Kos-Stad / Lambi e.o.

We hebben een aantal aanbieders voor Kos-Stad / Lambi e.o. voor je op een rij gezet:

Neckermann

vakanties Kos-Stad / Lambi e.o.

Neckermann

Reviews over Kos-Stad / Lambi e.o.

Raymond,
    27-1-2019

Genoten wat een vriendelijkheid, centrale ligging, ontbijt op en top voor elk wat wils. Lunchen en dineren in het hotel zeker een aanrader de keuken is fenomenaal.

heerlijk niet te kleinschalig gewoon goed. S'morgens lekker fitnessen en dan baantje trekken. Hop erop uit het eiland verkennen of naar het strand. En vaak gewoon lekker bij het zwembad zo relaxt en gezellig qua sfeer!

Gereisd met partner in oktober 2018

Genoten!

Carmen en Eva,
    26-1-2019

Heerlijk resort! Alles erg netjes, lekker eten en veel keuzes, vriendelijk personeel en prachtig gelegen. Niet in de drukte. Je kunt met de locale bus of de bus van het resort naar het centrum van Kos. Tip: huur een fiets op dit mooie fietsvriendelijke eiland.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

Mooie complex, rustig net buiten de drukte.

Kees,
    24-1-2019

Wij verbleven in 2018 voor de zesde keer in een Logvilla. Dit zijn de houten huisjes die achter het complex staan bij de citrusbomen. Heerlijke accommodatie. Mooie aangelegd. Leuke bar en gezellige restaurant. Zwembad prima. En, hele vriendelijke eigenaar en personeel. Dus, geweldige plek voor een Kos-vakantie.

Gereisd met partner in september 2018

Top vakantieadres!

Kim,
    22-1-2019

Aegean view is echt een aanrader!

Mooie en schone accommodaties, goed verzorgd eten, genoeg zwembaden en vriendelijk behulpzaam personeel!

Gereisd met partner in september 2018

Jamaël Rabbaa,
    4-1-2019

Ik raad dit hotel iedereen aan. De ligging is perfect, alles is op fiets afstand. Het hotel was zeer schoon en werd netjes elke ochtend als wij weg gingen schoongemaakt. De medewerkers van het hotel zijn zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2018
Kos-Stad / Lambi e.o. scoort een 8,2 uit 10, op basis van 2236 reviews