Aparthotel Pelagos

Aparthotel
Wellness hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag18°15°
Aparthotel Pelagos

Omschrijving
Vanaf Hotel Pelagos heb je een mooi uitzicht op zee. De kamers zijn netjes en ruim en tijdens het diner staat er elke dag wat anders op het menu. Het strandje bij het hotel is wat klein, maar er zijn wel verschillende mooie zwembaden. Huur zeker eens een fiets bij de fietsverhuur naast het hotel en ga het eiland Kos verkennen.

749 reviews over Aparthotel Pelagos in het Nederlands

Vinnie Terlouw,
23-11-2018

Het is een en al genieten hier, goede service en een uitstekende locatie

Prachtig

Matthieu Wiggers,
22-11-2018

Mooi hotel, vriendelijk personeel, prachtige kamers, lekker eten, veel ruimte, genoeg ligbedden.

Sanne Coenen,
22-11-2018

Veel luxe ! Goede gastvrijheid ! Veeeel kinderen en een leuke en enthousiast animatie team! Heeeerlijk eten voor ieder wat wils en iedere avond een ander thema .. denk aan italiaans,grieks enzzz.. gezellig personeel zowel de mensen achter de bar als de mensen die bedienen. Kort gezegd : een vakantie om nooit te vergeten ! :)

Ge-wel-dig

Manon,
17-11-2018

Echt de lekkerste vakantie ooit! Van het heerlijke rustige strand tot het uitgebreide buffet! De kamers zijn echt extreem mooi. Wij hadden een promo kamer, de goedkoopste, maar dit is totaaal niet terug te zien! De medewerkers zijn super vriendelijk en erg oplettend, all inclusive is top: veel keuze qua drank en eten. Ik zou hier zeker nog een keer heen gaan, zeker aan te raden voor een onvergetelijke relaxte vakantie.

Heerlijk genieten !

Jos Baltus,
26-10-2018

Oktober kan wisselvallend zijn qua weer. Wij 2 matige dagen , 1 slechte maar gelukkig ook 4 top dagen !

Aan te raden, het eten mag iets beter

Marit,
15-10-2018

Het resort ligt vlak aan de zee. Kamers met zeezicht hebben in oktober last van de harde (en soms koude) zeewind. Het resort is over het algemeen rustig, alleen de kamers dichtbij het centrale zwembad hebben last van de animatie activiteiten. Het eten is ok maar had wat meer gevarieerd mogen zijn. Je kunt met fantasy leuke salades vaststellen. Het aanbod van groenten is beperkt en het vlees bevat relatief veel vet. Het personeel is meer dan servicegericht en maken graag een praatje met je. De meeste spreken voldoende duits of engels. Op het resort zijn er geen opdringerige verkoopactiviteiten en kun je lekker je gang gaan. De kamers worden goed schoongehouden en de badlakens zijn van goede kwaliteit. Actieve sporters kunnen hun conditie bijhouden in de redelijk gevulde fitnessruimte die uiteraard AC gekoeld is.

Fantastisch!

Familie Thoma,
11-10-2018

Heel (kind) vriendelijk hotel en personeel. Buffet zeker gevarieerd, naar verbazing goed in en 11 dagen niet 1x hetzelfde gegeten. Wel elke dag de standaard dingetjes maar zeker ook gevarieerd. Genoeg drankjes om uit te kiezen. Je kan ook nog een All incl. Gold nemen (€20 p.p per dag extra) en dan kan je alles drinken wat je wilt.

Genoeg bedjes bij het zwembad. Bedjes reserveren werd wel gedaan maar alsnog genoeg om uit te kiezen (ligt natuurlijk aan de periode wanneer je gaat)

Onze zoon van 2 jaar heeft zich uitstekend vermaakt bij de zwembaden, zeker ook omdat de grote baden aflopen naar diepte. Kos-stad op loopafstand en anders kan je met de bus voor €1,10 p.p enkele reis en die stopt voor het hotel. 1 dag een auto gehuurd via het hotel en deze word ook gebracht en opgehaald!

Wij hadden een family suite, kamer 943. Uitzicht is niet heel mooi omdat je op achterkant uitkijkt maar wel lekker rustig ivm middagslaapje van onze zoon.

Lia en Peter Kuijlaars-Hendriks,
30-9-2018

Voor de 2e keer op rij hier geweest .Geweldig resort, zeer vriendelijke mensen.

Goed en gevarieerd eten, Goede ruime kamers en heerlijke bedden.

Resort ligt vlakbij Kos stad .Gaan volgend jaar weer zeker terug.

Super net verblijf met alles erop en eraan

L.j. de Gooijer,
25-9-2018

Wij zijn hier voor de tweede keer bevalt ons erg goed.

Mooi hotel vriendelijk en behulpzaam personeel alles erg goed geregeld.

Genoeg zwembaden met genoeg ruimte voor iedereen.

Animatie is helemaal top voor jong en oud word de hele dag van alles gedaan.

We zijn hier 2 jaar geleden ook geweest met dochter van toen 13 jaar vond het geweldig met kinderen van haar leeftijd met animatie van 12 tot 17 jaar.

Tis gewoon een geweldig hotel met goed eten en drinken.

We hebben 1 puntje wat voor ons vervelend was en dat was een hard matras.

Verder geen klachten wij zeggen ga en geniet dat gaan wij de volgende vakantie naar kos zeker weer hier doen bij hotel Pelagos.

Heidy en Erik de Gooijer

Perfect!

Lonky,
23-9-2018

We zijn 15 dgn in dit hotel verbleven. Vriendelijk ontvangst, we werden met een golfkarretje naar onze kamer gebracht en hoefden niet eens een koffer te verplaatsen, dit werd gedaan. Wij verbleven in kamer 627, mooie ruime nette kamer, luxe badkamer. Bedden lagen heerlijk, dagelijks schone handdoeken, om de dag kregen we schone badlakens voorbij het zwembad. De ligbedden bij het zwembad lagen goed. De all-in formule was uitgebreid, drinken was niet allemaal even lekker, erg zoet. Eten daar en tegen was TOP! Elke dag was er wat anders en qua smaak en temp was het heerlijk. Eigenlijk vonden wij alles perfect in dit hotel en hebben 15 super dagen gehad, hadden nog wel langer willen blijven. Het enige minpuntje vonden wij de kinderannimatie van touroperator. Niet enthousiast, het meisje sprak slecht Nederlands voor Nederlandse annimatie. Hotelanimatie was leuk, enthousiast, hard werkend om het iedereen naar de zin te maken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pelagos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pelagos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.