Aparthotel Pelagos

732 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Echt Fantastisch !

D de Wilde
15-6-2018

Het is echt een Luxe Hotel en ze zijn super vriendelijk en het eten is Top ( kwaliteit staat hier op 1 ) Kamers zijn echt fantastisch ( nu had ik mss de mooiste en heel veel geluk ;) maar wij gaan zeker terug 😍

Voor herhaling vatbaar !

Wilma pulles
21-5-2018

Wij verbleven 15 dagen, in de junior suite, van dit geweldige hotel. Alles klopte gewoonweg. De kamer is prima en voorzien van alle luxe. De zwembaden....animatie...personeel geweldig. Maar wat vooral een heel dik compliment krijgt is het eten. De diversiteit, smaak etc is echt geweldig.

goed en slechte eetzaal

jean
18-5-2018

alles heel goed in hotel MAAR het restaurant heeft groot gebrek , bij slecht weer kan maar 40 man binnen en 40 half open zitten in de wind open deuren, de rest onder luifels buiten de sla waait dan uit je bord en in de hitte t zelfde . de avond animatie mag ook beter is maar wat samengesteld door team

Voor herhaling vatbaar

Hoogeveen
26-4-2018

Mooi hotel. De bushalte zit voor het hotel en het centrum is makkelijk te bereiken door middel van de bus. Leuk animatieteam en. Voldoende activiteiten ook voor 20+ .

Het water in het buitenzwembad is heeeel koud . Eten had meer variatie in mogen zitten , maar je komt niks te kort

Leuk resort, zeker de moeite waard.

M
23-4-2018

Ik ben in september samen met mijn man en moeder naar Pelagos geweest. Wij verbleven in een 2-kamer appartement welke nog niet was gerenoveerd. De inrichting was wat oubollig maar prima, ruimte genoeg voor ons 3en. Wij zaten niet in het souterrain maar wel op de begane grond en dit was lager gelegen dan het terrein van het zwembad. Hierdoor hadden wij een ruim terras met toch wat privacy en voldoende schaduw. De zwembaden vonden wij echt te koud om in te zwemmen, wellicht had dit te maken met de wind want toen wij er waren waaide het extreem hard en veel voor de tijd van het jaar. De mensen waren erg vriendelijk en behulpzaam. De bedjes en parasols bij het strand waren dan wel gratis maar het was erg slecht onderhouden wat enorm zonde is want ze kunnen er iets heel moois van maken. Voor het hotel stopt een bus die je met 10 min naar het centrum van Kos stad brengt. Wij hebben 1x gebruik gemaakt van het buffet en dat was prima.

Superdelux geweldig

Peter Kuijlaars
8-11-2017

Dat je hier echt op vakantie bent,wat een fantastische mensen werken er op dit resort.

Alles was hier goed vooral de bedden.

het eten was super vollop keuze en je hoeft je koffie of thee smorgens niet zelf te pakken dat word allemaal voor je gedaan.

We hebben vorige week geboekt voor volgend jaar september,kan niet wachten.

Supermooi hotel met heel vriendelijk personeel

Hermien
31-10-2017

Heerlijk om hier een weekje gepamperd te worden in.

Alles is heel goed verzorgd. Elke dag schoonmaak, prachtig zwembad, lekker eten, mooie bar en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Ann
24-10-2017

Het personeel van het hotel is super klantvriendelijk, en dus ook erg behulpzaam. Het hotel is prachtig en luxe. Het was leuk om één dag gratis naar de spa te mogen en het eten was goed en divers. Wel mag het drinken iets minder zoet.

Fantastisch!

H. Van den Berg
17-10-2017

Vriendelijkheid top! Schoon! Geen hoogbouw. Lekker eten en voldoende keus en afwisseling. Klein puntje: wij kwamen om te tennissen, maar op betonbanen is dat toch net niet zo fijn......

Fantastisch!

Mariët
17-10-2017

Een top resort, hele vriendelijke mensen.

Minder goed: eigenlijk niks, allen de temperatuur van het zwembadwater was erg laag!

We hebben een aantal aanbieders voor Pelagos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pelagos scoort een 8.56 uit 10 op basis van 735 reviews.