Hotel Saint Constantine

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag23°12°
Hotel Saint Constantine
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Constantine voor je op een rij gezet:

136 reviews over Hotel Saint Constantine in het Nederlands

Gunstige ligging

Kim, 11-9-2016

Bij aankomst in het hotel bleek er het één en ander mis gegaan te zijn met de reservering van de kamers. Gelukkig konden we een dag later naar een andere kamer zoals afgesproken. Kamer en balkon waren erg ruim, helaas maakte de koelkast een enorm zoemend geluid . Badkamer had 2 kapotte kranen zowel in de wastafel als douche. Hierdoor spoot het water alle kanten op en moest je extra handdoeken gebruiken om alles weer droog te maken. We vroegen bij de receptie om een nieuwe handdoek (schoonmaaksters komen niet op zondag ) Kon ze ons niet geven. Schoonmaaksters zijn erg vriendelijk en maken goed schoon, Ontbijt is prima om de dag mee te beginnen, maar stelt niet heel veel voor. Toiletten in de hotelhal zijn niet bepaald fris. Dit hotel heeft een gunstige ligging , maar is verder wat teleurstellend. Kos is super dus volgende keer een ander hotel.

niet voor herhaling vatbaar

familie groot, 13-9-2015

locatie is erg goed, direct in het centrum, en alles op loopafstand.

Hotel ziet er netjes en schoon uit. Wel erg eenvoudig.

De hotelkamers zijn gehorig, Veel jonge mensen die s 'nachts terug komen van het uitgaan en veel lawaai maken. wij hadden een kamer op de 2e verdieping. 's nachts om 3 uur was het nog rumoerig. en vervolgens om 8 uur 's morgens begint de schoonmaakster weer aan haar ronde. Maar eerlijk is eerlijk, na dit te hebben gemeld bij de receptie konden wij vrijwel direct verhuizen naar een andere kamer, op een andere verdieping. De dame ( Nederlands sprekend) was erg behulpzaam en zeer vriendelijk! Hierdoor kamen wij op de 3e verdieping. Echter zaten we pal naast een groepje Zweedse meiden. Dus veel slaap hebben wij niet gehad. Al met al.... Krijgt dit hotel een 6.5. Dit mede door de locatie, want die is wel perfect. maar door de gehorigheid, en het karig ontbijt, plus het feit dat je voor de airco moet betalen, zal het voor ons geen herhaling worden.

Een goed en schoon hotel!

Martijn te Kampe, 25-8-2015

Hotel in het centrum van Kos! Goede ligging, supermarkt om de hoek en overal leuke winkels! We hebben erg genoten in en rondom het hotel, de kamers worden elke dag (behalve op zondag) schoongemaakt, schoonmaaksters zijn erg vriendelijk, Nederlandse receptie is erg handig! En de Nederlands sprekende barman Vangelis is een super vent! Van hem hebben we veel geleerd over Kos, wat betreft de vluchtelingen!! In Nederland wordt het zwaar opgeblazen! Wij hebben totaal geen last gehad van hun! Soms hoorde je wat jongeren over de gang lopen, maar dit was niet storend.

Mooie vakantie

Anja, 14-6-2015

Mede dankzij het hotel hebben we een fijne vakantie gehad. Omdat het nog best vroeg (juni) van het jaar was, was het nog vrij

rustig in het hotel. Mede daardoor geen last van lawaai s'nachts. Het hotel ligt midden in het centrum van Kos, wat wij

erg fijn vonden omdat we alleen met ontbijt hadden gereserveerd, er waren dus veel restaurants in de buurt, keus genoeg.

plus is er een Nederlandse fietsverhuur recht tegenover het hotel, erg makkelijk.

Rien en Anja

prima hotel

gielpronk, 21-9-2014

wij zijn er nu 2keer geweest en het is ons goed bevallen , we gaan zeker weer .

Goed Bevallen

Marie Louise, 8-9-2014

10 dagen geweest. De kamer een 6 omdat de kussens vreselijk waren en het was gehorig, maar na goede oordopjes gekocht te hebben niets meer gehoord. Het zwembad aan de voorkant zijn we niet in geweest.,maar zwembad aan de achterkant wel. Dit was helemaal perfect en daar zat nooit iemand. Was ook groter en zeer schoon. Ook kamers zeer schoon,iedere dag wordt goed schoongemaakt behalve op zondag,dat wisten wij helaas niet van te voren(dus handdoeken op de grond gegooid).van de bar geen gebruik gemaakt. Het ontbijt was heel uitgebreid en erg smakelijk.Wij hadden een bingo reis geboekt en dit hotel heeft goed uitgepakt.

Drie dagen was genoeg

P&T, 31-7-2014

Gunstig gelegen

Goed ontbijt

Grote schone kamer, kleine douche

Slechte lift, blijft vaak vastzitten

In het hoogseizoen alleen maar dronken lui, heel veel overlast in de nacht, geschreeuw en gebonk op de deuren.

Zwembad heel klein en niet schoon

Nooit meer, geen oog dicht gedaan

Willemijn, 14-7-2014

Hotel Saint Constantin is prima gelegen. Je stapt het hotel uit en je staat midden in de winkelstraat. Maar het hotel zit overvol met dronken Scandinaviërs die alleen maar drinken en enorm veel kabaal maken. Het hotel is erg gehorig dus alles wat ze schreeuwen en op elkaar deuren bonken hoor je. De laatste nacht hebben ze zelfs onze hotelkamer geprobeerd in te komen omdat ze dronken niet meer wisten waar ze naar toe moesten om half 3 's nachts. De feesten beginnen al vroeg in de avond op hun balkons, zie resultaat in de foto's van de volgende ochtend, o.a. kots. Kom je voor je rust, absoluut NIET naar dit hotel gaan. Al helemaal niet aan te raden voor gezinnen met kinderen.

Daarnaast het ontbijt was wel prima en de kamers werden goed schoongemaakt elke dag behalve zondag.

Prima hotel, kwaliteit/prijs is uitstekend !

Freddy en Brenda, 23-5-2014

Erg leuk hotel, eenvoudige kamer maar wordt erg goed schoongemaakt. Vriendelijk personeel, al is de barman een beetje apart.

Erg goede ligging, 5 minuutjes lopen en je bent in het hartje van Kos stad waar het 's avonds erg gezellig is. Eten is overall prima en betaalbaar.

Strand bij Old River is erg leuk en schoon.

Kortom, wij zouden zo weer gaan :)

Goed hotel vlakbij strand en stad!

Paula, 10-9-2013

Dit hotel is erg netjes en verzorgd. Het personeel is erg vriendelijk en je krijgt elke dag nieuwe handdoeken (behalve zondag) en je bed wordt netjes opgemaakt. Het ontbijt is niet heel uitgebreid, maar wat er ligt is lekker en goed verzorgt. Ook wordt het continu aangevuld. Het hotel ligt aan een winkelstraat wat heel handig is. Als je de straat uitloopt kom je in de haven en het oude centrum. Prima lopend te doen. Nog dichterbij is het (Lambi) strand. Wij gingen elke dag naar Angelica's Beach waar je heerlijk in de zon kunt liggen en ook nog echt lekker Grieks kunt eten! (En een Nederlandse eigenaresse want soms gewoon ff handiger communiceert)

Daarnaast is Kos gewoon een erg fijn eiland. Ik kom zeker nog eens terug op Kos en boek dan weer bij St Constantin.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Constantine in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Constantine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint Constantine scoort een 7.76 uit 10 op basis van 137 reviews.