Aparthotel Pavlos

160 reviews over Aparthotel Pavlos in het Nederlands

Top vakantie

CLS,
13-1-2019

Super! Mijn vriendinnen en ik hebben hier een fijn verblijf gehad. Rustig, heerlijk bijkomen. Niet te druk.

Binnen 10 minuten ben je overal waar je wilt zijn als het gaat om een drankje doen, uiteten of stappen.

Vriendelijk personeel.

Wij hebben hier een top vakantie gehad!

Niet gehoorig, sleutel kan je afgeven bij de receptie als je een avond weg gaat.

Geen volgende keer voor ons

Ada,
21-11-2018

Ruim appartement, wij hadden een 3 kamer appartement, maar de 3 balkons waren klein. Je kon er net met 2 man op zitten, terwijl het voor 6 personen is. Weinig inventaris, serviesgoed was een ratjetoe.TV die niet aangesloten is, bank waar je door heen zakt. Ruime slaapkamers, goed bed. Schoonmaak is prima. Zwembad ligt grotendeels overdag in de schaduw. Denk dat het personeel bij de receptie de gasten in september zat is, want ze waren niet bepaald vriendelijk.

Heerlijke vakantie met kids!

Shirley,
14-11-2018

Kos is een prachtig eiland, vooral in het voorseizoen! Je kunt er genoeg doen, ga vooral naar de therma, kasteel, maak een boottrip met Catherina, maak een ritje met het groene treintje, bezoek Zia, Camel Beach, Paradise Beach, zoek restaurantjes die wat meer buiten de stad liggen; heel lekker en betaalbaar eten! Met (jonge) kinderen is het echt een aanrader (buiten hoogseizoen) om naar dit hotel te gaan. Voldoende ruimte, aardige mensen, heel schoon, elke dag nieuwe handdoeken, overzichtelijk zwembad enz. De kids zullen zich prima vermaken én vermaakt worden door de enorm vriendelijke mensen in Kos. Wat uiteraard ook enorm bijdraagt aan de vakantie van de ouders ;-)

Matt,
4-10-2017

Personeel vriendelijk, fantastische ligging, rustig complex van niemand geen last, heerlijk zwembad, kamers worden iedere dag schoongemaakt inc afwas!

Geweldig verblijf in Kos

Simone,
25-7-2017

Hele fijne appartementen. Groot balkon en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Kamer worden erg goed schoongemaakt en het personeel is enorm vriendelijk en doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Ze geven je graag tips en zijn in voor een praatje. Fijne ligbedjes aan het zwembad en er worden gelukkig geen handdoeken gelegd. Er is altijd wel een plekje aan het zwembad, zelfs 's middags. Het appartementencomplex is centraal gelegen in een rustige straat, maar op een kleine loopafstand van de haven en de rest van de stad. We hebben hier een erg fijn verblijf gehad.

Mooi appartement en super personeel!

Marieke,
24-7-2017

Appartement ligt centraal in Kos-stad. Hotel lig rustig in een zijstraat, met een paar minuutjes lopen ben je in de haven, strand of in de winkelstraten. Mooi zwembad met genoeg ligbedden en de hele dag zon. daarnaast ook een bar aan het zwembad. Grote nette kamers en super personeel. Dagelijks wordt de kamer schoongemaakt en kregen we schone lakens en handdoeken. Wij hadden een kamer op de 4de verdieping waardoor je een lekker zeewindje had. Balkon is zeer groot. Receptie is 24 uur per dag bemand. Ondanks de aardbeving op de laatste dag een super vakantie gehad en personeel ving ons goed op!

Schade aan het hotel werd snel hersteld. Dit hotel is zeer aan te raden!

Geweldig,

Adri,
26-3-2017

De gastvrijheid, hele lieve mensen die je een fijne vakantie voor je verzorgen

Top vakantie

Matt
17-4-2016

Prima appartementen in een rustig gelegen gebied

Prima appartement

Fanny de Bloois
5-6-2015

Een heerlijk appartement, centraal gelegen , zit zo in het centrum en strand ook niet ver. Goede schoonmaak en vriendelijk personeel. Komen zeker terug.

Enorm positief

Rosalie
9-3-2015

Hier in de zomer van 2014 geweest. Geen aanmerkingen. Wij hadden airco, dit was wel betaald maar was het zeker waard. Elke dag werd schoongemaakt, zelfs de afwas werd gedaan. De eigenaar was erg aardig. 2 kamer appartement is erg groot. In de keuken zijn genoeg pannen enz. om een maaltijd te kunnen berijden. Er is een koelkast, magnetron, kookplaten. Bij het zwembad was meestal plek, ook als je later komt. Ik kan geen slecht woord er over zeggen.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Pavlos in Kos-Stad / Lambi e.o., maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Pavlos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.