Appartement Sandy's Studios & Log Villas

Appartement Sandy's Studios & Log Villas

7.9Goed

Griekenland, Kos, Kos-Stad / Lambi e.o.

7.9Goed

• 7.7Inrichting
  • 8.1Hoeveelheid ruimte

Appartement Info

Meer appartementinfo

Op het Griekse eiland Kos vind je Sandy's Studios. Hier heerst een relaxte sfeer en kun je bijvoorbeeld om half 12 komen ontbijten, maar ook om 8 uur. Een geschikte bestemming voor rustzoekers, die toch dichtbij de stad willen zitten. Met de fiets ben je in een paar minuten in het centrum van Kos-Stad, maar ook op het strand.

We hebben een aantal aanbieders voor Sandy's Studios & Log Villas voor je op een rij gezet:

131 reviews over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• 9Adri09-10-2019

Voor derde keer hier verbleven !

Voor de derde keer hier verbleven. Gemoedelijke sfeer, heerlijk zwembad, aardig personeel, lekker eten en prima accommodatie. Kortom: genoten !

• 8Danny schaeffer30-09-2019

Heerlijke week gehad in het gemoedelijke sandy's

Heel fijn verblijf gehad bij sandy's. Heel vriendelijk personeel en vooral petros met zn grapjes weet het de mensen naar de zin te maken. Ook sophia de dame die de studio's schoonmaakt was top. Gaan zeker nog een keer terug.

• 8Sandra24-09-2019

Helemaal goed

Een hele fijne gezellige en kleinschalige accommodatie Hier komen veel mensen elk jaar steeds weer terug. En ook wij zijn besmet en gaan volgend jaar weer met veel plezier terug. Hele lieve familie en ook Petros de barman is niet weg te denken .wij hadden een verzorgde kamer met prima bedden en een groot balkon . Wij hadden ontbijt bij geboekt , het ontbijt is goed maar erg eentonig.volgende keer gaan we dit lekker zelf verzorgen .Kos stad op fiets afstand en fietsen huren is zeker een aanrader.kos stad gezellig druk en leuke stranden richting Lambi .perfecte vakantie gehad

• 7B.G22-09-2019

Top , komen zeker keer terug!

Super leuk , gastvrij , schoon en netjes! Lekker zwembad , goed eten. Hele lieve schoonmaakster Sonya

• 8Walter13-09-2019

Fantastisch relax

Het is een geweldig kleinschalig verblijf , net buiten het centrum, raadzaam om een fiets te huren

• 7Samplonius12-09-2019

Prima vakantie

Rustig gelegen, fiets of scooter is hier wel nodig.

• 8Josine11-09-2019

Rustige ligging, genoten!

Sandy's, een mooie en rustige ligging. Ruime appartementen, goede bedden. De badkamer is minimaal, douche werkte niet optimaal. Schoonmaakster komt elke dag, lieve vrouw en doet haar werk goed. Ontbijt is lekker, wel elke dag bijna hetzelfde. Het enige wat veranderd is een plaatje cake of croissantje. Petros, de barman wil het iedereen naar de zin maken en maakt je aan het lachen. Bij aankomst een erg vriendelijk ontvangst door het personeel, welkomstdrankje uit eigen tuin. We kwamen laat aan 's avonds en konden nog avond eten bestellen, erg fijn na zo'n reis. Een fiets huren is aan te raden, makkelijk om naar Kos stad te fietsen of naar de supermarkt. Lopen naar Kos stad doe je ongeveer 40 minuten over.
    Als je van rust houdt en het niet erg vindt om te fietsen is dit zeker een aanrader!

• 8B.V.10-09-2019

Gezellig en knus!

Kleinschalig, wat wij heel fijn vonden! Lieve medewerkers die echt proberen je een fijn verblijf te geven. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 8Maasen21-08-2019

Gezellig klein complex

We zijn in juli 2019 hier geweest, leuke ontvangst door de eigenaren met een drankje gemaakt uit eigen tuin. Vriendelijk personeel maar vooral Petros de barman doet erg z'n best om het iedereen naar de zin te maken. We hebben vaak een manbier bij hem gedronken. We hebben scooters gehuurd en konden hiermee het hele eiland verkennen, echt een aanrader als je meer wilt zien dan alleen Kos stad. Nadeel is het handdoekje leggen bij het zwembad, niet nodig, over het algemeen waren er voldoende bedjes. Let op, maar het 3x per week schone handdoeken. Zeker een aanrader

Met oudere kinderen

• 7Bibi26-07-2019

Gemoedelijk!

