Aparthotel Pavlos

8,4

157 reviews over Aparthotel Pavlos in het Nederlands

Matt
4-10-2017

Personeel vriendelijk, fantastische ligging, rustig complex van niemand geen last, heerlijk zwembad, kamers worden iedere dag schoongemaakt inc afwas!

Geweldig verblijf in Kos

Simone
25-7-2017

Hele fijne appartementen. Groot balkon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Kamer worden erg goed schoongemaakt en het personeel is enorm vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze geven je graag tips en zijn in voor een praatje. Fijne ligbedjes aan het zwembad en er worden gelukkig geen handdoeken gelegd. Er is altijd wel een plekje aan het zwembad, zelfs 's middags. Het appartementencomplex is centraal gelegen in een rustige straat, maar op een kleine loopafstand van de haven en de rest van de stad. We hebben hier een erg fijn verblijf gehad.

Mooi appartement en super personeel!

Marieke
24-7-2017

Appartement ligt centraal in Kos-stad. Hotel lig rustig in een zijstraat, met een paar minuutjes lopen ben je in de haven, strand of in de winkelstraten. Mooi zwembad met genoeg ligbedden en de hele dag zon. daarnaast ook een bar aan het zwembad. Grote nette kamers en super personeel. Dagelijks wordt de kamer schoongemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping waardoor je een lekker zeewindje had. Balkon is zeer groot. Receptie is 24 uur per dag bemand. Ondanks de aardbeving op de laatste dag een super vakantie gehad en personeel ving ons goed op!

Schade aan het hotel werd snel hersteld. Dit hotel is zeer aan te raden!

Geweldig,

Adri
26-3-2017

De gastvrijheid, hele lieve mensen die je een fijne vakantie voor je verzorgen

Oude reviews (archief)

Top vakantie

Matt
17-4-2016

Prima appartementen in een rustig gelegen gebied

Prima appartement

Fanny de Bloois
5-6-2015

Een heerlijk appartement, centraal gelegen , zit zo in het centrum en strand ook niet ver. Goede schoonmaak en vriendelijk personeel. Komen zeker terug.

Enorm positief

Rosalie
9-3-2015

Hier in de zomer van 2014 geweest. Geen aanmerkingen. Wij hadden airco, dit was wel betaald maar was het zeker waard. Elke dag werd schoongemaakt, zelfs de afwas werd gedaan. De eigenaar was erg aardig. 2 kamer appartement is erg groot. In de keuken zijn genoeg pannen enz. om een maaltijd te kunnen berijden. Er is een koelkast, magnetron, kookplaten. Bij het zwembad was meestal plek, ook als je later komt. Ik kan geen slecht woord er over zeggen.

goed appartement

boshaan
17-9-2013

in begin van kosstad gelegen , net voor de drukte en toch overal dichtbij dagelijks schone handdeken en schoonmaak , zelfs de afwas wordt voor je gedaan

Vriendelijk personeel en veel vaste gasten die jaarlijks terugkomen , net als wij...

Wifi gratis dit jaar

Bedden vrij hard , keuken voorzien van waterkoker en magnetron en koffiezetapparaaat .

Kleine , prijzige , supermarkt in de buurt , op 5 minuten lopen een grote Carrefour supermarkt.

Voor herhaling vatbaar.....

Appartement pavlos

d de mooij
17-9-2013

De eigenaar is een prima vent, zorgt ervoor dat

je gewoon lekker kan slapen of je nu wel of niet na het uitgaan bent teruggekomen. Slaapkamers prima, 4 aparte bedden,magnetron en altijd warme douche. Camera bewaking in de gangen, dus er wordt niet gekloot.

Zwembad is wel minder,deze staat in de schaduw.

Dichtbij het centrum. Goede bereikbaarheid. Dichtbij het strand.

Je kan altijd wat te eten halen bij de poolbar of aan de overkant gaan eten bij een van de restaurants. Prima verblijf voor het geld! Wij waren met 4 vrienden van 28jaar.

Zeker de moeite waard.

Leontien
5-7-2013

Pavlos is zeer gunstig gelegen, in een rustige straat, maar op loopafstand van veel winkels en het centrum van Kos.Medewerkers zijn heel vriendelijke, je krijgt iedere dag schone handdoeken. De kamer is ruim, heeft eenvoudige inrichting, in de badkamer heb je een zitbad.

We hebben een aantal aanbieders voor Pavlos voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pavlos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pavlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Pavlos scoort een 8.41 uit 10 op basis van 157 reviews.