Aparthotel Pelagos

Aparthotel
Wellness hotel, Luxe hotel, FamiliehotelWeer vandaag32°21°
Aparthotel Pelagos
8,9

Vanaf Hotel Pelagos heb je een mooi uitzicht op zee. De kamers zijn netjes en ruim en tijdens het diner staat er elke dag wat anders op het menu. Het strandje bij het hotel is wat klein, maar er zijn wel verschillende mooie zwembaden. Huur zeker eens een fiets bij de fietsverhuur naast het hotel en ga het eiland Kos verkennen.

768 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Fantastische vakantie, genieten met het hele gezin

Mariman
10-7-2019

De perfecte locatie voor gezinnen met kinderen. Mooi netjes en verzorgd complex en erg overzichtelijk. Geen massaal hotel waar je moet vechten voor een plekje bij het zwembad maar zelfs als je wat later op de dag komt heb je altijd plek. Dit geld ook voor het restaurant, er is altijd plek en nooit iets op, alles wordt constant bijgevuld.

Personeel is uitermate vriendelijk, zeker tegen de kinderen. Altijd een lach en een aai over de bol! Meer dan genoeg kinderstoelen aanwezig in het restaurant

Indien je het leuk vindt is er ook voldoende animatie aanwezig zowel voor jong als oud.

Wij bevelen dit iedereen aan, een top vakantie gehad!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Schoon, luxe hotel ,heerlijk eten en goed bedden

Motter
3-7-2019

Super hotel: schoon, heerlijk veelzijdig eten en lekkere bedden. Zwemhanddoeken gratis in je kamer. Diverse zwembaden (wel koud water maar heerlijk met de zon) en voor 5,00 een eigen bedje boven water en voor 15,00 per dag een eigen cabana met binnen/buiten (ideaal als je baby's hebt). Drinken zwembad wat zoetig maar goed te doen. snacks 16 uur koekjes, flensjes, croissants, sandwitchswraps en hotdogs. Miste zelf een lekker kaasje of chipsje. Overal een hele fijne vakantie gehad. Elke avond entertaintment en daarna wat drinken bij adultsonly bij receptie of gewoon zitten op die heerlijke grote banken ;-). Wij hebben als gezin (2 jongens 9 en 10) ontzettend genoten. eten zeer uitgebreid en veelzijdig met lekker veel salades en (helaas voor de kilo's) ontzettend veel toetjes. wat aandachtpuntjes; uitklapbed woonkamer heeft grote veren niet echt geschikt voor grotere kinderen >12 jaar., mis zoutjes smiddags en een zwemhanddoekenwisselpunt

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2019

Aanrader

Sjaak Balkenende
2-7-2019

We komen er al een flink aantal jaren, het is gewoon “thuis” komen.

Enige minpunt is dat “all in”. helaas niet all in is.

Neckermann

Heel fijn verblijf voor gezin met jong kind

M
28-6-2019

Verblijf in Pelagos is goed bevallen.Mooie verschillende zwembaden, gezellige bar en mooi restaurant. Het personeel werkt hier ontzettend hard om het iedereen naar z'n zin te maken. S' avonds leuke animatie (animatie van Perlagos) eerst kinderdisco en daarop volgend een show voor volwassenen. Ook leuke alcoholische en alcoholvrije cocktails te verkrijgen aan de bar. Elke avond heeft het restaurant een ander thema qua eten. Je kan er vet eten, maar zeker ook gezond. Ook denken ze aan de kleine kinderen. Fiets naast het park is te huren voor 20,- per week. Leuk om s' avonds in Kos stad te eten (oude centrum: rest Elia met binnentuin) Naar Kos stad fietsen is 10 a 15m Nadelen: Van het strand moet je niks verwachten. Staan een paar oude strandstoelen en ziet er erg arm uit. Animatie van Neckerman vond ik persoonlijk niks voorstellen. S' avonds komt lollo even langs. Al is het ook niet nodig wamt de animatie van Pelagos is al goed genoeg.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Modern resort, mooi opgezet, uitstekende service.

