Hotel Saint Constantine

Hotel Saint Constantine
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Saint Constantine voor je op een rij gezet:

140 reviews over Hotel Saint Constantine in het Nederlands

Claudia, 27 jaar

Esmee, 18 jaar

Het is een goed hotel. De locatie is echt top. De winkels en supermarkt op loop afstand. Ook het centrum is op loop/fiets afstand 5min. Kamers worden elke dag een beetje bijgehouden/schoongemaakt.

Helaas heel veel overlast van jongeren. Vooral de jongeren van scandinavische afkomst. Het is officeel geen party hotel (staat ook aan de binnenkant van de hotelkamer deur) maar dit blijkt helaas wel het geval. Beneden bij de bar wordt er tot laat (01:30) harde muziek gedraaid en hier zuipen de jongeren hun zelf gekochte drank op. Na het uitgaan druppelen de luidruchtige jongeren weer het hotel binnen (03:00-05:00). Gillen en op deuren bonken is hun favoriete bezigheid. Wij moeten er meerdere malen per nacht uit om te vragen of het wat stiller kan.. hierbij krijgen wij regelmatig ook een grote mond terug. Totaal geen respect! Nogmaals, het hotel is echt top, maar kom niet in het hoogseizoen!

Bij aankomst maakte dit hotel al een erg goede indruk en het zag er schoon en netjes uit. Onze kamer was heel simpel maar schoon! Wel jammer dat je bij aankomst naast de touristenbelasting ineens 5 euro per nacht moet betalen voor de airco. Dat kwam niet echt klantvriendelijk over met temperaturen die in juli oplopen tot 40 graden.

We troffen onze koelkast kapot aan, die hebben ze vrijwel meteen vervangen zonder problemen. Elke dag werden de handdoeken/beddengoed vernieuwd en zelfs gedweild.

Het ontbijt van het hotel was goed en vers. Niets bijzonders maar genoeg keuze voor een weekje.

Ligging vonden wij perfect, onze kamer was wel aan de "goede" kant. Aan de straatkant is het luidruchtiger.

Laatste dag hebben we aan het zwembad friet met kipnuggets gegeten en een paar uur later begon te ellende bij mij en partner. We hebben hier een voedselinfectie opgelopen dus de hygiene MOET beter want het kwam 100% van dit eten.

Lowbudget hotel op top locatie.

Britt en Tim
27-5-2018

Onze ervaring met dit hotel.Aangekomen bij het hotel hebben wij ons ingecheckt. Bij het inchecken hebben wij geen verdere info gehad m.b.t. de hotel kamer en het ontbijt etc. Eenmaal op de kamer aangekomen troffen wij een simpele kamer aan. Het zag er redelijk netjes en schoon uit. Het was erg warm op de kamer waardoor wij graag airco wilde, hier moest je echter voor betalen. Bovendien is het hotel erg gehorig, met hierdoor het gevoel dat je met zijn alle op een kamer slaapt. Het lawaai begon in de ochtend al zeer vroeg. Het ontbijt is simpel, weinig afwisseling maar verder prima. De locatie is super! en het zwembad achter het hotel is heerlijk rustig met goede wifi, wat verder in het hotel erg slecht is. De toiletten in de openbare ruimte kunnen niet op slot en zijn erg vies. Het licht op ons balkon deed het niet, meerdere malen aangegeven maar helaas niet opgelost.

Low budget hotel op top locatie in Kos.

Erg mooie vakantie gehad.

Gunstige ligging

Kim
11-9-2016

Bij aankomst in het hotel bleek er het één en ander mis gegaan te zijn met de reservering van de kamers. Gelukkig konden we een dag later naar een andere kamer zoals afgesproken. Kamer en balkon waren erg ruim, helaas maakte de koelkast een enorm zoemend geluid . Badkamer had 2 kapotte kranen zowel in de wastafel als douche. Hierdoor spoot het water alle kanten op en moest je extra handdoeken gebruiken om alles weer droog te maken. We vroegen bij de receptie om een nieuwe handdoek (schoonmaaksters komen niet op zondag ) Kon ze ons niet geven. Schoonmaaksters zijn erg vriendelijk en maken goed schoon, Ontbijt is prima om de dag mee te beginnen, maar stelt niet heel veel voor. Toiletten in de hotelhal zijn niet bepaald fris. Dit hotel heeft een gunstige ligging , maar is verder wat teleurstellend. Kos is super dus volgende keer een ander hotel.

niet voor herhaling vatbaar

familie groot
13-9-2015

locatie is erg goed, direct in het centrum, en alles op loopafstand.

Hotel ziet er netjes en schoon uit. Wel erg eenvoudig.

De hotelkamers zijn gehorig, Veel jonge mensen die s 'nachts terug komen van het uitgaan en veel lawaai maken. wij hadden een kamer op de 2e verdieping. 's nachts om 3 uur was het nog rumoerig. en vervolgens om 8 uur 's morgens begint de schoonmaakster weer aan haar ronde. Maar eerlijk is eerlijk, na dit te hebben gemeld bij de receptie konden wij vrijwel direct verhuizen naar een andere kamer, op een andere verdieping. De dame ( Nederlands sprekend) was erg behulpzaam en zeer vriendelijk! Hierdoor kamen wij op de 3e verdieping. Echter zaten we pal naast een groepje Zweedse meiden. Dus veel slaap hebben wij niet gehad. Al met al.... Krijgt dit hotel een 6.5. Dit mede door de locatie, want die is wel perfect. maar door de gehorigheid, en het karig ontbijt, plus het feit dat je voor de airco moet betalen, zal het voor ons geen herhaling worden.

Een goed en schoon hotel!

Martijn te Kampe
25-8-2015

Hotel in het centrum van Kos! Goede ligging, supermarkt om de hoek en overal leuke winkels! We hebben erg genoten in en rondom het hotel, de kamers worden elke dag (behalve op zondag) schoongemaakt, schoonmaaksters zijn erg vriendelijk, Nederlandse receptie is erg handig! En de Nederlands sprekende barman Vangelis is een super vent! Van hem hebben we veel geleerd over Kos, wat betreft de vluchtelingen!! In Nederland wordt het zwaar opgeblazen! Wij hebben totaal geen last gehad van hun! Soms hoorde je wat jongeren over de gang lopen, maar dit was niet storend.

Mooie vakantie

Anja
14-6-2015

Mede dankzij het hotel hebben we een fijne vakantie gehad. Omdat het nog best vroeg (juni) van het jaar was, was het nog vrij

rustig in het hotel. Mede daardoor geen last van lawaai s'nachts. Het hotel ligt midden in het centrum van Kos, wat wij

erg fijn vonden omdat we alleen met ontbijt hadden gereserveerd, er waren dus veel restaurants in de buurt, keus genoeg.

plus is er een Nederlandse fietsverhuur recht tegenover het hotel, erg makkelijk.

Rien en Anja

prima hotel

gielpronk
21-9-2014

wij zijn er nu 2keer geweest en het is ons goed bevallen , we gaan zeker weer .

Goed Bevallen

Marie Louise
8-9-2014

10 dagen geweest. De kamer een 6 omdat de kussens vreselijk waren en het was gehorig, maar na goede oordopjes gekocht te hebben niets meer gehoord. Het zwembad aan de voorkant zijn we niet in geweest.,maar zwembad aan de achterkant wel. Dit was helemaal perfect en daar zat nooit iemand. Was ook groter en zeer schoon. Ook kamers zeer schoon,iedere dag wordt goed schoongemaakt behalve op zondag,dat wisten wij helaas niet van te voren(dus handdoeken op de grond gegooid).van de bar geen gebruik gemaakt. Het ontbijt was heel uitgebreid en erg smakelijk.Wij hadden een bingo reis geboekt en dit hotel heeft goed uitgepakt.

Drie dagen was genoeg

P&T
31-7-2014

Gunstig gelegen

Goed ontbijt

Grote schone kamer, kleine douche

Slechte lift, blijft vaak vastzitten

In het hoogseizoen alleen maar dronken lui, heel veel overlast in de nacht, geschreeuw en gebonk op de deuren.

Zwembad heel klein en niet schoon

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint Constantine in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint Constantine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Saint Constantine scoort een 7.68 uit 10 op basis van 140 reviews.