Appartement Seaside

• 8Waardering
  • 7.3Inrichting
  • 8.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement infoTonen op kaart

102 Reviews over Seaside

• 4D. D.08-09-2019

Nooit meer.

Een week in Seaside verbleven. Airco voor €40 aangeschaft gedurende een week. Na twee nachten viel deze uit. Principiële discussie gehad met de (seniele) eigenares die geen Engels kan. Ze voerde een theater op; ze maakte een kruisteken en deed alsof ze bijna een beroerte kreeg, dit omdat we een deel van ons geld op een vriendelijke en geduldige manier terugvroegen (€28). We waren ook cheap people volgens haar. Servies was zeer vies toen we aankwamen. Badkamer rook naar een rioolputje en douchebak was veel te klein. Lakens/handdoeken amper ververst. Haren hingen aan de douchekraan bij aankomst. Ook dus vijf dagen zonder airco geslapen (lees: al zwetend wakker gelegen). Liegende, onredelijke en onvriendelijke eigenares.

• 4Kevin17-08-2019

ECHT NOOIT MEER

Leuk appartement maar bijzonder slecht geregeld. Badkamer aantal keer op slot gevallen. Eigenaren spreken geen Engels en komen ongevraagd even loeren in je kamer. Bestek en en servies is smerig, wij kopen wegwerp. 2 stopcontacten. Ga hier ALSJEBLIEFT NIET HEEN.

• 5-17-08-2018

nooit meer!

sea side is op loopafstand van het centrum, het zit aan een erg drukke weg dus oordoppen zijn aan te raden. wij hebben hier bijna 2 weken verbleven maar helaas hebben wij in deze 2 weken geen een keer schone lakens of handdoeken gekregen. de eigenaresse is erg onvriendelijk en spreekt geen engels. toen wij aankwamen in ons appartement was alles erg vies, wij hebben niet gebruik van de keuken kunnen maken omdat de pannen niet schoon werden en er zaten ( waarschijnlijk pis) vlekken op de matrassen en ook raren vlekken op de matrassen.

• 10Niels10-07-2018

Top vakantie

Top appartement, alles erg ruim. Hele vriendelijke eigenaren die ook een praatje met je maken, erg leuk. Harstikke dicht bij het centrum. Supermarkt en een goed restaurant naast het appartement gelegen. Top vakantie gehad hier.

• 9Hans B30-04-2018

Top vakantie

Fijn en schoon appartement met een prachtig uitzicht. Aardige oudere dame die je graag helpt als je wat vraagt. Douche is wel wat klein. Keuken is naar Griekse begrippen redelijk compleet. Het twee kamer appartement is lekker ruim met 2 balkons. Super.

• 9JM24-04-2018

Schoon net en ruim appartement, prima prijs kwalit

Ontzettend schoon en net appartement. De inrichting oogt wat ouderwets maar is verder prima. Alsof je bij opa en oma logeert. Wij hadden een 2 kamer appartement. De vriendelijke vrouw des huizes doet er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Elke dag komt een schoonmaakster en worden de bedden opgemaakt. De bedden zijn niet heel comfortabel en vrij harde matrassen. Aan het zwembad van het hotel ernaast is het heerlijk vertoeven. Erg vriendelijk personeel. Wij hebben in ieder geval een heel aangenaam verblijf gehad in het appartementencomplex Seaside in Kos...

• 10Bakker27-10-2017

Appartement ligt aan de boulevard bij Kos stad. Kamer met zeezicht en kamers met uitzicht op naast gelegen hotel waar je gratis gebruik mag maken van het zwembad. Ruim opgezette appartementen en goed ingericht. Niet geschikt voor rolstoel ivm traplopen. Geen lift aanwezig. Receptie bemand door oud echtpaar, tevens de eigenaars. Vriendelijke mensen. Schoonmaak elke dag, linnen en handdoekken wissel om de dag. Bedden wat hard maar dat is vaak zo op vakantie. Douche werkt op zonne energie dus warm water is soms een issue. Geen douchebak of gordijn dus alles wordt nat. Keuken blok met kookplaatje 2 pits. Goed ingericht maar niet om te koken zoals je thuis doet maar wij koken niet op vakantie :) Koffiezet apparaat aanwezig. Fijne lokatie met een winkeltje naast het complex voor de boodschapjes als vers stokbrood e.d. Iedereen even vriendelijk en behulpzaam echt een fijne week gehad. Alles op loopafstand en Kos stad is erg gezellig. Aanrader!

• 9Fam. Groeneveld.19-10-2017

Heel mooi.

Wij waren hier 4 weken, en mijn echtgennote kreeg in de derde week hevige buikkrampen ( al dagen niet naar het toilet geweest) echter het was Zaterdag alle apotheken gesloten. Informatie bij de beheerster en ze vroeg om het probleem wel over een uur kom ik terug zij ze. En ja hoor de medicijnen had ze mee gebracht uit een ander dorp (Platani). Mijn vraag om de kosten daar wilde ze niks van weten. De medicijnen hielpen prima. Ja dan ben je wel erg dankbaar.

• 8I.L.30-09-2017

eenvoudig appartement met mooie ligging

wel goed: mooie ligging, mooi uitzicht als je zeezicht hebt. Kleine wandeling naar Kos-stad, goed te doen. supermarkten om de hoek, heerlijke bakker met ook lekker ijs op loopafstand. ruim balkon en de schoonmaak is prima! minder goed: ontzettend veel lawaai van het verkeer wat voorlangs dendert, vooral de bus die voor de deur stopt. Als de deur dicht is met de airco aan is het goed te doen. en inderdaad wat andere reizigers al schrijven, de badkamer is helemaal nat als je gedoucht hebt. Maar daar zou ik het niet om laten.

• 9Caroline29-07-2017

Heerlijk appartement aan de rand vanKos stad

Het appartementcomplex bevat geen lift, is zeer eenvoudig doch zeer schoon. Alle kamers liggen mooi met uitzicht op zee en met uitzicht op de bergen. Badkamer primitief doch doeltreffend. Eigenaren zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Men mag gebruik maken van het zwembad van naastgelegen hotel. Complex niet geschikt voor kinderen of jongeren, te ver van centrum en uitgaansgelegenheden. Bakker op vijf minuten lopen afstand.

Appartement Seaside info

Facilities