Aparthotel Santa Marina

80 reviews over Aparthotel Santa Marina in het Nederlands

Heerlijke vakantie

Chantal Geschiere,
1-12-2018

Heerlijk rustig appartementencomplex, centrum op loopafstand. Kinderen hebben zich prima vermaakt in het zwembad met de luchtbedjes etc die bij het zwembad liggen.

Het zwembad is niet erg groot, maar desondanks waren mijn kinderen er niet uit te krijgen.

Appartement zelf was simpel maar voor ons voldoende

Centrum van Kos is ook erg gezellig. Veel winkeltjes en veel keuze aan eetgelegenheden.

Een boottochtje naar Turkije is ook aan te raden. Alleen op de heenweg duurde het wachten bij de douane in Turkije erg lang, maar dat heeft de pret verder niet mogen drukken

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Demi,
21-11-2018

Een top apart/hotel, is ons super goed bevallen! Om de twee dagen werd het bed opgemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Alles zag er super goed en schoon uit! Ook totaal geen overlast van andere kamers, we waren het er wel over eens dat het meer een jongeren verblijf is. Tegenover zit de bakker, heeft 's ochtends heerlijke broodjes, zeker een aanrader!!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

prima maar wel veel geluidshinder

Grevenbicht,
22-10-2018

Alles prima, goed en ruim 2 kamerappartement. Maar hou er rekening mee dat er veel herrie van verkeer is. Santa Marina ligt in een woonwijk aan een hele drukke doorgaande weg. Veel herrie gehad van motoren en scooters en auto's met knalpijpen

Gereisd met partner in oktober 2018

Jo Raymakers,
28-9-2018

Voor de eerste keer in Santa Marina. We verbleven in een studio. Deze was zeer ruim. Fijne bedden, keuken netjes en compleet, badkamer ruim en schoon met douchecabine. Ruim balkon. Schoonmaak dagelijks en zeer goed.Schoon bedlinnen en handdoeken om de dag. Personeel heel vriendelijk.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar !

Gereisd met partner in september 2018

Nooit meer

Sandra,
13-7-2018

Huur er een kluis. Er wordt kleding en schoenen uit de kamers gejat terwijl de sleutel bij de receptie ligt. Het hotel zegt niet aansprakelijk te zijn.

Gereisd met partner in juli 2018

zou zo weer teruggaan

Marina,
22-6-2018

Ruime studio, mooie ligging (van nr. 115) aan rustig zijstraatje.

Dagelijkse schoonmaak muv zondag, dan worden alleen vuilniszakjes geleegd.

Iedere 3e dag schone handdoeken: 1 badlaken, 1 handdoek en schone lakens.

Vriendelijk personeel van zowel receptie, bar als schoonmaak.

Fijn zwembad en ligbedjes met kussen.

Heerlijke bakker aan overkant van straat: voor een bruin broodje betaal je € 1,30, voor wit broodje € 1,--.

Hotel uit, direct links straatje in, aantal meters rechtdoor en dan aan de linkerkant (naast kapper) zit een heerlijk restaurantje: Taverna Hirodion (wij hebben daar iedere avond gegeten en veel dezelfde mensen gezien die terugkomen) probeer dan o.a. de stifado (stoofpotje) en als voorgerechtje het knoflookbrood.

Als je een excursie wilt doen ga dan naar het centrum en boek rechtstreeks via een van de vele aanbieders, dit scheelt je handen vol geld en ze zijn erg goed (ook voor autohuur).

Gereisd met partner in juni 2018

Mooi, schoon en netjes!

Janina,
14-6-2018

Mooi ruim, schoon en netjes. Keuken met koelkast, magnetron, koffiezetapparaat en waterkoker. Servies/bestek voor 3 personen aanwezig. Ruim balkon waar je 's morgens heerlijk kon ontbijten (bakker tegenover het hotel, elke morgen vers brood!). De loopafstand naar het centrum Kos was goed te doen.

Gereisd met partner in mei 2018

Top appartement!

Petra,
23-8-2017

Santa Marina is een erg goed en fijn appartement. Fijne bedden, ruim balkon, goede schoonmaak. Een fijn zwembad met ligbedjes. Personeel erg vriendelijk. Ligging was ook goed, ongeveer 10 minuutjes lopen naar het centrum/de haven.

Inventaris van de keuken was minimaal, maar dit weegt niet op tegen de rest van het appartement.

Prijs/kwaliteit verhouding perfect!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Fijne vakantie gehad in 1 kamer appartement in Santa Marina. Alles aanwezig koelkast, magnetron, koffieautomaat, waterkoker, kookpit, fohn. Elke dag schoonmaak behalve op zondag. Elke 2 dagen wisselen handdoeken. Prima appartement en prima prijs.

Gereisd met partner in mei 2017

Elke dag schoonmaak.

Gereisd met partner in augustus 2016

Aparthotel info

• De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Santa Marina in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Santa Marina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.