Ros
26-6-2019

Prima resort. Compact opgebouwd, iedereen zit altijd dicht bij een zwembad en ook bij het restaurant. Uitstekende service. Als er iets is meld het bij de receptie en binnen een kwartier wordt het opgelost. Wij hadden Juniorsuites met zeezicht en zicht op Bodrum. Fantastisch mooi. 's nachts heerlijk rustig. Kiezelstrand is smal en gescheiden van resort door vrij brede weg. Eten is afwisseld genoeg voor 8 dagen. We hebben niet meegemaakt dat het eten koud was, zoals er in de recensies soms staat. Denk dat het komt omdat men de logische volgorde mist om iets op te scheppen. Eerst koud, dan warm. Zit je buiten dan zal het door de wind inderdaad snel afkoelen. Dit ligt dus niet aan het eten. Bediening is vriendelijk en zeer behulpzaam. Mede door Agnes is onze 40- jarige huwelijksdag een prachtige herinnering voor ons allemaal.
3 dagen gratis fiets maar wel ophalen in Kosstad!! Slechts 3€ p/dag huur om de hoek bij Pelagos.

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Prachtig hotel

Ruben
25-6-2019

Wij hebben hier een zalige vakantie gehad. Houdt er wel rekening mee dat er wel veel kinderen aanwezig zijn. Als je dus als stel komt zonder kinderen, kan dit wel eens een lawaaifactor zijn. Naast dat is alles hier echt perfect: genoeg keuzes aan eten, 3 heerlijke zwembaden, luxe kamers met airco die (als je dat wilt) de hele dag aanblijven. Kortom, ze doen er alles aan om je te laten relaxen.

Gereisd Met partner in juni 2019
Geboekt bijneckermann.nl

Ik zal niet op kort termijn hier meer heengaan

Sjon leukers
9-6-2019

Het eten is vaak koud en eentonig. Als je rust wil , is dit een ideaal resort. Wil je animatie, dan valt dit tegen. Kamers zijn redelijk. Personeel is in het algemeen vriendelijk. Soms TE gemaakt vriendelijk. Verder genoten van de zon, bij een stille Main Pool

Gereisd Met partner in juni 2019

Fantastische zonbestemming

Bert
2-6-2019

Kos is een mooi eiland met een hele vriendelijke bevolking. Redelijk vlak, dus goed om eens de fiets te pakken. Getuige de vele verhuurbedrijven wordt daar ook veel gebruik van gemaakt. Dan ons hotel (Pelagos in Lambi). Natuurlijk zijn de meeste hotels goed, maar Pelagos is wel een hele gunstige uitzondering. Gelegen kort op het strand en in een minder drukke omgeving. Met de fiets ben je zo in Kosstad of in Tigaki. Het hotel heeft een eigen strand. Wij komen er al acht jaar en het bevalt nog steeds uitstekend.

Heerlijk luxe hotel!

Lisa
24-5-2019

Heerlijk hotel, all inclusive maar zeker geen vreetschuur. Eten was heel uitgebreid en lekker en het personeel was super aardig. Wij hadden een junior suite gelijk bij de ingang met een mooi loungebed op het balkon. We hebben echt genoten hier, zo heerlijk luxe was het hotel en de kamer. Ook heel schoon. Kos stad is 10 min fietsen en hier kan je ook heel leuk uit eten. Wij komen zeker terug met ons dochtertje want ook voor kinderen is het hier echt een paradijs!

Gereisd Met partner in mei 2019

Prima hotel!

JOSH
19-5-2019

Heel mooi schoon resort. Kamers nieuw danwel gerenoveerd, allemaal laagbouw, mooi design. Mooie zwembaden genoeg ligbedden. Hotel ligt 10min van Kos stad. Fietsverhuur om de hoek (3eur per dag). Strand stelt helemaal niets voor. Eten heel gevarieerd met veel keuze. Eten was niet altijd warm genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed May 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aparthotel info

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Parasols aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Kapel, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• Reservering voor parkerenNiet verplicht
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenBoccia, Paardrijden
  • BalsportenBasketbal, Volleybal
  • FitnessAerobics, Fitness, Yoga
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.