Aparthotel Pelagos

739 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Leuke vakantie

Els
8-9-2018

Leuk hotel maar meer geschikt voor mensen met kleine kinderen vonden wij persoonlijk.eten was lekker en verzorgd.mooie kamers.all-inn was niet zoals wij gewoon zijn, koffies, fruitsap te betalen vonden we jammer.strand stelt niks voor heel klein en amper stoelen,ook was strandbar niet open.moest ook handdoek leggen rond half 9 of geen plaats meer...hadden er iets meer van verwacht... kos leuk maar je hebt het snel gezien, met jeep eiland rondgereden en mooie dingen gezien ook toffe boottocht gedaan naar de 3 eilanden (aanrader)

Zeker de moeite waard

Schipper
4-9-2018

Super vriendelijk personeel , complex een zeer mooi modern uiterlijk en ook de kamer was super . Een min puntje was de grootte van de keuken/buffet . Maar ligt eraan wat je gewend bent . Strand is waardeloos met zn “tien bedjes”maar wel mooie zwembaden

Ge-wel-dig, su-per & fan-tas-tisch!

Manon
3-9-2018

Alles was top geregeld! Het eten was super, nog nooit zoveel variatie in een buffet meegemaakt en alles was lekker! Iedereen van het resort was zoooo oprecht aardig & erg oplettend, als je 1 seconde zonder drinken zat werd er gelijk gevraagd wat je wilde! Helaas was onze kamer bij aankomst niet erg schoon, maar een foutje kan gebeuren en dit is netjes opgelost met een flesje wijn en een fruitschaal. Voor 15 euro heb je een heerlijk bedje (te zien op de foto’s) en voor 30 euro kan je zelfs een hele ruimte met twee bedden en een bank huren om heerlijk bij het zwembad te liggen. De all inclusive drankjes waren erg lekker, zoals de 5 volgens mij, cocktails waaruit je kon kiezen. Het strand wat bij het resort hoort heeft ongeveer 15 bedjes en toch is er elke keer ruimte en het is daar super rustgevend, wel wat stenen in het water dus waterschoentjes zijn erg handig! Alles was suuuuuper goed geregeld en wij komen hier zeker nog terug, bedankt

Geweldige vakantie

Chantal
30-8-2018

We kwamen rond half 2 's middags aan en gingen inchecken. Helaas moesten we echt tot 2 uur wachten voordat we de kamer in konden. Maar gelukkig konden we wel nog even lunchen in het restaurant. We hadden een junior suite, kamernr 719. Wauwww! Hele mooie kamer met zelfs een extra een bed buiten. Sommige dingen niet goed afgewerkt.. kitrand liet los bij de douche, kraan spoot super veel water als ie iets te ver open stond. En we hadden een beschimmelde nachtlamp. Airco werkte bij ons wel heel goed.

Resort zelf was echt heel mooi. Het was wel groot met 3 aparte zwembaden maar niet te groot.

Het eten was top. Ik lust niet veel over het algemeen maar hier was genoeg keuze voor mij! We hebben ook erg van alle cocktails genoten die all inclusive waren.

Animatie was erg leuk. Die dames werkten 6 dagen in de week van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat.

Bus naar Kos-stad was 1,10 pp enkele reis. Auto huren voor een dagje ook zeker doen!

Super mooi

Dagmar
29-8-2018

De vakantie bij Pelagos Suites was gewoon geweldig. De familiekamer die we kregen was mooi en ideaal met schuifdeuren zodat onze dochter wel apart kon slapen en papa en mama relaxt tv konden kijken of op het terras zitten. Eten in het restaurant was prima verzorgd en elke dag weer een ander thema. Daarnaast was het personeel op het resort erg vriendelijk en behulpzaam. We vonden alles mooi ingericht en door de meerdere zwembaden had je niet het idee dat het erg druk was. We hebben nog fietsen gehuurd bij de fietsenverhuur naast het resort, goeie prijzen trouwens. Voor de kids is er ook altijd wel iets te doen en het animatie team doet goed hun best. Onze dochter is nog geen 2 dus die was nog te jong maar hebben gezien dat ze wel veel organiseren. Het strand dat bij het resort hoort is zoals al eerder aangegeven inderdaad sober. Housekeeping is ook allemaal in orde, wij konden geen echte minpunten vinden dus boeken ;-)

Heerlijke vakantie gehad met ons gezin!

D. Vermeulen
10-8-2018

Mooi verzorgd complex op ca. 2 km van Kos stad. Het complex biedt een meerdere zwembad en ziet er luxe en modern uit. Door de relatieve laagbouw voel je niet dat het een behoorlijk groot complex is en dit komt de sfeer en beleving ten goede. Wij waren hier met onze twee kinderen (6 jaar & 11 maanden oud) en hadden een kamer met aparte slaapkamer. Deze kamers was klaarblijkelijk gerenoveerd en zag er mooi uit. De bedden liggen erg goed. De airconditioning is prettig al werkte deze niet altijd 100% goed. Het eten is super goed verzorgd, iedere dag een ander thema, lekker bereid en voor ieder wat wils. Het personeel is vriendelijk, zeker de heren en dames bij het restaurant zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij, hierdoor voel je je echt op vakantie. Irritant was ook hier het "handdoekje leggen"tafereel. Deed je hier niet aan mee, had je gewoon geen bedje bij het zwembad. Strand voor het complex is wat sober, hier kunnen ze meer van maken!

Fantastisch verblijf

Arlette Vos
4-7-2018

Fantastiche vakantie gehad bij Pelagos. Kort voor vetrek kreeg onze dochter de diagnose Coeliakie en mocht dus geen gluten meer eten. Bij Pelagos gingen ze hier fantastisch mee om: de chef liep elke maaltijd een rondje mee om te vertellen wat ze wel en niet mocht eten, hij haalde speciaal patatjes en groenten van achter zodat deze niet besmet zouden zijn, ze hebben speciaal pizza voor haar gebakken (wel meel zelf meegenomen) en ons zelf meegenomen brood kon in de vriezer liggen. Fantastich! Verder is alles heel mooi, de kamers zijn luxe en de zwembaden zijn leuk. Het personeel is allemaal super vriendelijk en behulpzaam. Ook de miniclub werd graag bezocht door onze kleintjes van bijna 4 en 1,5. En niet onbelangrijk: de bedden waren erg fijn. Kortom een fantastische vakantie en een aanrader. Enige nadeel voor ons is dat het in de zomervakantie niet te betalen is :)

Echt Fantastisch !

D de Wilde
15-6-2018

Het is echt een Luxe Hotel en ze zijn super vriendelijk en het eten is Top ( kwaliteit staat hier op 1 ) Kamers zijn echt fantastisch ( nu had ik mss de mooiste en heel veel geluk ;) maar wij gaan zeker terug 😍

Voor herhaling vatbaar !

Wilma pulles
21-5-2018

Wij verbleven 15 dagen, in de junior suite, van dit geweldige hotel. Alles klopte gewoonweg. De kamer is prima en voorzien van alle luxe. De zwembaden....animatie...personeel geweldig. Maar wat vooral een heel dik compliment krijgt is het eten. De diversiteit, smaak etc is echt geweldig.

goed en slechte eetzaal

jean
18-5-2018

alles heel goed in hotel MAAR het restaurant heeft groot gebrek , bij slecht weer kan maar 40 man binnen en 40 half open zitten in de wind open deuren, de rest onder luifels buiten de sla waait dan uit je bord en in de hitte t zelfde . de avond animatie mag ook beter is maar wat samengesteld door team

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.