Mooie gemoedelijke leuke,lokatie. Vriendelijke personeel en altijd behulpzaam. Appartement schoon als je niet onder de bedden kijkt. Lieve schoonmaakster die erg haar best doet elke dag. Zelf iets eenvoudigs klaarmaken is goed te doen. Eten op complex is prima en betaalbaar. Genoeg leuke restaurantjes in de omgeving. Een fiets huren is aan te raden. Via receptie goede service met brengen, ophalen, goede prijs. Geen gebruik gemaakt van de 3 dagen gratis fietsen, lokatie verder en zelf ophalen en terugbrengen. Kos stad dichtbij met de fiets, zeer gezellig en sfeervol. Goede grote supermarkt op fietsafstand, vlakbij fietsverhuur of de bam bam. Strand theofilos gratis drankje bij bedjes ( 4 euro pp) WiFi en fruit. Bij mavromatis gratis bedjes als je daar wat drinkt of eet. Waterschoentjes mee! Jammer dat de touroperator niet op het complex komt. Excursies zelf geregeld. Helaas geen georganiseerde avonden zoals wel staat aangegeven.

Bij aankomst hartelijk ontvangst met een heerlijke citroen limonade uit eigen tuin. Uitleg van de eigenaar en je wordt naar je accomodatie gebracht. Goede bedden en kussens. Geregeld schone handdoeken en lakens. Neem contant geld mee je kunt op het complex niks pinnen! Alles contant betalen! Mini supermarkt is ook mini, beperkt assortiment maar fijn om drinken en iets te eten te kopen als je net aangekomen bent. Buiten het complex: supermarkt, restaurantjes en winkels kun je wel bijna altijd pinnen. Geld opnemen bij een automaat kost 2,50a 3 euro per keer. Dat kan op elke hoek in Kos stad. Fijn zwembad, niet al te groot met ligbedjes, gelukkig zonder gedoe met handdoek erop leggen om een bedje te reserveren. Gezellige bar van ‘ s ochtends tot ‘s avonds laat open geen lawaaierige bedoening. Gevarieerde gasten van alle leeftijden. Over het algemeen veel Nederlanders.

Met oudere kinderen

6 tips over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• Helene Busser, 02-09-2012

Tip; dagtrip naar Turkije; Restaurant, cafe Blue Phoenix ook geweldig om daar aan het strand te liggen, goede service.

• Sanne, 24-08-2018

Leuke uitjes: - 3 eilanden tour: wij hadden oor frederike, deze word niet volgepropt met toeristen zoals op andere boten wel gebeurt. - paradise beach: met de bus vanuit kos centrum kun je hiernaartoe voor €4,80, dit is een van de mooiste zandstranden op Kos! - Lido waterpark: veel leuke glijbanen voor jong en oud, hier kun je gratis met de bus heen vanaf Kos hotel. De entreeprijs is €17,- - Sunset Zia: erg mooie zonsondergang en een leuk dorpje (€8 met de bus)

• corry_kramer, 06-09-2014

Restaurant Mavromatis is een echte aanrader! Je fietst naar beneden, steekt de weg over en je gaat rechtsaf. Na een klein eindje fietsen zie je aan de linkerkant een restaurant waar aan de bovenkant met grote letters Mavromatis staat. De straatkant ziet er niet aantrekkelijk uit maar het restaurant zit dan ook aan de zeekant en je kunt dus op het strand, maar ook binnen, heerlijk en goedkoop eten.

2 vragen over Appartement Sandy's Studios & Log Villas

• T vd K, 22-07-2017

aardbeving

Hoe is de huidige situatie bij App. Sandys op kos?

Geartsje, 20-08-2017

Wij zitten nu in Sandys en het is hier heerlijk vertoeven!!.

• nicole, 22-09-2016

vluchtelingen

Ik zou graag willen weten of jullie in de buurt van dit bungalowpark vluchtelingen hebben gezien.

alvast hartelijk dank.

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen