Aparthotel Pelagos ****

8,6

727 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Superdelux geweldig

Peter Kuijlaars, 8-11-2017

Dat je hier echt op vakantie bent,wat een fantastische mensen werken er op dit resort.

Alles was hier goed vooral de bedden.

het eten was super vollop keuze en je hoeft je koffie of thee smorgens niet zelf te pakken dat word allemaal voor je gedaan.

We hebben vorige week geboekt voor volgend jaar september,kan niet wachten.

Supermooi hotel met heel vriendelijk personeel

Hermien, 31-10-2017

Heerlijk om hier een weekje gepamperd te worden in.

Alles is heel goed verzorgd. Elke dag schoonmaak, prachtig zwembad, lekker eten, mooie bar en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Ann, 24-10-2017

Het personeel van het hotel is super klantvriendelijk, en dus ook erg behulpzaam. Het hotel is prachtig en luxe. Het was leuk om één dag gratis naar de spa te mogen en het eten was goed en divers. Wel mag het drinken iets minder zoet.

Fantastisch!

H. Van den Berg, 17-10-2017

Vriendelijkheid top! Schoon! Geen hoogbouw. Lekker eten en voldoende keus en afwisseling. Klein puntje: wij kwamen om te tennissen, maar op betonbanen is dat toch net niet zo fijn......

Fantastisch!

Mariët, 17-10-2017

Een top resort, hele vriendelijke mensen.

Minder goed: eigenlijk niks, allen de temperatuur van het zwembadwater was erg laag!

Elna swijnenburg, 15-10-2017

Al voor de 7e x naar dit hotel het is een super hotel eten is goed bediening super en bij get restaurant staat bij de ingang een Nederlandse gastvrouw (puck )ze is gezellig leuk en smiddags druk bij de poolbar. Top mens. De kamers perfect. Ik zou zo weer terug gaan. Maar wordt steeds duurder.

G.e.w.e.l.d.i.g! (Ja.. dat moet met hoofdletter)

Denise Verheul, 15-10-2017

Ik kan hier erg kort over zijn: G.e.w.e.l.d.i.g!!!

Van het personeel tot aan de appartementen. Van het eten tot aan het entertainment.

Erg aardig personeel (ik wilde zelf een ligbed gaan verslepen, maar er kwam al snel iemand aangelopen om het te doen. Waar wilde ik het bedje precies hebben?), genoeg variatie qua eten. Erg mooie aankleding: zowel entree, als kamers en de heerlijke zwembaden. TOP entertainment: er is genoeg te doen, van Zumba tot aan voetbal. En iedere avond een geweldige professionele show. De mensen van het entertainment team hebben echt een gave: 's ochtends staan ze klaar om met jou te stretchen en 's avonds dansen ze de sterren in de Michael Jackson show. Fantastisch! Dit was ons 3e bezoek aan Pelagos, maar zeker niet het laatste. 1 week hier voelt als minimaal 3 weken vakantie. Op het resort is genoeg te doen en anders zit je binnen 10 min in Kos stad. De bus (halte aan de voorkant) vertrekt regelmatig.

Fantastisch complex voor ouderen en kinderen.

Jos van Ockenburg, 14-10-2017

Fantastisch complex, perfect ontbijt, mooi zwembad, vriendelijk personeel en staf, heel leuk animatieteam die iedere dag weer iets anders organiseert. Mooie, moderne kamers met complete intichting.

Aanrader!

Lisa de Jong, 13-10-2017

Super mooi hotel met heel vriendelijk personeel dat altijd wel een praatje wilt maken. Alles is netjes opgeruimd en schoon. Wij komen zeker terug! Aanrader!

Ruiter, 13-10-2017

Restaurant was top! Iets verder van het centrum af, rustig, dichtbij het lambi strand of op de fiets naar een beachbar. Fijn hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Pelagos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pelagos scoort een 8.56 uit 10 op basis van 730 reviews.