017

De ligging van dit appartementen complex is perfect. De zee ligt recht voor de deur, enkel de straat oversteken. En binnen no-time ben je in het centrum.

Van de drukke weg hebben wij 's nachts geen last gehad. 's avonds gaf dit veel gezelligheid en als je 's nachts je balkon deur dicht hebt (dit moet ook als je de airco aan wil hebben) dan hoor je niks van het langskomende verkeer of de voorbijkomende mensen.

Naastgelegen zwembad is heerlijk.

De service is geweldig. De eigenares staat altijd voor je klaar en wil je overal bij helpen, wat een lieve vrouw! Wij konden bij aankomst om 11.00 uur 's ochtends direct ons appartement in. Het wordt netjes schoongehouden, elke dag. Als je handdoeken op de badkamer vloer legt dan krijg je nieuwe. Bed netjes opgemaakt elke dag.

Het appartement is niet luxe, maar prijs-kwaliteit verhouding is meer dan goed.

We zijn hier nu 2 keer geweest, als we nogmaals naar Kos gaan dan gaan we zeker terug naar SeaSide!

De bakker verderop in de straat, richting centrum, is echt een aanrader! Lekker vers brood, veel keuze, gebak (ook heerlijke baklava!) en lekker ijs. Van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat geopend.

Leuk om een quad, scooter of buggy te huren om het eiland over te rijden. De verhuurder verderop in de straat is ook echt een aanrader. Hier hebben wij dit jaar en 2 jaar geleden een quad, buggy en scooter gehuurd. Fijne service en absoluut geen oplichters.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seaside in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seaside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.