Aparthotel Pelagos

Aparthotel
Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag31°21°
Aparthotel Pelagos
8,9

Vanaf Hotel Pelagos heb je een mooi uitzicht op zee. De kamers zijn netjes en ruim en tijdens het diner staat er elke dag wat anders op het menu. Het strandje bij het hotel is wat klein, maar er zijn wel verschillende mooie zwembaden. Huur zeker eens een fiets bij de fietsverhuur naast het hotel en ga het eiland Kos verkennen.

762 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Ik zal niet op kort termijn hier meer heengaan

Sjon leukers
9-6-2019

Het eten is vaak koud en eentonig. Als je rust wil , is dit een ideaal resort. Wil je animatie, dan valt dit tegen. Kamers zijn redelijk. Personeel is in het algemeen vriendelijk. Soms TE gemaakt vriendelijk. Verder genoten van de zon, bij een stille Main Pool

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische zonbestemming

Bert
2-6-2019

Kos is een mooi eiland met een hele vriendelijke bevolking. Redelijk vlak, dus goed om eens de fiets te pakken. Getuige de vele verhuurbedrijven wordt daar ook veel gebruik van gemaakt. Dan ons hotel (Pelagos in Lambi). Natuurlijk zijn de meeste hotels goed, maar Pelagos is wel een hele gunstige uitzondering. Gelegen kort op het strand en in een minder drukke omgeving. Met de fiets ben je zo in Kosstad of in Tigaki. Het hotel heeft een eigen strand. Wij komen er al acht jaar en het bevalt nog steeds uitstekend.

Heerlijk luxe hotel!

Lisa
24-5-2019

Heerlijk hotel, all inclusive maar zeker geen vreetschuur. Eten was heel uitgebreid en lekker en het personeel was super aardig. Wij hadden een junior suite gelijk bij de ingang met een mooi loungebed op het balkon. We hebben echt genoten hier, zo heerlijk luxe was het hotel en de kamer. Ook heel schoon. Kos stad is 10 min fietsen en hier kan je ook heel leuk uit eten. Wij komen zeker terug met ons dochtertje want ook voor kinderen is het hier echt een paradijs!

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima hotel!

JOSH
19-5-2019

Heel mooi schoon resort. Kamers nieuw danwel gerenoveerd, allemaal laagbouw, mooi design. Mooie zwembaden genoeg ligbedden. Hotel ligt 10min van Kos stad. Fietsverhuur om de hoek (3eur per dag). Strand stelt helemaal niets voor. Eten heel gevarieerd met veel keuze. Eten was niet altijd warm genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Geboekt bijneckermann.nl

Goed hotel maar service..

Raoul
17-5-2019

Zeer mooi infrastructuur,veel zwembaden en proper.Alleen de service laat de wensen over. Bij de aankoomst waren wij als eerste op de receptie en werden als laatste naar ons kamer gebracht(men komt je halen met een golfcar).Het was dus 40min wachten met een klein kindje.Alle medewerkers incl management zijn albanezen.Een goedendag of een glimlach mag je alvast vergeten. Geen echte all inclusive,enkel filter coffie en water zijn gratis. In het restaurant wordt de drank gebracht door het personeel maar die negeren je gewoon.Op het 3de dag kwamen wij gewoon met ons eigen drank. Zeker geen aanrader en geen 5 sterren waard!

Gereisd Met jonge kinderen in september 2018

Top resort voor kids!

Stephan Keekstra
15-5-2019

Iedereen zoekt dat ene hotel waar je van hoopt dat het je geld maar waard is.. Nou Pelagos is dat zeker. Het is een iets prijziger aanbod maar het resort is perfect. Het is niet te groot en massaal (qua aantal kamers etc). Eten goed, kamer zijn netjes, leuke animatie, veel zwembaden

Ik zou het hotel aanbevelen voornamelijk voor mensen met kinderen. Het is echt een hotel waar het gemiddelde cijfer precies klopt.. een 9! Minpuntjes: - sommig aanbod eten is lauw / frisdrinken is wel erg zoet - zwembad water is koud - toch wel afgelegen - Het strand stelt niet veel voor

TIP! Naast het hotel is een fiets/autoverhuur. Een betrouwbare en betaalbare verhuur bedrijf. Een aanrader is wel de elektrische fiets en een dagje touren in de auto is ook leuk! Uitjes: Kos-stad, Zia, Palio Pylli

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Fantastisch!

Familie
9-5-2019

Wij hebben een super week gehad met onze dochters. We hadden een hele mooie kamer in het nieuwe gedeelte met een groot balkon, bedden waren ook prima en badkamer netjes. Het park is erg schoon. De zwembaden liggen verspreid over het park en genoeg plek voor iedereen. De kinderen vermaakte zich goed in de speeltuin en met de animatie. Het restaurant zag er heel mooi uit (geen vreet schuur effect) en de bediening was zeer vriendelijk. Ook de service op het park was top! Aanrader is om een dagje fietsen te huren en naar Kos stad te gaan. De zee was nog te koud. Al met al een hele leuke vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Aanrader met jonge kinderen!

Linda
5-5-2019

Wij waren hier in de meivakantie en we hadden mooi weer! Wij zijn hier geweest van 25 april tot 2 mei. Het is zeker een aanrader! Het personeel is vriendelijk en behulpzaam, lekker eten, leuke animatie enz. Als je wilt kun je heel de dag vermaakt worden op het resort. In een andere review op deze site lees ik dat ze het drinken waterig vonden maar ik vond alles juist sterk van smaak en mengde het met water. Onze kinderen (5 en 4 jaar oud) willen volgend jaar weer en wij ook. Voor kinderen is er elke avond mini-disco, schminken, sport en spel, leuke zwembaden. Ruime keuze in eten en snacks. We hadden een heel fijn bed! Alles is ook schoon en netjes. En ook een compliment voor de buschauffeur die ons naar het vliegveld bracht, blijkbaar lag mijn telefoon nog in de bus en heeft hij dit netjes gemeld op het vliegveld waar wij inmiddels al aan het inchecken waren.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2019

Heerlijk!

Familie Doorn
3-5-2019

Prachtig overzichtelijk resort! Heerlijk eten, genoeg variatie.. Zwembaden super schoon en fijn veel ligbedden! Leuk animatie team, mogelijkheid tot verschillende activiteiten. Het resort is opgedeeld uit een gerenoveerd en nieuw gedeelte. Wij zaten in het gerenoveerde gedeelte wat erg gehorig is. Elke morgen werden we om 7 uur gewekt door het personeel die de dag begonnen met een gezellig samenzijn onder ons appartement, uitslapen was er voor ons dus helaas niet bij! Waarschijnlijk gewoon pech met de plek! De slaapbank voor onze dochters van 10 en 12 liet ook te wensen over! Verder goede service mbt het uit checken.. Onze vlucht was later op de dag, het was geen probleem om na het uit checken om 12 uur nog gebruik te maken van het buffet en douchen/opfrissen mocht kosteloos in de Spa! Wij hebben een heerlijke mei vakantie gehad met onze dochters 👍🏻

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Fantastisch!

M.H.
3-5-2019

Fantastisch hotel, zeer vriendelijk behulpzaam personeel, lekker eten met veel keus, fijne (huur)cabana's. Netjes en schoon. Wij hadden de familiesuite en die was voor 2 personen zeer ruim, eindelijk een kamer waar je de koffers goed kwijt kunt. Een hor voor de schuifpui tegen de muggen. Badkamer super netjes. Uitleg beetje summier en bed m.i. ietsje hard maar verder een super hotel. Komen hier graag nog eens terug.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.